Norsk Cannabisforum: fikk jeg hasj eller pcp`? BAD TRIP - Norsk Cannabisforum

Gå til innhold

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

fikk jeg hasj eller pcp`? BAD TRIP

#1 Brukeren er ikke pålogget   G-rollerr 

• Medlem
  • Gruppe: Medlemmer
  • Ble medlem: 10-juni 10

Skrevet 19 juni 2010 - 11:03

Hei folkens, jeg skal fortelle hva som skjedde og så må dere hjelpe meg, fikk jeg hasj eller angledust(PCP)

ca 5-10min etter jeg hadde røykt hasj, (jeg har røykt kanskje 2ganger før) så merket jeg at alt som var grønt ble grønnere og blått ble blåere. Så PLUTTSELIG ble alt tegneserie aktig, og det var nå jeg fikk den sykeste paranoien noen sinne. Senere ble alt mye vanligere igjen sånn pluttselig. Jeg gikk sammen med en kompis som ikke var like ute så han hjalp meg, uten han hadde jeg nok blitt påskjørt fordi jeg klarte ikke å gå rett.

Når jeg gikk følte jeg at alt kom i mot meg og når en bil kjørte forbi virket det som jeg skulle bli påkjørt. Alt var bare så vannvittig skummelt.

Etterpå gikk jeg til en kompis der jeg prøvde å slappe av, men hjertet banket fort som aldri før og jeg klarte ikke å ta det med ro. Pluttselig skrek en venn av meg navnet mitt og jeg fikk et panikk angrep. Jeg krølte meg opp og begynte å grine, deretter pusteproblemer. Det føltes akkurat som om jeg falt ned i helvette. (går nesten ikke ann å beskrive den frykten jeg opplevde, det var som et virkelig mareritt.)

Senere gikk jeg å la meg på en seng, og slappet av. Da var det digg. Musikk var digg og jeg slappet av. Det var dette jeg hadde forventet av hasj. Jeg kunne føle forskjellige deler av hjernen og kroppen, det var bare rett og slett magisk.

Jeg må tilføye at jeg lo veldig mye selv når jeg var redd, noe som kanskje tyder på at jeg var høy. Jeg ble også sykt kvalm og måtte spy.
Fikk også sykt munchies. Når jeg lukket øynene kunne jeg fly og jeg kunne se sånne hippie bilder :D
Også, i dag, dagen etter kan jeg forsatt føle at jeg er litt ute.

Det som er merkelig er at jeg mener at resten av gruppen røykte det samme som meg, men fikk ikke det paranoiaen jeg fikk. Jeg mener at jeg bare ble redd pga å være høy fordi senere når jeg slappet av fikk jeg den effekten jeg forventet. Fikk også sykt cottonmouth

Tusen takk for hjelpen folkens.

Dette innlegget har blitt redigert av G-rollerr: 19 juni 2010 - 11:12

0

#2 Brukeren er ikke pålogget   Egoist 

• Medlem
  • Ble medlem: 10-november 09

Skrevet 19 juni 2010 - 13:56

Jeg tipper at greiene ikke var laced, men at du tok for mye "møllers tran" eller at forskjellige omstendigheter gjorde at at du fikk et panikkanfall. Det er jævlige greier om en ikke vet hva det er.

Regner med du er litt fersk?

Google panic attack, depersonalization, derealization, o.l. og se om du kjenner deg igjen. Er du som spiller deg selv et puss når du ikke vet hvordan du takler et PA :] Det kan i verste fall føre til spontant kundalini awakening (!) og egodød.

Dette innlegget har blitt redigert av Egoist: 19 juni 2010 - 13:57

0

#3 Brukeren er ikke pålogget   G-rollerr 

• Medlem

Skrevet 19 juni 2010 - 14:51

Vis innleggEgoist skrev 19 Jun 2010, 14:56:

Jeg tipper at greiene ikke var laced, men at du tok for mye "møllers tran" eller at forskjellige omstendigheter gjorde at at du fikk et panikkanfall. Det er jævlige greier om en ikke vet hva det er.

Regner med du er litt fersk?

Google panic attack, depersonalization, derealization, o.l. og se om du kjenner deg igjen. Er du som spiller deg selv et puss når du ikke vet hvordan du takler et PA :] Det kan i verste fall føre til spontant kundalini awakening (!) og egodød.

ja jeg er veldig fersk, og jeg kjenner meg igjen i de historiene jeg leste når jeg søkte på panic attack. Men hva bør jeg gjøre om jeg får enda et panikkanfall? noen tips?
0

#4 Brukeren er ikke pålogget   wellaintthatabitch 

• Stoner
  • Ble medlem: 13-mars 08

Skrevet 19 juni 2010 - 15:00

Les og lær om panikkanfall/panikkangst, så er det lettere å kjenne igjen symptomene og kontrolere de når de kommer. Når du veit at ting ikke er farlige, blir de heller ikke så skumle. Når det kommer til røykinga, så er det bare å prøve å røyke litt mindre neste gang. prøve seg frem.
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   noiseless 

• Superstoner
  • Ble medlem: 13-april 07

Skrevet 19 juni 2010 - 15:28

G-rollerr, som han Egoisten kinda nevner over her så er det alltids potensiale for litt øyesandwich og pineal-puling pga "THC-sjokk" og slikt gjør gjerne litt merkelige ting med deg om du drarn langt nok. Jeg ser på sånt som bonus, men nå har jeg løpt på veggen et par ganger før da.. Får jeg spørre deg hvor gammel du er?

Dette innlegget har blitt redigert av noiseless: 19 juni 2010 - 15:31

0

#6 Brukeren er ikke pålogget   G-rollerr 

• Medlem

Skrevet 19 juni 2010 - 15:30

Vis innleggnoiseless skrev 19 Jun 2010, 16:28:

G-rollerr, som han Egoisten kinda nevner over her så er det alltids potensiale for litt øyesandwich og pineal-puling pga "THC-sjokk" og slikt gjør gjerne litt merkelige ting med deg om du drarn langt nok. Jeg ser på sånt som bonus, men nå har jeg løpt på veggen et par ganger før da.. Men får jeg spørre deg hvor gammel du er?

Jeg er gammel nok.. hva har alder med dette å gjøre?
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   noiseless 

• Superstoner
  • Ble medlem: 13-april 07

Skrevet 19 juni 2010 - 16:02

Gammel nok ja, he he jamen daså. Siden snakk om alder kanskje gir deg en dåli smak i kjeften så kan jeg vel spørre på en annen litt softere måte, med en liten forklaring vedsiden av..

Mennesket har gjerne en kontakt med en "tegneserieverden" i synet sitt som barn, før verden tar over og man får "viktigere og viktigere" ting å forholde seg til - som f.eks lekser, være flink, fantasiløs og snill og sitte foran TV'n og datan i årevis. Begynner å tenke annerledes, om du vil. Kanskje begynner å tenke? Disse ekstra synsinntrykkene er ting jeg tror er fragmenter fra en gammmmmel form for kommunikasjon vi ikke har rørt siden allah veit hvor lenge. Jeg veit jeg så ting ingen andre så da jeg gikk i barnehagen, men det avviklet seg etterhvert som jeg gikk på skolen. Livet og verden forandret seg hele tiden, en utvikling vi alle er kjent med når vi bytter omgivelser og må videre til diverse mål andre har satt for oss. Over til spørsmålet, om du har giddi å lese helt hit: Føler du deg virkelig klar for å røyke helt ennå?

Jeg begynte ikke å fyre fast før jeg var over 20, og jeg skulle mer enn gjerne venta noen år til! Tjallen har blitt en svær bremsekloss i livet mitt, som jeg ikke vil legge fra meg. Jeg har redusert inntaket til et par nattingser om dagen, men vil fremdeles tro at jeg kunne hatt godt av et friår for å samle meg. Fordi jeg var ikke moden nok da jeg begynte. Føler du deg moden nok?
0

#8 Brukeren er ikke pålogget   Inkognito 

• Nybegynner
  • Gruppe: Rekrutter
  • Ble medlem: 23-september 09

Skrevet 20 juni 2010 - 01:26

Alder spiller ganske stor rolle når man snakker om panikkangst, depresjoner, og til og med psykoser.

De fleste som utvikler/blir utsatt for slike sykdommer/lidelser får det i 18-20 års alderen. Jeg anbefaler deg å lese deg opp på wikipedia om det du tror at du har i første omgang.

De fleste her i livet går igjennom en psykisk/psykiatrisk krise på en eller annen måte her i livet. Noen blir hardere rammet enn andre. Uansett er det viktig å ta tak i det i tide :-)..

.. Og om det så måtte bety å legge vekk jointen for en stund/alltid, er det alikevel så ille? Huet skal du ha hele livet, ta godt vare på det :-)
0

#9 Brukeren er ikke pålogget   Bjørnasj 

• Stoner
  • Ble medlem: 14-juli 07

Skrevet 20 juni 2010 - 11:58

Hvordan røykte du, pipe eller joint?

Personlig så får eg kun panikkangst av og røyke pipe, mens joint går helt fint. Kan være vært et forsøk å gå over til joint neste gang om du røykte pipe sist.
0

Del dette emnet:  

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare