ca 5-10min etter jeg hadde røykt hasj, (jeg har røykt kanskje 2ganger før) så merket jeg at alt som var grønt ble grønnere og blått ble blåere. Så PLUTTSELIG ble alt tegneserie aktig, og det var nå jeg fikk den sykeste paranoien noen sinne. Senere ble alt mye vanligere igjen sånn pluttselig. Jeg gikk sammen med en kompis som ikke var like ute så han hjalp meg, uten han hadde jeg nok blitt påskjørt fordi jeg klarte ikke å gå rett.
Når jeg gikk følte jeg at alt kom i mot meg og når en bil kjørte forbi virket det som jeg skulle bli påkjørt. Alt var bare så vannvittig skummelt.
Etterpå gikk jeg til en kompis der jeg prøvde å slappe av, men hjertet banket fort som aldri før og jeg klarte ikke å ta det med ro. Pluttselig skrek en venn av meg navnet mitt og jeg fikk et panikk angrep. Jeg krølte meg opp og begynte å grine, deretter pusteproblemer. Det føltes akkurat som om jeg falt ned i helvette. (går nesten ikke ann å beskrive den frykten jeg opplevde, det var som et virkelig mareritt.)
Senere gikk jeg å la meg på en seng, og slappet av. Da var det digg. Musikk var digg og jeg slappet av. Det var dette jeg hadde forventet av hasj. Jeg kunne føle forskjellige deler av hjernen og kroppen, det var bare rett og slett magisk.
Jeg må tilføye at jeg lo veldig mye selv når jeg var redd, noe som kanskje tyder på at jeg var høy. Jeg ble også sykt kvalm og måtte spy.
Fikk også sykt munchies. Når jeg lukket øynene kunne jeg fly og jeg kunne se sånne hippie bilder :D
Også, i dag, dagen etter kan jeg forsatt føle at jeg er litt ute.
Det som er merkelig er at jeg mener at resten av gruppen røykte det samme som meg, men fikk ikke det paranoiaen jeg fikk. Jeg mener at jeg bare ble redd pga å være høy fordi senere når jeg slappet av fikk jeg den effekten jeg forventet. Fikk også sykt cottonmouth
Tusen takk for hjelpen folkens.
Dette innlegget har blitt redigert av G-rollerr: 19 juni 2010 - 11:12

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp