Har vi noen plan om å gjøre noe med forsiden til norcan? Det som i dag møter folk er noen 6 måneder gamle linker til nyhetssaker, et par døde linker til søsterorganisasjoner og flere seksjoner som virker uferdige.
Har full forståelse for at norcan er drevet på frivillig basis, men det kan da ikke være store oppryddingen som skal til for at vi skal gi nysgjerrige et bedre førsteinntrykk?
Vil ikke bare klage.. Setter stor pris på de som bruker sin fritid for å drifte norcan. Hatten av for dere.
Side 1 av 1
Norcans forside
Skrevet 03 desember 2007 - 17:00
Ja. Det er synd at det ikke er mer liv i siden. Kanskje det trengs litt mer dugnadsånd fra oss? Jeg vil nok tro at de som drifter sia(ikke at jeg egentlig har noen anelse om hvem der er) er sikkert litt lei av å holde hele greia i gang alene? right?
Jeg er interessert i å bidra, hvis det er mulig. En artikkel, webdesign eller lignende. Har erfraring fra begge...
Jeg er interessert i å bidra, hvis det er mulig. En artikkel, webdesign eller lignende. Har erfraring fra begge...
Skrevet 03 desember 2007 - 18:22
Flott at dere viser interesse og vilje til initativ! Det er mye som må gjøres, og som ny administrator er dette én av sakene jeg ønsker å gjøre noe med. Jeg har planer om å utvide Redaksjonen, som til nå bare har hatt som arbeidsoppgave å opprette Biblioteket. Målet er en flott forside med oppdaterte cannabisrelaterte nyheter og artikler.
Dere kom meg litt i forkjøpet, men vi kan like gjerne sette igang nå. Ta kontakt via PM, skriv litt om deg selv og hva du kan tenke deg å skrive om, så setter vi igang så snart det lar seg gjøre. Dette gjelder alle medlemmer som tror de kan ha noe å bidra med!
Dere kom meg litt i forkjøpet, men vi kan like gjerne sette igang nå. Ta kontakt via PM, skriv litt om deg selv og hva du kan tenke deg å skrive om, så setter vi igang så snart det lar seg gjøre. Dette gjelder alle medlemmer som tror de kan ha noe å bidra med!
Del dette emnet:
Side 1 av 1

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp