Takk for meg Adjø NorCan
Skrevet 20 juli 2010 - 11:35
Dette er min siste post på Norsk Cannabisforum. Jeg har hatt det kjempegøy som både medlem og administrator her på NorCan opp gjennom tidene, men nå er det tid for meg å legge inn årene. Tusen takk for alt alle sammen, det har stort sett vært en blast.
Gro hardt folkens!
Gro hardt folkens!
Skrevet 20 juli 2010 - 12:37
Arrgh! Den drittunge.
Triste greier. Men du blir vel ikke helt borte El, bare vi vet ikke hvem du er neste gang du poster :)
Triste greier. Men du blir vel ikke helt borte El, bare vi vet ikke hvem du er neste gang du poster :)
Skrevet 20 juli 2010 - 14:26
Trist og se at du forsvinner fra norcan.
Får håpe vi ser deg senere men med et annet nick;)
Får håpe vi ser deg senere men med et annet nick;)
Skrevet 20 juli 2010 - 14:50
Meget synd. Der mistet vi en av vår største ekspert og læremester. Lykke til videre EL.
Skrevet 20 juli 2010 - 17:50
Meget synd indeed... spør du meg så er han den største kilden til kvalitetsinfo på både dyrking å foredling av Canabis.
Lykke til videre EL men plz kom tilbake :) .
Lykke til videre EL men plz kom tilbake :) .
Skrevet 21 juli 2010 - 09:03
Heisann :)
http://www.norcan.org/ipb/index.php?showtopic=11777
Jeg tenker i samme baner som El. Fordi jeg føler meg ikke trygg når de som skal kjempe for saken vår ikke engang kan stoles på. At noen ikke takler en internett krangel og blir så desperat etter å vinne debatter slik at de ender opp med trussler om tysting er litt for "far out" for min sport. Men vi får se, jeg skal tenke litt på det(men blir vel så jeg går etterhvert også), det er trossalt vår egen sikkerhet.
Men jeg tar dette som en lærdom og at man skal ikke stole på noen, og heldigvis "vet" jeg hvem denne fyr'n er så jeg kommer til å holde meg langt unna han.
-Onkel
Sitat
Dette har jeg ikke fått meg hva er?
http://www.norcan.org/ipb/index.php?showtopic=11777
Jeg tenker i samme baner som El. Fordi jeg føler meg ikke trygg når de som skal kjempe for saken vår ikke engang kan stoles på. At noen ikke takler en internett krangel og blir så desperat etter å vinne debatter slik at de ender opp med trussler om tysting er litt for "far out" for min sport. Men vi får se, jeg skal tenke litt på det(men blir vel så jeg går etterhvert også), det er trossalt vår egen sikkerhet.
Men jeg tar dette som en lærdom og at man skal ikke stole på noen, og heldigvis "vet" jeg hvem denne fyr'n er så jeg kommer til å holde meg langt unna han.
-Onkel
Skrevet 21 juli 2010 - 10:41
Trist. Selv er jeg overlykkelig over å aldri ha møtt vedkommende selv om vi bor rimelig nært hverandre. Om jeg ikke minnes rett inviterte han meg over engang også, direkte eller indirekte, men jeg takket nei. Dårlige vibber da, er iallefall nå berettiget :)
Skrevet 21 juli 2010 - 11:28
altså, tysting er ut. pleier å si til folk som tenker å ringe politiet pga fille ting at de neppe er no bedre selv og at de neppe hadde syns det var kult om noen tysta på de hver gang de tråkka på feil plass.
er ikke kristen men er ett bud i bibelen som alle bør følge "gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg" :cry:
er ikke kristen men er ett bud i bibelen som alle bør følge "gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg" :cry:
Skrevet 21 juli 2010 - 12:31
det er det jeg har sagt i alle år .. noen er bare født idioter :cry: kjipt EL men samtidig .. der vant en tyster .. skal lese tråden først men ..
Skrevet 21 juli 2010 - 13:01
Vant og vant, det der går jo utover alle desverre, største tapet NC vil noensinne overkomme. Slik jeg ser det så burde denne tysteren tape alt på dette, da mener jeg vennskapene sine. Så det er vel mere om å redde ræva si enn å tape.
Og jeg vet MEGET godt hvem han er, og når jeg kommer til køben skal jeg faen meg danse med denne fyr'n(jeg er der massevis, du vet godt hvem jeg er. Et hint: jeg er dansk).
kjell
Og jeg vet MEGET godt hvem han er, og når jeg kommer til køben skal jeg faen meg danse med denne fyr'n(jeg er der massevis, du vet godt hvem jeg er. Et hint: jeg er dansk).
kjell
Dette innlegget har blitt redigert av Onkel: 21 juli 2010 - 13:18
Skrevet 21 juli 2010 - 13:58
Takk skal du faenmeg ha, Casper, for at du sørger for at en av NorCans største ressurser forsvinner fra forumet. Bra jobba, virkelig.
En stor takk til El som har bidratt med sin enorme kunnskap og gode råd gjennom flere år her på forumet. NorCan blir ikke det samme uten deg. Respekt :cry:
En stor takk til El som har bidratt med sin enorme kunnskap og gode råd gjennom flere år her på forumet. NorCan blir ikke det samme uten deg. Respekt :cry:

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp

Dette emnet er låst