Cannabis inneholder flere cannabinoider enn bare THC. THC gjør deg høy, CBD gjør det stein og i følge det jeg har lest gjør CBN deg "messed up". CBN skapes av oksidert THC og er gjerne i gammel hasj.
Så.. Blir dere slitne over lengre tid hvis dere røyker indicadominant pot (vs sativa eller hasj)? Det er jo kjent at det er en vanlig effekt av den dårlige norske hasjen.
Jeg tenker på dette i forhold til strains. Jeg har en litt tiltaksløs personlighet og er derfor veldig var på dette! Både pot og hasj har gitt positiv uttelling for min kreativitet og tiltakslyst(!), men vil ikke være slaaaapp! :)
Har hatt problemer med sløvhet og fjernhet hele livet. Det er ikke forårsaket av cannabisbruk. De to gangene jeg har vært fjern på jobb har jeg fungert bedre. Sliter med at jeg blir overstimulert av lyder. (Strange thing)
Side 1 av 1
CBN og CBD og slapphet
Skrevet 13 juli 2010 - 10:13
Jeg har hatt det på samme viset selv.. Vært slapp og tiltaksløs så lenge jeg kan huske.
Dårlig hasj gjør det ikke bedre. Røkte easy rider for en tid tilbake, da følte jeg arbeidsysten sige på kroppen og fikk en trang til å få gjort ting. Da var det faktisk gøy å jobbe!
Dårlig hasj gjør det ikke bedre. Røkte easy rider for en tid tilbake, da følte jeg arbeidsysten sige på kroppen og fikk en trang til å få gjort ting. Da var det faktisk gøy å jobbe!
Skrevet 15 juli 2010 - 02:48
Hazed skrev 13 Jul 2010, 11:13:
Jeg har hatt det på samme viset selv.. Vært slapp og tiltaksløs så lenge jeg kan huske.
Kult. Easyryder skal jeg vurdere. :) Nå har det seg slik at jeg har problemer med overfokusering og dårlige prioriteringer også. ADHD har blitt foreslått, men hvem vet? Får prøve å skaffe noe sativa snart!
Skrevet 16 juli 2010 - 01:28
Det finnes nesten ikke CBD i vestlig cannabis, så det er nok THC i kombinasjon med riktige terpener som gjør deg stein.
Det med at CBD ikke gjør deg stein, virker logisk, ettersom det visstnok ikke er psykoaktivt alene. Det finnes endel cannaboider man ikke har isolert, men terpener trodde jeg var smaksstoffer..?
Del dette emnet:
Side 1 av 1

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp