Norsk Cannabisforum: Bildetrøbbel - Norsk Cannabisforum

Gå til innhold

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Bildetrøbbel får ikke lastet opp bilder

#1 Brukeren er ikke pålogget   CptSpaulding 

• Superstoner
  • Vis blogg
  • Vis galleri
  • Gruppe: Medlemmer
  • Ble medlem: 13-februar 10

Skrevet 25 august 2010 - 20:18

hei, får feilmelding ("Authorization mismatch") hver gang jeg prøver å laste opp bilder fra albuk. Hva kan dette skyldes?

takker for svar
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   DubBud 

• Psykoaktiv
  • Vis galleri
  • Gruppe: Støttemedlemmer
  • Ble medlem: 20-februar 07
  • Landsregion:Midt-Norge

Skrevet 26 august 2010 - 14:45

Vi setter BK på saken.
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   esp 

• Nybegynner
  • Vis galleri
  • Gruppe: Rekrutter
  • Ble medlem: 06-oktober 08

Skrevet 27 august 2010 - 19:49

Når jeg klikker på My albums får jeg feilmeldingen:

"Board Message

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.
The error returned was:

Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available."

Det er bare et par dager siden jeg var inne der og det funket fint.

? :wub:

Dette innlegget har blitt redigert av esp: 27 august 2010 - 19:51

0

#4 Brukeren er ikke pålogget   BK 

• Cannabis Maestro
  • Vis blogg
  • Vis galleri
  • Gruppe: NorCans ledelse
  • Ble medlem: 28-mai 06
  • Landsregion:I utlandet

Skrevet 30 august 2010 - 03:52

@esp: Galleriet er kun tilgjengelig for medlemmer, men du er rett rundt hjørnet og blir medlem snart. Fortsett å post gode innegg slik du har gjort så langt, så er galleriet åpent før du får snudd deg :smokey:

@CptSpaulding: Hvilken nettleser bruker du? Prøv å logg ut av NorCan, slett alle midlertidige internettfiler og cookies, start nettleseren på nytt, og logg inn igjen. Dette er et mystisk problem, men jeg håper det hjelper. Gi oss gjerne et hint om du fortsatt sliter :)
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   CptSpaulding 

• Superstoner
  • Vis blogg
  • Vis galleri
  • Gruppe: Medlemmer
  • Ble medlem: 13-februar 10

Skrevet 30 august 2010 - 07:26

Vis innleggBK skrev 30 Aug 2010, 04:52:

@CptSpaulding: Hvilken nettleser bruker du? Prøv å logg ut av NorCan, slett alle midlertidige internettfiler og cookies, start nettleseren på nytt, og logg inn igjen. Dette er et mystisk problem, men jeg håper det hjelper. Gi oss gjerne et hint om du fortsatt sliter :)

Jeg bruker explorer. Har tidvis autorisasjonsproblemer både med bildeopplasting og posting, men det har som regel løst seg etter noen forsøk. Irriterende dog...
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   BK 

• Cannabis Maestro
  • Vis blogg
  • Vis galleri
  • Gruppe: NorCans ledelse
  • Ble medlem: 28-mai 06
  • Landsregion:I utlandet

Skrevet 30 august 2010 - 07:57

Vis innleggCptSpaulding skrev 30 Aug 2010, 07:26:

Jeg bruker explorer. Har tidvis autorisasjonsproblemer både med bildeopplasting og posting, men det har som regel løst seg etter noen forsøk. Irriterende dog...

Ah. Internet Explorer er en rimelig sliten nettleser med en del bugs og dårlig sikkerhet. Jeg anbefaler på det sterkeste å bytte til f.eks. Mozilla Firefox som er helt gratis, mye bedre, mye sikrere, og like enkelt å bruke som Internet Explorer.

Om du likevel velger å bli værende med Internet Explorer, anbefaler jeg å sjekke denne posten av Jamandala. Han hadde noenlunde samme problem som deg.

Har du fortsatt problemer må du gjerne fortsette å poste her, så finner vi nok en løsning etterhvert :)
0

Del dette emnet:  

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare