Side 1 av 1
rasta weed- lovlig "weed"
#1 Gjest: Gjest: simen_*
Skrevet 26 juli 2010 - 12:11
Hei hei.
Jeg bestilte meg 5 gram med rasta weed, noe som skal være lovlig i de aller fleste land, på nettet for noen dager siden. har fortsatt ikke fått prøvd det enda, å jeg lurte på om det er noen her inne som har noen erfaringer med det? er veldig skeptisk selv til hvordan effekten kommer til være, men tenkte at det kunne vært morsomt å prøve.
I følge stedet jeg kjøpte det fra, http://www.dottedshop.com/no/products/gene...rasta-weed.html
så er det diverse urter fra New zealand det dreier seg om: urt Lion's Tail (Leonotis leonurus), den hullicinagin Wormwood (Artemisia absinthium), og drømmen urt kinesiske Mugwort (Artemisia verlotiorum.
Kan noen av disse være skadelige på noe vis?
Jeg bestilte meg 5 gram med rasta weed, noe som skal være lovlig i de aller fleste land, på nettet for noen dager siden. har fortsatt ikke fått prøvd det enda, å jeg lurte på om det er noen her inne som har noen erfaringer med det? er veldig skeptisk selv til hvordan effekten kommer til være, men tenkte at det kunne vært morsomt å prøve.
I følge stedet jeg kjøpte det fra, http://www.dottedshop.com/no/products/gene...rasta-weed.html
så er det diverse urter fra New zealand det dreier seg om: urt Lion's Tail (Leonotis leonurus), den hullicinagin Wormwood (Artemisia absinthium), og drømmen urt kinesiske Mugwort (Artemisia verlotiorum.
Skrevet 26 juli 2010 - 13:21
Gjest: simen_* skrev 26 Jul 2010, 13:11:
Hei hei.
Aldri hørt om eller prøvd, men hørtes interessant ut. Vær nøye på dosering er mitt tips. Fortell gjerne om din opplevelse etter du har prøvd det.
:D
Skrevet 24 oktober 2010 - 19:39
python skrev 22 Oct 2010, 03:10:
Dette er bare bøff.
Eneste av legal higsene som faktisk fungerer er spice og "spice etterligninger" som inneholder jwh stoffer.
Cannabis culture har en artikkel om disse blandingene av urter som blir omtalt som lovlig weed Link
Python :)
Eneste av legal higsene som faktisk fungerer er spice og "spice etterligninger" som inneholder jwh stoffer.
Cannabis culture har en artikkel om disse blandingene av urter som blir omtalt som lovlig weed Link
er spice lovlig i norge da ?
Dette innlegget har blitt redigert av ivingman: 24 oktober 2010 - 19:46
Skrevet 24 oktober 2010 - 23:33
Nei, mener det går inn under derativloven?
Sikkert noen her inne som vet mer om emnet enn meg.
Sikkert noen her inne som vet mer om emnet enn meg.
Dette innlegget har blitt redigert av python: 24 oktober 2010 - 23:34
Skrevet 25 oktober 2010 - 13:04
var i irland og prøvde noe xxx smoke het det, funket greit det gav rus en litt "rar" rus som gikk bort etter en halv time og da var man helt klar igjen, tok med noen gram derfra på flyet, ikke no stress det. men det er sikkert mye skadelig i det. er jo ingen som har forsket skikkerlig på dette. ligger vel noe dokumentarer ute på nettet , har sett en film om det.
Del dette emnet:
Side 1 av 1

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp