Opiumpensla hasj?
Skrevet 06 april 2005 - 14:55
Dosen man får i seg skal visstnok være ubetydelig, men jeg fikk allikevel litt betenkligheter :D
Tviler egentlig på at det er sant, så kanskje noen her på forumet kan redde dagen min og avkrefte dette?
Ps. jeg veit at dette kanskje høres helt dust ut men måtte liksom sjekke det ut :rolleyes:
Skrevet 06 april 2005 - 15:22
Hvorfor skulle noen være så dumme å kaste bort penger på å pensle? Eneste grunnen måtte være at shitten var driiit dårlig så de må pensle den får at folka skal få noen effekt. ikke vet jeg, men har selv aldri vært borti pensla.-
Skrevet 06 april 2005 - 15:23
Skrevet 06 april 2005 - 16:00
fordi det holder jeg meg langt unna uansett :ph34r:
Skrevet 06 april 2005 - 17:04
Skrevet 06 april 2005 - 18:15
har selv trodd at jeg har kommet borti lsdpenslet hasj... helt til jeg leste at lsd blir ødelagt av varme... dvs selv om man dynker hasj med lsd så vil ikke syra ha noen effekt om hasjen røykes. stæsje var bare jævla potent :rolleyes: og jeg litt teit som gikk på en slik bløme. men men.
og som nevnt over her så er opium veldig dyrt i forhold til hasj slik at man faktisk vil tape penger ved pensling av opium på hasj, og om så er tilfellet så er det helt ukarakteristisk for mennesker.
om man fortsatt er i tvil, så er det vel visse forskjeller mellom en opiums og en hasjrus. om man fyrer en fet en, blir "rar" og finner ut at opiumsrus er akkurat slik, så blir det noe annet. "vanlig" hasjvirkning, men bare jævla intenst, kommer nok bare av bra greier.
kan ikke si at det er dust når man sjekker ut slike uttalelser. ingen røyk uten ild heter det jo så fint... bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite.
Skrevet 06 april 2005 - 18:21
Ikke at jeg egentlig tror på at det var noe snusk der men det var en fin opplevelse likevel.
Skrevet 06 april 2005 - 18:51
Homer skrev 6 Apr 2005, 17:50:
Nei, det har vi aldri sett. Hvis vi hadde fått inn en hasjkvalitet som hadde vært utblandet med opium, så ville vi nok reagert på det. Jeg kan ikke huske at vi har registrert noe slikt. Men det har skjedd at vi har fått inn piper som hadde vært brukt til å røyke både opium og hasj - ikke nødvendigvis samtidig - og da har vi kunnet påvise begge deler i restene.
Les dette og bli beroliget:)
http://www.normal.no/txt/kripos.htm
Skrevet 11 april 2005 - 07:45
But we still smoke... :-j
Skrevet 27 april 2005 - 09:55
det sies at shit blir pensla. de fleste velger å ikke tro det siden de liker å føle trygghet med shit'en sin. men hvordan selge en bøtte med tørr dritt? pensle litt med andre stoffer hjelper. det er ikke snakk om mye pensling. mengden er minimal etter hva jeg har hørt men jess, jeg mener å kunne si at shit blir pensla. jeg har røyka tørre saker som har slått meg ut mer enn de flotte smelly myke ballene du får noen ganger.
Skrevet 27 april 2005 - 22:21
Og jeg trodde det skulle litt til for å merke abstinenser osv etter opium, siden man vanligvis må innta det alene eller i større mengder en det som ville blitt pensla på f.eks. en tier.
Rett meg gjerne hvis jeg tar feil.
Skrevet 24 august 2005 - 14:13
følte meg ganske dust etterpå...men nå vet jeg iværfall hvordan opium føles...ikke noe å anbefale :o
vel dette var vel egentlig en unødvendig historie....saken er den at jeg aldri har vært borti noe pensla selv om jeg har trodd det....
#14 Gjest: SlemPrest420
Skrevet 24 august 2005 - 14:31
Sitat
Sitat
Tror dette sier sitt. "Pensla hasj" er og blir en urban myte.
Skrevet 24 august 2005 - 15:37
Pepper og heroin er det jeg har hørt bønna har vært penslet med.
Men det forekommer veldig skjelden etter mine erfaringer.
Skrevet 24 august 2005 - 19:02
Charon: opium er ikke noe dyrere enn hasj. jeg har vært borti opium for mellom 50-150kr grammet. fikk til og med 2g gratis fra en som hadde dyrket ett par hundre valmuer for en stund siden :D
Adrian: hvorfor vil du ikke anbefale opium ? det er helt topp. knuser hasj rusen, men for ofte er selvfølgelig ikke til å anbefale :)
fikk faktisk lyst på noe opium nå.. jeg får ringe litt rundt :)
Skrevet 24 august 2005 - 19:31
kjentes ut som om jeg fikk 100 000 nåler stukket inn i kroppen :o
Skrevet 24 august 2005 - 19:41
undersøkte du ikke varene før du røykte da ?
cannabis er som vin for meg. jeg må alltid lukte godt på den, kjenne den deilige aromaen.. kanskje ta en aldri så liten bit på tungen for å kjenne smaken av det. det er også gøy å leke seg litt med den i hånden. når jeg er ferdig med "analysen" av selve produktet er det på tide å teste potensen. når jeg prøve røyker prduktet liker jeg også å holde det litt i munnen for å kjenne skikkelig på smaken av røyken før jeg innhalerer. mmmmm
Skrevet 24 august 2005 - 19:50
Skrevet 24 august 2005 - 20:26
Sitat
Da hadde jeg blitt sur ass... Hvis de ikke hadde sagt fra... :D
Forresten, hva skjedde med quick reply? :o

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp