Fengsel? Hva i alle dager, El?
Skrevet 13 juli 2010 - 20:49
- Stenge tråden
- Redigere innlegg
- Tilsnakk
Nå har jeg opplevd det 4. og strengeste alternativet: Fengsel.
El; på hvilket grunnlag har du sperret kontoen min i en uke?
#4 Gjest: Gjest: D-Nap_*
Skrevet 13 juli 2010 - 21:05
Alltid kult å bli putta inn uten dom..
Skrevet 13 juli 2010 - 21:17
Dina: hva erre du røyker over brua? :smokey: ta deg en bolle´a. :-)
#7 Gjest: Gjest: D-Nap_*
Skrevet 13 juli 2010 - 21:24
Jeg ba ikke deg dra til helvete, jeg ba Ganjalf dra til hælvete - etter at han for andre gang kommer med en verdiløs troll-henvendelse rett foran nesa på moderatorer uten at det blir reagert.
Jeg spurte saklig om slike poster faller inn under punkt 6. i det forenklede NorCan-regelverket i http://www.norcan.or...showtopic=17757. Kan jeg vente noe svar på det spørsmålet?
#8 Gjest: Gjest: D-Nap_*
Skrevet 13 juli 2010 - 21:28
Veit 'a faen, men det begynte i "Normal nede"-tråden i Aktivist-forumet.
Det virker som Ganjalf av en eller annen grunn ikke tålte at jeg prøvde å klargjøre Steins argumentasjon, og nå virker det som El prøver å redde ræva hans på en eller annen merkelig måte.
Skrevet 13 juli 2010 - 21:29
Sitat
Så dra til hælvete and suck my motherfucking b0ng!
Det virker til å være retta mot meg eh? Seriøst dude, bare ta til deg at du har fått en ukes ban. Jeg kommer til å slette alle postene du skriver som gjest, og gi deg en uke ekstra ferie for hver post du kommer med.
#10 Gjest: Gjest: D-Nap_*
Skrevet 13 juli 2010 - 21:41
Hva fikk Ganjalf for "TROLL TROLL TROLL"-innlegget? Påtaleunnlatelse?
Skrevet 13 juli 2010 - 21:45
ikke vis samme holdning til politiet om de skulle ta deg en gang:)
Skrevet 13 juli 2010 - 21:46
ta deg sammen.
ang. "regelverket" kunne vært en idé å bytte ut ordet med retningslinjer. Så slipper man kanskje sånne regel-ryttere som Dina :-P
Dette innlegget har blitt redigert av Bob: 13 juli 2010 - 21:48
#13 Gjest: Gjest: D-Nap_*
Skrevet 13 juli 2010 - 22:00
Forresten, jeg har ikke PM lengere. Send meg en e-mail.
Skrevet 13 juli 2010 - 22:06
Det er kanskje ikke meningen, men måten du skriver på kan bli oppfattet som veldig passiv-aggressiv, DiNapoli. Derfor tror jeg noen oppfattet deg som et troll, også fordi du aldri ga opp og fortsatte å gjenta deg selv for å fortsette en diskusjon som ingen ville være med på.
Den andre tingen er at det virker som om du har en meget sterk rettferdighetsans. Derfor kan du ikke slippe denne diskusjonen. Men dude, this is getting nowhere.
Husk at det er umulig Å LESE ironi, sarkasme og også passiv-aggressivitet. Uten tonetrykk, ansikts- og kroppsspråk er det ikke lett å lese følelser. Dermed kan ting ha blitt "oversatt" feil av visse folk, og folk kan føle seg tråkket på selv om kanskje ikke motparten prøvde på det.
Skrevet 13 juli 2010 - 22:15
DiNa: seriøst. ta å ro deg ned litt.
Dette innlegget har blitt redigert av Bob: 13 juli 2010 - 22:22
Skrevet 13 juli 2010 - 22:39
Endelig litt moderatoraktivitet her.
At du mener det er "greit" å be Ganjalf dra til helvete sier jo sitt.
Dette innlegget har blitt redigert av bonggass: 13 juli 2010 - 22:40
#19 Gjest: Gjest: D-Nap_*
Skrevet 13 juli 2010 - 22:50
Blikkboksen skrev 13 Jul 2010, 22:06:
Det er kanskje ikke meningen, men måten du skriver på kan bli oppfattet som veldig passiv-aggressiv, DiNapoli. Derfor tror jeg noen oppfattet deg som et troll, også fordi du aldri ga opp og fortsatte å gjenta deg selv for å fortsette en diskusjon som ingen ville være med på.
Den andre tingen er at det virker som om du har en meget sterk rettferdighetsans. Derfor kan du ikke slippe denne diskusjonen. Men dude, this is getting nowhere.
Takk for din hyggelig fremsatte mening.
Jeg er godt klar over at jeg er i undertall og at de fleste mener at "samma om du har rett eller ikke, så er det ikke vits lengere".
Det som har vært viktig for meg er å utfordre NORMAL-sjikanen hos deler av det sofistikerte miljøet på NorCan, og få befestet at det vil bli satt krav til tydelighet og relevanse når konstruktiv kritikk til NORMAL skal kommuniseres. Dette mener jeg å ha klart.
Selvfølgelig hadde det vært optimalt om jeg hadde bråbremsa 100% i det øyeblikket tråden ble stengt, men sånn fungerer jeg ikke. Jeg kunne heller ikke forutse at tråden ville bli stengt.
Jeg har høyt toppnivå og lavt bunnivå, så når da moderatorene i etterkant av trådstengingen bedrev det jeg i veldig høy grad føler er sensurerende maktmisbruk, så er det en situasjon det er vanselig å leve med og som vanskelig får noe positivt utfall. Når situasjonen først var sånn, så følte jeg det var likegyldig om jeg ble pælma ut eller ikke.
Dessverre hindrer ikke utpælmingen av medlemmer at de kan poste, for for eksempel jeg poster jo fortsatt. Og det å ikke godta "hold kjeft, DiNapoli"-signalet er jo litt som å nekte å vedta forelegget for hasjbruk, er det ikke? Besteborgerne ville sagt: "Du vet jo at hasjbruk er forbudt. Kan du ikke bare vedta forelegget?" På NorCan ville det vært andre som hadde sagt: "Take it to court, dude." Og ja, de ville faktisk sagt "dude".
bonggass skrev 13 Jul 2010, 22:39:
Har Ganjalf en spesiell slags diplomat-status her som jeg ikke har fått med meg?
Skrevet 13 juli 2010 - 23:19

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp