Norsk Cannabisforum: få insekter høye? - Norsk Cannabisforum

Gå til innhold

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

få insekter høye?

#1 Brukeren er ikke pålogget   Dvehjurt 

• Nybegynner
  • Gruppe: Rekrutter
  • Ble medlem: 13-mai 10

Skrevet 16 august 2010 - 11:14

halla, hadde en diskusjon med noen venner her om dagen om det gikk ann å få insekter osv høye når du selv tar ett trekk så blåser det på dom, en kammeraten min sa at thc'n går bort når man trekker det ned .. jeg fikk da en flue til å så stille i 10-15 min engang :rolleyes:

så går det ann? : D
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   Stainless 

• Medlem
  • Gruppe: Medlemmer
  • Ble medlem: 29-juni 10

Skrevet 16 august 2010 - 12:59

vel når vi puster tar vi bare opp en små mengde av oksygene så det kommer jo mye mer ut enn det blir tatt opp av kroppen. jeg har selv blåst røyk på en flue og den svimla rundt og greide ikke og fly.

så sko tro at weed sko ha samme effekten vis du blåser nokk på de
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   10µg 

• Stoner
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 24-november 08
  • Landsregion:Sør-Norge

Skrevet 16 august 2010 - 13:11

Har aldri hatt sjansen til å prøve, men tror også at det ville fungert med en elefant, til tross for mye større vekt/størrelse :rolleyes:
0

#4 Brukeren er ikke pålogget   Lobo 

• Medlem
  • Vis galleri
  • Gruppe: Støttemedlemmer
  • Ble medlem: 09-juli 09
  • Landsregion:Langt til skogs!

Skrevet 16 august 2010 - 15:04

Denne reseptoren som thc-molekylet setter seg på ble ikke utviklet før på en eller annen type blekksprut. Så det er ganske usannsynlig at denne finnes på insekter, og at de blir fjerne. Røykforgiftet kansje, men ikke noe mer :rolleyes:
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   kamnick 

• Medlem
  • Ble medlem: 18-august 08

Skrevet 16 august 2010 - 15:13

Hunden min løper bort til meg med en gang den hører lyden av en lighter og så setter den seg foran meg og lukker øynene og venter på at jeg skal blåse på den.. Så når den har fått nok går han litt sikksakk og sløvt bortover og rett inn på kjøkkenet og uler for at den vil ha mat, så drikker han litt vann og går rett i senga mi for å sove :rolleyes:

Har jo litt dårlig samvittighet egentlig for at jeg begynte å blåse på den i starten av, men den likte det jo tydeligvis. Hender jeg heller litt øl i skåla hans når jeg tar meg noen pils også, når det er tomt skraper den med lappen ved siden av skåla, bjeffer på meg og ser på meg med dådyr øyne og vil ha mer (Og det til tross for at den har vann også i en annen skål, så er ikke fordi den er tørst, hehe), så den har blitt litt full noen ganger, men den har aldri drikki mer en 2 pils.. selvfølgelig.

Skikkelig bestekompis, kan ikke få en bedre venn og må jo dele noen sånne gleder med han også :) Har jo fått kommentarer om at det er dyreplageri, men jeg kjenner hunden min og den vet godt hva som skjer om den får min røyk på seg, eller drikker av min flaske, men hvis jeg mener den har fått mer enn nok, så blir den furt, men det får bare være :unsure:

EDIT: Ikke at det har noe med insekter å gjøre, det har jeg aldri prøvd, men er vel ikke noe forskjell der heller regner jeg med

Dette innlegget har blitt redigert av kamnick: 16 august 2010 - 15:16

0

#6 Brukeren er ikke pålogget   skytouch 

• Medlem
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 18-april 10

Skrevet 16 august 2010 - 19:57

Jeg pleier alltid å blåse på insekter. Ser ut til at de blir høye, men det kan jo bare være jeg som blir høy og synes alt de gjør ser rart ut :unsure:
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   KenBB 

• Superstoner
  • Ble medlem: 01-august 08

Skrevet 16 august 2010 - 21:14

jeg røyke en møll så skev engang att han prøvde i 3-4 timer å fly opp ned under en avis, lå på ryggen på bordet og sprella. så trodde jeg den hadde dødd, men den våkna opp etter en times tid og fløy vidre helt fin i formen :unsure:

røyka den skev under inni ett glass og trakk ikke ned røyken jeg ga den.
0

#8 Brukeren er ikke pålogget   Tonnx 

• Stoner
  • Ble medlem: 20-juni 10

Skrevet 19 august 2010 - 07:48

Vis innleggKenBB skrev 16 Aug 2010, 22:14:

jeg røyke en møll så skev engang att han prøvde i 3-4 timer å fly opp ned under en avis, lå på ryggen på bordet og sprella. så trodde jeg den hadde dødd, men den våkna opp etter en times tid og fløy vidre helt fin i formen :D

røyka den skev under inni ett glass og trakk ikke ned røyken jeg ga den.

Røyka på en møll i går som var så aktiv en skulle trodd den hadde adhd, etter to røyker der vært trekk ble blåst på den så satt den helt stille. Når jeg tok fingen på siden av den så krøp den på fingen min å der satt den i 2 (!) timer, nesten helt i ro. Nå bur den fast på rommet mitt å har fått navnet Steinar ^^
0

#9 Brukeren er ikke pålogget   madness 

• Medlem
  • Ble medlem: 04-august 10

Skrevet 19 august 2010 - 11:39

Hehe veldig bra topic! :D
Får prøve på no insekt neste gang ser non :)
0

#10 Brukeren er ikke pålogget   killa 

• Medlem
  • Ble medlem: 05-juli 10

Skrevet 20 august 2010 - 00:47

Vis innleggTonnx skrev 19 Aug 2010, 08:48:

Nå bur den fast på rommet mitt å har fått navnet Steinar ^^

Lættis :)

En enkel måte å finne ut om insektene blir "røykforgifta" eller høye kan være å teste hvordan det virker med tobakk vs cannabis ?
0

#11 Brukeren er ikke pålogget   Skurmother 

• Medlem
  • Ble medlem: 11-april 10

Skrevet 20 august 2010 - 01:05

hahaha fantastisk. dette MÅ jo prøves! :)
kudos trådstarter!
0

#12 Brukeren er ikke pålogget   layzie 

• Stoner
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 26-juni 10

Skrevet 20 august 2010 - 02:06

Hahaha, så det er flere som har tenkt på det ja. Makan til insektliv det er uttafor døra om kvelden. Har prøvd å blåse litt på det de kaller "munkehus" her nede. Ganske sikker på at det har null effekt. Ikke som jeg legger merke til.
0

#13 Brukeren er ikke pålogget   Malakian 

• Stoner
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 26-desember 05

Skrevet 02 september 2010 - 16:53

Har ikke prøved med cannabis, men har utallige ganger blåst tobakkrøyk på insekter, å det har akkuratt samme effekt som det dere beskriver over. Så jeg setter en fing på røykforgiftning/oksygen mangel.
0

#14 Brukeren er ikke pålogget   Reynolds 

• Mustacheowner
  • Ble medlem: 02-januar 07

Skrevet 02 september 2010 - 17:09

Det finnes ikke få historier om at "jeg var fjern og tror x ble fjern da jeg blåste på den".

Tror det finnes få slike reseptorer i en flue, men kanskje vi får svaret en dag, det er neppe forsket særlig på insekters opptak av cannabis :D
0

#15 Brukeren er ikke pålogget   layzie 

• Stoner
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 26-juni 10

Skrevet 03 september 2010 - 00:27

Vis innlegglayzie skrev 20 Aug 2010, 03:06:

"munkehus"

Haha, munkelus ja. :D
0