Norsk Cannabisforum: Er hasj farlig? - Norsk Cannabisforum

Gå til innhold

• (2 Sider) +
  • 1
  • 2
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Er hasj farlig?

#1 Gjest: Stoner:]

• Gruppe: Gjester

Skrevet 29 juli 2006 - 13:42

Hei.

Jeg er en gutt på 18 år som, nettopp har prøvd hasj. Og jeg syntes rusen er driit digg, men jeg lurer litt på om det kan få noen negative bivirkninger? Elller om man faktisk kan bli avhengig av det? Det finnes jo folk som sier at man kan bli avhengig og andre som sier det motsatte.

Jeg ville vært takknemlig om noen kunne svare på spørsmålene mine.

Peace Out :D
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   BK 

• Cannabis Maestro
  • Vis blogg
  • Vis galleri
  • Gruppe: NorCans ledelse
  • Ble medlem: 28-mai 06
  • Landsregion:I utlandet

Skrevet 29 juli 2006 - 14:21

Hei Stoner!

I den grad man kan dø av det, så er ikke hasj farlig. Du kan ikke ta overdose av hasj, ei heller dø av "hyppig" bruk.
Men, hasj er som alt annet, det kan skape problemer for deg ved misbruk. Ikke røyk mer enn du føler for. Hvis du kjenner ubehag ved røyking så anbefaler jeg at du tar en pause.
Cannabis er ett av de mildeste rusmidlene vi har i verden, og jeg er glad for å høre at du har oppdaget denne fantastiske planten, men ikke gjør røyking (av noe slag) til en vane. Dette gjør det vanskeligere å slutte.
Bivirkninger av cannabis er det relativt få av, siden cannabis lever så godt i harmoni med kroppen, men du kan oppleve kvalme, hoste og økt puls ved store trekk.

Hvis du behandler cannabis bra, så vil den behandle deg fantastisk. Hvis du holder bruken nede på et nivå der du fortsatt er trygg på hvem du er, og vet forskjell mellom virkelighet og stein virkelighet, så kan du kose deg med cannabis livet ut :D

Ha det fint, kjære medrøyker! Jeg håper at du også føler for å bli medlem på vårt høye forum...
Velkommen tilbake!
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   wickedworm 

• Fagidiot
  • Gruppe: Rekrutter
  • Ble medlem: 16-november 04

Skrevet 29 juli 2006 - 14:23

For å svare kort på spørsmålet ditt, så er hasj et svært harmløst rusmiddel. Men det betyr ikke at det er 100% ufarlig. Cannabis blir antatt å være det minst skadelige rusmiddelet som er allment utbredt.
Noen faremomenter bør du uansett være obs på. Røyker du med tobakk må du ha i bakhodet at tobakk er kreftfremkallende og nikotin er vanedannende. Mange velger å røyke i vannpipe, bøtte, pipe o.l. Disse røykemetodene er effektive men harde for luftveiene. Vurder nikotinfrie tobakksalternativer eller bland hasjen ut i kaffe, brownies o.l. Søk på "knaster" så får du noen treff om nikotinfri tobakk. Å spise cannabis er minst helseskadelig.

Røyker du ofte (flere ganger i uken) kan du oppleve noe nedsatt kortidshukommelse. Personlig har jeg ikke merket noe til dette, men har hørt om andre som opplever det.

Har du personlige problemer, er i en vanskelig periode i livet osv må du huske at det ikke løser problemene ved å prøve å røyke dem vekk. De tilfellene jeg vet om som har fått problemer med sin bruk av cannabis har ukritisk konsummert store mengder over lengre tid og fullstendig ignorert personlige vanskeligheter.

Personlig synes jeg cannabis er et fantastisk rusmiddel som har åpnet en helt ny verden for meg. Andre trives ikke med virkningene og bivirkningene og velger derfor å ikke benytte seg av dette rusmiddelet. Det er individuelt og du må selv vurdere fordeler og ulemper. Som Even ville ha sagt; bruk, ikke misbruk.

Dette innlegget har blitt redigert av wickedworm: 29 juli 2006 - 14:24

0

#4 Brukeren er ikke pålogget   Hazy 

• supersuper
  • Gruppe: Medlemmer
  • Ble medlem: 03-april 06

Skrevet 29 juli 2006 - 15:17

Du kan oppleve noe svetting på natten hvis du røyker ofte en periode og så kutter ut.Ellers så er det stort sett ikke værre enn at man også kan ligge litt våken på natta etter en periode man har fyra mye.Er ikke nødvendigvis lurt og røyke hvis man har mange problemer,siden man blir litt tankefull og kan oppleve litt angst hvis man sliter med mye problemer.Er såpass harmløst at man kanskje lett kan overforbruke litt,så det kan det kanskje være lurt og tenke litt over.Har egentlig aldri følt meg mere avhengig av cannabis enn sjokolade :D Det er også noen med psykiske problemer som ikke tåler det så godt,men hvis man er normalt i vater vil jeg si det er rimelig harmløst.Du må selv finne ut hva som passer deg.Vil egentlig aldri annbefale rusmidler til noen.Man må selv finne ut hva som er riktig.Uansett er det nok det minst farlige man kan velge hvis man vil ruse seg litt :D
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   Even Ganja 

• Standardmedlem
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 16-oktober 04

Skrevet 30 juli 2006 - 01:58

Sitat

' date='29 Jul 2006, 14:42' post='61902']Hei.

Jeg er en gutt på 18 år som, nettopp har prøvd hasj. Og jeg syntes rusen er driit digg, men jeg lurer litt på om det kan få noen negative bivirkninger? Elller om man faktisk kan bli avhengig av det? Det finnes jo folk som sier at man kan bli avhengig og andre som sier det motsatte.

Jeg ville vært takknemlig om noen kunne svare på spørsmålene mine.

Peace Out :ninja:

For å svare direkte, i tillegg til å si seg dypt enig med de andre uttalelser;
1: Rusen er fantastisk, filosofisk som kreativt, den påvirker det meste av det gode du allerede liker. I tillegg oppdager man så godt som alt på nytt. Nesten ubeskrivelig, men samtidig så enkel.
Det som kan sies å være negativt med denne rusen, er at den kan bli FOR høy. Om så skjer, så er det bare å innta noe sukkerholdig drikke, mest egnet er kanskje Coca-Cola. Eller annen favorittdrikke.
En god og varm dusj stabiliserer det meste.
For å bli så høy/stein at det går over i ubehag, har du garantert gjort to ting:
a ) -du har røyket utrolig mye på en dag du egentlig visste du ikke burde...
b ) -du har begått en eldgammel feil, og trodd du hadde hele roen på Mary Jane. Mange gjør dette, og samtlige blir satt på plass. Cannabis gir deg fort en uvant "trip" om du overdriver, dette er varselet du skal adlyde.
Når Cannabis er ubehagelig, ikke bruk det.
Nesten natrulig logikk, det der.
Av en eller annen grunn finnes det mange som ikke tåler Cannabis som faktisk bruker det til tross for sin erfaring. Lite lurt, og det viser vel godt hva merkelige folk det er.

2: Rusens avhengighet; Jovisst kan du bli avhengig.
Det er viktig i den sammenheng å skille mellom fysisk avhengighet, og psykisk avhengighet.
Cannabis er psykisk på alle områder, så denne form for avhengighet er allerede misledet av ordet. Det eneste du skal trenge for å klare deg uten, er å ville det.
Om du ikke vil klare deg uten er det liten vits å prøve.
Wicked påpekte det, jeg sier igjen: Bruk, IKKE misbruk.
Når fyringen overtar store deler av dagen din, da er du på god vei til et misbruk. Så langt det lar seg gjøre bør du bruke rusen du blir gitt av Cannabis. Utvikle deg til det mennesket du alltid ville bli, eller aldri trodde du var.
Avhengigheten til Cannabis kan for enkelte bli veldig sterk, men disse igjen er følgelig veldig svake mennesker. Bygget på en påstand relatert Cannabisavhengighet.
Jeg forstår spørsmålet, men ikke problemet.
Å gå uten Cannabis etter lang tids bruk, er i verste fall bare kjedelig. Samt noe svetting og rekalibrering av sanser som skal tilbake til "normalen".

Jeg vil også ønske deg velkommen til din nye verden.
Registrer deg her hos oss, og opplev vårt grønne univers. Skulle du finne noe du ikke helt ser poenget med/meningen i, så er det bare å spørre. Og delta på en diskusjon som jeg garanterer deg ender opp laaangt fra der den startet.

Stå på, Smokey!
Ha en perfekt helg.

-ganja+
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   KOCMOHABT 

• Reservedyrkende koserusser
  • Ble medlem: 13-desember 04

Skrevet 12 september 2006 - 00:13

hvis du befinner deg i en riktig uheldig situasjon kan du få et kg. cannabis i hodet og dø av skaden
evt. er du heldig og den ikke treffer deg, da er det bare å ta den under armen og ta beina på nakken
så skal du se hvor mange venner du får <_<

hoster du akkurat idet du biter løs en hasjbit fra 100gramsplata kan du få biten i halsen og dø av kvelning,
dessuten kan mindre biter føre til blokkerte luftveier for kjæledyrene dine hvis du ikke støvsuger ofte nok
hvis du spiser tilstrekkelig mye rå hasj kan du sikkert få forstoppelse og dø
dessuten kan du tråkke på en hasjbit og falle og knekke nakken mot bordkanten

nei, best å holde deg unna den der hasjen, det er dritfarlig helt seriøst :)
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   knuthulu 

• Stoner
  • Ble medlem: 24-august 06

Skrevet 12 september 2006 - 05:50

Klart at hasj _kan_ være farlig. På samme måte som det meste kan være farlig. Som andre allerede har sagt; du dør ikke av overdose og kroppens indre organer tar ikke skade. Tobakken mange røyker sammen med hasjen er farligere og langt mer vanedannende enn hasjen er, for å si det sånn.

På samme måte som enkelte mennesker blir avhengige World Of Warcraft blir enkelte avhengige av cannabis. Røyker du hver dag over en lengre periode får du milde abstinenser ved opphold.

Den største bivirkningen med å røyke hasj er ikke fysisk eller psykisk, men lovmessig. Du kan risikere å bli bøtelagt og få ting på rullebladet ditt. Vis sunn fornuft så går det meste greit her i livet, også det å nyte cannabis.

Smoke`em if you got`em sier nå jeg. <_<
0

#8 Brukeren er ikke pålogget   Simen 

• supadupa
  • Ble medlem: 27-november 06

Skrevet 27 november 2006 - 11:29

jeg har ikke så mye erfaring, men jeg vet det at det farligste er at du prøver noe sterkere. Til slutt sitter ligger du på gata med sprøyespissen i armen. Det hoper jeg dere sjønner.

Jeg prøvde min første gang forrige helg, jeg tok det ganske pent å jeg merket ingenting forskjell. Eneste var at en kamerat sa noe morsomt, så jeg fikk latterkrampe lenge. Hehe. Å det skal ikke være første eller siste gang ;)
0

#9 Brukeren er ikke pålogget   Tu30r6 

• Stoner
  • Ble medlem: 04-juni 06

Skrevet 27 november 2006 - 13:28

Vis innleggSimen skrev 27 Nov 2006, 11:29:

jeg har ikke så mye erfaring, men jeg vet det at det farligste er at du prøver noe sterkere. Til slutt sitter ligger du på gata med sprøyespissen i armen. Det hoper jeg dere sjønner.

Jeg prøvde min første gang forrige helg, jeg tok det ganske pent å jeg merket ingenting forskjell. Eneste var at en kamerat sa noe morsomt, så jeg fikk latterkrampe lenge. Hehe. Å det skal ikke være første eller siste gang ;)

haff, loven i norge asså...
Skal gjøre mest mulig folk til narkiser.... ;)

Jeg har merket det at etter jeg startet å røyke cannabis har det blitt lettere å kunne velge noe sterkere.
Men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil prøve det.. Selv om det er stor forskjell på bruk og missbruk.

Senest i helga nå, så tok jeg speed og hasj samtidig. digg rus, som å være skikkelig stein, og helt våken sammtidig.
Men kjedelig etterhvert, da jeg var lys våken og stein, og ikke fikk sove, etter å ha vert oppe et døgn :)

Men passer en på å røyke f.eks en gang i uka er det jo ikke farlig i det hele tatt.
Jeg har noen kompiser som røyker vær dag. de er dumme de ;) spessielt han ene, du må si navnet et par ganger før han reagerer, mend et kommer nok ann på fra person til person, hvor ofte å mye du må røyke for å bli "dum"

Vart litt å dette ;)
0

#10 Brukeren er ikke pålogget   Jeb 

• Babe Wannabe
  • Ble medlem: 30-oktober 05

Skrevet 27 november 2006 - 14:47

Vis innleggTu30r6 skrev 27 Nov 2006, 13:28:

Jeg har noen kompiser som røyker vær dag. de er dumme de ;) spessielt han ene, du må si navnet et par ganger før han reagerer, mend et kommer nok ann på fra person til person, hvor ofte å mye du må røyke for å bli "dum"

Vil bare påpeke nærmere at dette kommer veldig ann fra person til person.. Jeg har røyket i noen år, og røyker alt i fra 1-2g om dagen og ifølge lærerene mine er jeg en mønsterelev på skolen.. Har minmalt med fravær og karakterene mine er som regel 5 eller 6.. :)

Så dum? Nei!
Stein? Helt klart ;)
0

#11 Brukeren er ikke pålogget   Frostvarriar 

• Superstoner
  • Ble medlem: 15-juni 06

Skrevet 27 november 2006 - 15:09

Folk sier jo da at hasj kan føre til sterkere stoffer.
Men det kommer jo helt an på dem selv, hvis du er dum nok(dette er ikke vondt ment mot noen men...) til å prøve sterkere stoffer når du er klar over mulige konsekvenser over det. Hasjen gjør ikke at du VIL prøve noe sterkere, eller at du tilslutt må ha i 10 gram super pot for å få effekt og av den grunn vil prøve sterkere stoffer ;)

Men som sagt tidligere her, hvis du føler ubehag. Ta deg en pause :)
0

#12 Brukeren er ikke pålogget   Tu30r6 

• Stoner
  • Ble medlem: 04-juni 06

Skrevet 27 november 2006 - 17:20

Vis innleggJeb skrev 27 Nov 2006, 14:47:

Vil bare påpeke nærmere at dette kommer veldig ann fra person til person.. Jeg har røyket i noen år, og røyker alt i fra 1-2g om dagen og ifølge lærerene mine er jeg en mønsterelev på skolen.. Har minmalt med fravær og karakterene mine er som regel 5 eller 6.. ;)

Så dum? Nei!
Stein? Helt klart :)

hehe.

Jeg røyka nesten hver dag i hele sommerferien, og de første dagene på jobb glemte jeg alt jeg fikk beskjed om å gjøre (startet som lærling da).

Nå røyker jeg hele helga, og en eller to ganger i ukedagene, men merker ikkenoe dummhet...

Men mener å ha lest et sted at cannabis hjelper hjernecellene til å gro? slik at du blir litt "smartere"?
0

#13 Brukeren er ikke pålogget   Captain_Evil 

• Konspiratør
  • Ble medlem: 30-desember 04

Skrevet 27 november 2006 - 17:40

Vis innleggSimen skrev 27 Nov 2006, 11:29:

Det er aldri påvist et kjemikalie i hasj/marihuana som gir deg en ukontrollerbar lyst til å prøve 'sterkere' stoffer. Det er riktignok sant at de som har røykt cannabis en stund blir mer villige til å utforske andre rusmidler og at mange som har endt opp "på gata med sprøytespissen i armen" begynte sin illegale ruskarriere med cannabis (den legale ruskarrieren kan man, hvis man ønsker å dra det så langt som mulig, spore helt tilbake til morsmelka). Dette har sannsynligvis mye å gjøre med at cannabis er det mest brukte, billigste og lettest tilgjengelige av det illegale rusmiddlene så mange blir eksponert for det lenge før de møter på de 'sterkere' stoffene.

Men jeg har liten tro på at dette kan være hele forklaringen på den såkallte trappetrinnsteorien. Jeg tror et viktig moment er de psykologiske aspektene som følger med å nyte et rusmiddel som er stemplet som livsfarlig og ulovlig av ordensmakten. Noe av det første en nybakt cannabisnyter merker er at omentrent alt de noensinne har hørt om cannabis fra foreldre, lærere, staten og andre autoriteter er reinspikka løgn og propaganda. Derfra følger det logisk (man dog sette spørsmålstegn ved logikk) at alt man noensinne har hørt om andre stoffer fra autoriteter også er reinspikka løgn og propaganda (noe det i stor grad er). Det er lettere å tro på venner som har prøvd det (og da tilsynelatende vet hva de snakker om) enn de som har løget (sp?) til deg hele livet.
For å få tak i cannabis må man ofte innom dealere og hobby gangstere som pusher hva faen som helst til deg for å tjene penger og de kan godt finne på å si at du kan skyte plumbo uten skadevirkninger sålenge noen tror på det nok til å kjøpe det.

I tillegg skal man ikke stikke under en stol at det kan være traumatisk å være en del av den mest stigmatiserte folkegruppen i vesten, nemlig "de narkomane". Man tvinges inn i en semi-paranoid tilstand fordi det medfører store sosiale og i verste fall juridiske konsekvenser hvis din nye hobby skulle bli kjent av de feile folkene. Spørsmål som "Har jeg røde øyne? Høres stemmen min skev ut? Er den nye teorien min bare stoner-svada?" kan lett få mye mer oppmerksomhet og bruke unødvendig mye psyksik energi. En hypotese jeg har er at hvis dette kobles sammen med litt usikkerhet og/eller dårlig selvtillit kan det føre til om ikke alvorlige (som i livstruende eller forkrøplende) psykoser. Små paranoide tanker blir plutselig lett å tro på. Får selv innomellom slike innfall hvor jeg tror vennene mine snakker dritt om meg så snart jeg går ut av rommet eller at alle jeg møter tror jeg er en uthasja konspirasjonsfrik. Med litt etterforskning, selvrefleksjon og positiv tenkning er det dog ikke vanskelig å innse at disse tankene ikke har rot i virkeligheten i det hele tatt. Av og til kan det være sunt å le av seg selv ;)

Ifølge dette perspektivet er de fleste negative effektene forbundet med cannabis en dirkete eller indirekte årsak av a) det er ulovlig :) men det er likevel jævlig digg og c) myndighetene lyver systematisk og mister da all troverdighet

Ble litt lengere innlegg en jeg har for vane å skrive ;) Mitt siste og viktigste råd er: Tenk selv, finn selv ut hva du står for, hva du vil ta og hva som er sant eller ikke i din virkelighet.

Dette innlegget har blitt redigert av Captain_Evil: 27 november 2006 - 17:41

0

#14 Brukeren er ikke pålogget   Even Ganja 

• Standardmedlem
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 16-oktober 04

Skrevet 27 november 2006 - 18:21

Indeed, godt å høre gode ord i tillegg, Evil.
Jeg vil bare tilføye at ethvert stoff er der. Det eksisterer og gjør lite annet enn det. (Som denne setningens mening, en diskret hyllest til din parantesbruk ovenfor!)
Hva brukeren gjør med stoffet, er brukeren selv ansvarlig for. Hva som skjer under forbruket av stoffet bør også kunne bekreftes som brukers handling og aldri mer skyldes på stoffet som blir brukt.
Det er allerede velbrukt unnskyldning å "være dritings" på alkoholen, når man først er i denne tilstand kan alt aksepteres og forstås dithen at det får en diplomatisk tilgivelse. For meg er det aldri alkoholen som utfører problemet, det er sannlig brukeren av dette middel som er ansvarlig for både bruk og stupid adferd under bruk.

Om noen her inne begynner med amfetamin, om de begynner med heroin, eller kaffe/nikotin eller bare avslutter et forbruk av egnet stimulerende middel; Cannabis har aldri noen direkte sammenheng med dette. Om brukeren ikke selv kan erkjenne såpass, føler jeg tittelen misbruker kanskje får mening.
Cannabis er noe man selv bør få velge hvorvidt man vil nyte, og deri også det aller meste annet det kan virke unaturlig å forby. Om såpass er påkrevd bør det samtidig også vedtas at man er den eneste ansvarlige for både bruk og misbruk. Stoffet har sin beviselige begrensing, og å begrunne sin oppførsel grunnet stoffet er særdeles hyklerisk.
Samtidig kan vi jo vise til enorme problemer som alene grunnes informasjonssvikten. Dersom staten skal ha denne oppgaven bør de innse sitt ansvar snarest, og tillate mer korrekte opplysninger.
Eller kapitulere og slippe til mer egnede instanser.

Bruk, ikke misbruk.
Enkelt og greit.

-ganja+
0

#15 Brukeren er ikke pålogget   Simen 

• supadupa

Skrevet 27 november 2006 - 19:13

Jeg røket for første gang i helgen. Jeg var på fest, det var andre ute på verandaen og røket på halvliter flaske. Jeg nekta å prøve, intil jeg fikk i meg et par øl ;P Å jeg merket ingenting, inntil jeg begynte å le skikkelig. det var det hele.
Å jeg har tengt å gjøre det mer, jeg har lest mye på denne siden å da har jeg funnet ut at hasj ikke er som andre som ikke har røket det trur.
Får en uke siden var det sånn; Jeg skal aldri prøve hasj, Det er kjempefarlig!
Men nå er det sånn at jeg vil gjøre det.

Men noe jeg lurer på.
jeg tok det ganske pent den kvelden, jeg ville ikke ta så store trekk får kanskje å få en slik en "Bad Trip" som de sier.
Jeg lurer på hvordan jeg bør røke uten å få den "Bad Trippen"
Om noen kan komme med no tips?
Klems;):P
0

#16 Brukeren er ikke pålogget   CannaBisken 

• Narkobikkja
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 13-oktober 05

Skrevet 27 november 2006 - 19:28

Ikke tenk på den?

Personlig kjenner jeg ingen som har fått en "bad-tripp" på cannabis :P

men noen tips kan jo f.eks. være:
* Røyk joint, ikke pipe/bong de første gangene
* Ikke overdriv, bedre å røyke flere jointer enn å sløse bort masse ved å blande for sterkt
* Ha noe cola eller no annen sukkerholdig drikk i nærheten i tilfelle du skulle røyke "for mye"
* Glem alt du har fått høre på skolen og ellers av den norske stat
* Røyk sammen med en eller flere gode venner, sett på en chill røykefilm. Cheech & Chong filmene er jo noen klassikere.
* Slapp av
* Pass på å ha noe godt i kjøleskapet/frysern ... *MUNCHIES*

Ellers er det forsovidt bare å chille'n .. blir sjeldent bedre enn det..
0

#17 Brukeren er ikke pålogget   kharon 

• satan
  • Ble medlem: 30-oktober 04

Skrevet 27 november 2006 - 21:34

og aldri aldri aldri bland alkohol og cannabis!

i 99% av tilfellene ender rookies opp med å spy som en gris. når du har røkt noen år så kanskje det går greit, men.... for sikkerhets skyld :

dont mix!
0

#18 Brukeren er ikke pålogget   Frostvarriar 

• Superstoner
  • Ble medlem: 15-juni 06

Skrevet 27 november 2006 - 22:48

Vis innleggcharon skrev 27 Nov 2006, 21:34:

i 99% av tilfellene ender rookies opp med å spy som en gris. når du har røkt noen år så kanskje det går greit, men.... for sikkerhets skyld :

dont mix!

Hmm trodde det hadde en bra effekt jeg ;)
Iallefall min erfaring er at jeg ikke blir fyllesjuk og er helt frisk dagen etterpå...
Men det behøver nødvendigvis ikke å være slik for andre.

:P
0

#19 Brukeren er ikke pålogget   CannaBisken 

• Narkobikkja
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 13-oktober 05

Skrevet 27 november 2006 - 23:02

Vis innleggcharon skrev 27 Nov 2006, 21:34:

dont mix!

Å blande rusmidler er jo sjeldent en god ide uansett :P Problemet ligger vell i at de fleste her til lands ikke har respekt for alkoholen.. Bøtter nedpå som bare f..., for så å hoppe på bongen, eller omvendt...
Mitt tips når det gjelder dette måtte eventuelt være å holde deg til Øl. Og ikke bøtte nedpå..
Når det er sagt tror jeg at jeg har mange bak meg når jeg sier at Mary Jane danser bedre alene.. ;)
(Veit jeg har mange imot meg også, som helst tar å drikker vedsidenav for å eventuelt få en sterkere rus.)
Men alt dette er ting som vil falle på plass for deg etterhvert.. :P

Alkohol er djevelens verk!

mvh. en 'ikke-religiøs' narkobikkje ved navn Cannabisken ;)
0

#20 Brukeren er ikke pålogget   Simen 

• supadupa

Skrevet 29 november 2006 - 10:16

Gir marihuana slapp banana? hehe :lol:

Når jeg tenker etter, så er det en liten tanke som slår meg; Nei herregud jeg kan ikke gjøre dette, herregdu det er jo mariuhana! /HASJ! shit ass! narkogreier lzm!

Om jeg begynner med no sånn i blant risikerer jeg alvorlig å bli en narkoman til slutt hvis jeg prøver sterkere. men jeg har jo loft meg selv å gjøre det bare på fest en gang i blant, og aldri prøve noe sterkere. Men det sier dem alle... (sier alle)

Er det virkelig noe å være redd får?:unsure:

Dette innlegget har blitt redigert av Simen: 29 november 2006 - 10:17

0

Del dette emnet:  

• (2 Sider) +
  • 1
  • 2
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare