Var det ikke en underkategori for kjøp og salg for oss norcan-brukere her for litt siden? Er det jeg som ikke finner det, eller er det fjernet? Jeg trenger en billig hps lampe eller to :blink:
Side 1 av 1
kjøp og salg for oss norcan-brukere borte?
Skrevet 31 juli 2010 - 12:09
Var det ikke en underkategori for kjøp og salg for oss norcan-brukere her for litt siden? Er det jeg som ikke finner det, eller er det fjernet? Jeg trenger en billig hps lampe eller to :blink:
Les denne tråden: http://www.norcan.or...showtopic=17746
Skrevet 03 august 2010 - 01:01
skal ikke være så lett! :) Jeg har ikke så mye å si eller poste foreløpig, men finner veeldig mye interessant og ikke minst nyttig lesestoff her inne. Synd å ikke få full tillgang.. men, får vel bare være tolmodig ? :smokey:
Skrevet 03 august 2010 - 01:11
5867uty,
Du får en advarsel for å spamme forumet med søppel som dette. Du blir også nedgradert til rekrutt igjen. Jeg fjerner tullepostene og trekker dem fra postcounten din, så får du prøve igjen! Dersom man ønsker å bli oppgradert, må man heller poste fornuftige poster... Good?
EDIT: Det ble 12 poster i minus, det!
Sitat
..
Du får en advarsel for å spamme forumet med søppel som dette. Du blir også nedgradert til rekrutt igjen. Jeg fjerner tullepostene og trekker dem fra postcounten din, så får du prøve igjen! Dersom man ønsker å bli oppgradert, må man heller poste fornuftige poster... Good?
EDIT: Det ble 12 poster i minus, det!
Del dette emnet:
Side 1 av 1

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp