Informasjon om rekruttløsning og medlemsskap
Skrevet 12 juli 2010 - 22:40
Hjelp for nye medlemmer
Er du ny på NorCan? Velkommen til Norges største cannabisforum! Vi håper du trives, og ønsker å bli kjent med resten av samfunnet vårt. Nye medlemmer blir automatisk registrerte som rekrutter. Man må oppfylle kravene om medlemsskap (se under) før man blir medlem. Vi oppfordrer deg til å delta aktivt i forumet med gode og reflekterte innlegg, dette gir deg medlemsskap i NorCan og tilgang til flere fora og funksjoner.
Hjelp for eksisterende medlemmer
Har du under 30 innlegg? Bli aktiv på NorCan, og kom i kontakt med samfunnet vårt! Delta med gode innlegg og bli medlem. Har du over 30 innlegg, men er fortsatt rekrutt? Ved ditt neste innlegg blir din konto automatisk oppgradert til medlem.
Les mer om rekruttløsningen her...
Skrevet 14 juli 2010 - 00:30
Jeg forstår godt at dere har innført dette, grei måte å få forum-lurkerene til å delta litt.
Min første post her på forumet kom jeg med for kort tid siden.
Opprettet growlog for noen dager siden, men nå kan jeg ikke gå inn for å se på den engang :)
Er det noen mulighet for at jeg kan få tilgang til denne, til jeg har fått opp post-counten min?
Det virker litt imot sin hensikt at jeg må nå gå og "spamme" (ikke misforstå meg) forumet med informasjon som jeg ikke nødvendigvis kan stå god for.
Jeg ser heller at jeg over tid kan komme med kvalitetsinnlegg, da jeg enda er nybegynner.
Skal gjøre mitt beste for å være aktivt medlem fra nå av.
Mvh PoW
Skrevet 14 juli 2010 - 00:44
-Onkel
Skrevet 25 august 2010 - 09:13
Dette vil for meg innebære at medlemskap ligger langt langt fram i tid, i og med at jeg i overskuelig framtid ikke har noe særlig nyttig å bidra med.
Alternativet mitt hvis jeg ønsker å bli medlem kjapt er jo å "spamme" meningsløse fraser rundt omkring kun for å få opp post count.
Er dette kanskje ønskelig, i og med at det tross alt viser en slags delaktighet i forumet og ikke kun "lurking" som jeg har bedrevet tiden her fram til nå med?
Nåvel, jeg innfinner meg selvfølgelig med systemet, og ser ikke for meg at mine betenkeligheter kommer til å forandre på noe, men jeg tenkte alikevel at jeg skulle lufte min skepsis :(
Forøvrig står det i første post at jeg skal se under for å finne ut hva som kreves for å bli medlem, men jeg klarer ikke å finne denne informasjonen. Er det bare jeg som er litt pc-hemma, eller er den rett og slett ikke der?
Skrevet 25 august 2010 - 11:47
Onkel skrev 14 Jul 2010, 01:44:
-Onkel
Hei onkel, Jeg har jo 104 post's. Alt jeg har lagt inn her får jeg ikke tilgang til. :/ Hatt en lang sommerferie med mye flyt.. Tenkte komme med en oppdatering i growlog'n min nå.
Fint hvis du ordner dette. :(
Nyt resten av sommeren' :)
på forhånd takk!! :(
Hasjiluran-
Skrevet 26 august 2010 - 14:58
Meisen skrev 25 Aug 2010, 10:13:
Dette vil for meg innebære at medlemskap ligger langt langt fram i tid, i og med at jeg i overskuelig framtid ikke har noe særlig nyttig å bidra med.
Selv om du ikke har noen praktisk dyrke- eller røykeerfaring så er det ingenting i veien for å delta i alle andre fora. I Coffeeshopen er takhøyden passelig høy.
Sitat
Er dette kanskje ønskelig, i og med at det tross alt viser en slags delaktighet i forumet og ikke kun "lurking" som jeg har bedrevet tiden her fram til nå med?
Spammetråder som opplagt kun postes for å øke postcount slettes, så det er ingen vits i spamme.
Sitat
42 poster er alt som skal til før du blir fullverdig medlem :hitler:
Skrevet 26 august 2010 - 16:18
Skrevet 16 september 2010 - 18:55
greit å ha en prospect status før du får tilgang.. :smartass:
Skrevet 04 oktober 2010 - 16:44
Meisen skrev 25 Aug 2010, 10:13:
Dette forumet er ikke SÅ lite. Du klarer å lire av deg fem meningsfylte poster per dag f.eks. uten at det skal være noe problem å finne tråder. Selv så deltar jeg aktivt på flere andre forum og der har jeg flere ganger hatt flere titalls poster per dag uten at noe av det har vært spamming.
Hvis du mener det må spamming til for å klare å oppnå medlemskap i løpet av relativt kort tid (les: mellom en uke og en måned) så har du enten dårlig fantasi eller er dårlig til å lete.
Og, JA, jeg innrømmer det. Jeg poster for å få opp postcounten min. Både her og på andre forum. Men det er ikke nødvendigvis et onde. Hvis alle er mer aktive så blir dette et mer levende forum. Jeg tviler på at det blir noe mer uoversiktlig av den grunn. Gode tråder er jo allerede satt som sticky.
Skrevet 02 november 2010 - 16:02
Skrevet 03 november 2010 - 20:50
Skrevet 04 november 2010 - 00:08
Lost in Amsterdam skrev 2 Nov 2010, 16:02:
Du har rett i at det ikke skal være nødvendig å poste søppel fordi du ikke har noe å si, men hvorfor ønsker du da å bli medlem? :smokey:
Dette er en av årsakene til at vi har innført denne løsningen. Kun medlemmer som bidrar aktivt og gjør en innsats for å bli bedre kjent med NorCan-samfunnet har behov for medlemsstatus. Alle andre har tilgang til de fleste av våre fora uansett.
Skrevet 21 november 2010 - 22:01
Dette innlegget har blitt redigert av polaris: 21 november 2010 - 22:05
Skrevet 21 november 2010 - 22:20
Håper ingen blir fornærmet :P

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp