Norsk Cannabisforum: Går ikke å poste i IE8 - Norsk Cannabisforum

Gå til innhold

• (2 Sider) +
  • 1
  • 2
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Går ikke å poste i IE8 Får feil melding

#1 Brukeren er ikke pålogget   Jamandala 

• Røksopp
  • Gruppe: Støttemedlemmer
  • Ble medlem: 30-september 08

Skrevet 09 juni 2010 - 23:53

Når jeg forsøker å svare på poster så får jeg en feilmelding at det var en ugyldig metode eller noe i IE8. hva kan være feil?
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   Hulken 

• Stoner
  • Vis galleri
  • Gruppe: Medlemmer
  • Ble medlem: 11-november 08
  • Landsregion:Langt til skogs!

Skrevet 10 juni 2010 - 14:43

Internet Explorer :P
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   BK 

• Cannabis Maestro
  • Vis blogg
  • Vis galleri
  • Gruppe: NorCans ledelse
  • Ble medlem: 28-mai 06
  • Landsregion:I utlandet

Skrevet 10 juni 2010 - 15:47

Jeg har prøvd å lage en ny innloggingsøkt for deg... Se PM e-post for mer info :P
0

#4 Gjest: Gjest: Jamandala0

• Gruppe: Gjester

Skrevet 12 juni 2010 - 11:38

Vis innleggBK skrev 10 Jun 2010, 15:47:

Jeg har prøvd å lage en ny innloggingsøkt for deg... Se PM e-post for mer info :(

0

#5 Gjest: Guest

Skrevet 12 juni 2010 - 11:40

Det er ikke noen fremgang. Kan ikke logge inn på noen måte. Tror jeg gir opp og sier goodbye til hele norcan. :(
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   Snabel 

• Stoner
  • Ble medlem: 14-januar 07

Skrevet 12 juni 2010 - 12:58

Sjekk om det samme skjer hvis du bruker firefox eller opera
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   DubBud 

• Psykoaktiv
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 20-februar 07
  • Landsregion:Midt-Norge

Skrevet 12 juni 2010 - 15:19

Vis innleggGuest skrev 12 Jun 2010, 11:40:

Det er ikke noen fremgang. Kan ikke logge inn på noen måte. Tror jeg gir opp og sier goodbye til hele norcan. ;)

Fuck that, Jamandala. BK finner ut av dette skal du se :(
0

#8 Brukeren er ikke pålogget   Gartneren 

• Ung & Dum
  • Ble medlem: 21-august 08
  • Landsregion:Østlandet

Skrevet 12 juni 2010 - 17:08

http://www.mozilla-e...org/no/firefox/

Hva faen er problemet?
0

#9 Brukeren er ikke pålogget   Enignem 

• Medlem
  • Ble medlem: 08-juni 10

Skrevet 12 juni 2010 - 17:44

Trudde ikke folk som røyket hasj brukte IE :(
0

#10 Brukeren er ikke pålogget   BK 

• Cannabis Maestro
  • Vis blogg
  • Vis galleri

Skrevet 12 juni 2010 - 19:51

Forsåvidt et godt poeng Enignem har her... Internet Explorer er en katastrofe, og jeg anbefaler på det sterkeste både Mozilla Firefox, Google Chrome eller norske Opera som gode og gratis alternativer.

Jamandala, har du mottatt e-posten min? Brukte du det nye passordet jeg sendte deg for å logge inn? Svar her, så skal vi finne ut av det :(
0

#11 Gjest: Jammy

Skrevet 13 juni 2010 - 23:12

Vis innleggBK skrev 12 Jun 2010, 19:51:

Forsåvidt et godt poeng Enignem har her... Internet Explorer er en katastrofe, og jeg anbefaler på det sterkeste både Mozilla Firefox, Google Chrome eller norske Opera som gode og gratis alternativer.

Jamandala, har du mottatt e-posten min? Brukte du det nye passordet jeg sendte deg for å logge inn? Svar her, så skal vi finne ut av det ;)

Har mottatt en mail med en kode som funka en gang. Nå funker ikke noe. Tror du må sende meg på nytt. Når det gjelder stonere og Ie så lurer jeg på hva slags resonnement det er? Hehe, vel, jeg er kanskje ikke noe utprega stoner...

Og, Firefox er jeg ikke fornøyd med i Windows 7. Ja jeg vet, stonere bruker Ubuntu eller anna Linux software, eller Mac kanskje? :smokey:
0

#12 Brukeren er ikke pålogget   Gartneren 

• Ung & Dum
  • Ble medlem: 21-august 08

Skrevet 14 juni 2010 - 00:12

Hvordan du kan bruke Internet Explorer, fremfor Firefox, til tross for operativsystem, er for meg ubegripelig. Selv bruker jeg Windows 7, og er Firefox som er tingen.
0

#13 Gjest: Gjest: Jaman0

Skrevet 14 juni 2010 - 09:21

Vis innleggGartneren skrev 14 Jun 2010, 00:12:

Hvordan du kan bruke Internet Explorer, fremfor Firefox, til tross for operativsystem, er for meg ubegripelig. Selv bruker jeg Windows 7, og er Firefox som er tingen.

0

#14 Gjest: Gjest: Jaman0

Skrevet 14 juni 2010 - 09:25

Jo jeg er misfornøyd med Firefox fordi den vises ikke riktig. Jeg bruker en 46" skjerm og full hd. Dermed blir skriften veldig liten i Firefox. I IE8 trengte jeg bare justere størrelsen på skrift osv en gang, mens med Firefox må jeg justere hver gang. Ellers hadde jeg nok brukt Firefox. Har i grunn aldri hatt noen problemer med IE før nå.
0

#15 Gjest: Gjest: Jamandala0

Skrevet 14 juni 2010 - 09:34

Vis innleggGjest: Jaman0 skrev 14 Jun 2010, 09:25:

Jo jeg er misfornøyd med Firefox fordi den vises ikke riktig. Jeg bruker en 46" skjerm og full hd. Dermed blir skriften veldig liten i Firefox. I IE8 trengte jeg bare justere størrelsen på skrift osv en gang, mens med Firefox må jeg justere hver gang. Ellers hadde jeg nok brukt Firefox. Har i grunn aldri hatt noen problemer med IE før nå.

Er det kanskje noe å gjøre med støttemedlem statusen min? At den har gått ut?
0

#16 Brukeren er ikke pålogget   Jamandala 

• Røksopp

Skrevet 14 juni 2010 - 10:07

Er det i orden igjen? Det er definnitivt noe feil med IE8. For den kan jeg kun logge på med . Ikke poste.....
Det går med Firefox. Føler meg tvunget til å bruke den. Men lurer fælt på hvorfor ikke IE virker?

Dette innlegget har blitt redigert av Jamandala: 14 juni 2010 - 10:08

0

#17 Brukeren er ikke pålogget   BK 

• Cannabis Maestro
  • Vis blogg
  • Vis galleri

Skrevet 14 juni 2010 - 19:12

Ja, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du har disse problemene med IE8, Jamandala. Én ting er at Internet Exploder er pil rottent og dårlig til å følge standarder, men jeg laget NorCan 4 for å fungere i alle nettlesere. Derfor ønsker jeg gjerne å finne ut av det. Flott at du sier ifra, Jam :redeyes:

Siden jeg ikke har hørt om andre med lignende problemer i IE8, må det være noe krøll på datamaskinen din. Har du prøvd å slette informasjonskapslene og midlertidige internettfiler i IE8?
0

#18 Brukeren er ikke pålogget   DubBud 

• Psykoaktiv
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 20-februar 07
  • Landsregion:Midt-Norge

Skrevet 14 juni 2010 - 19:24

Vis innleggJamandala skrev 14 Jun 2010, 11:07:

Er det i orden igjen? Det er definnitivt noe feil med IE8. For den kan jeg kun logge på med . Ikke poste.....

Du kan prøve å starte IE uten noen addons:

* Go to Start > Run
* Type iexplore -extoff
* Press Enter

Funker det da så er det en add-on som føkker opp for deg.

Sitat

Det går med Firefox. Føler meg tvunget til å bruke den. Men lurer fælt på hvorfor ikke IE virker?

Welcome to the dark side of the webs :redeyes: Jeg anbefaler at du installerer flashblock, adblock, firegestures, ghostery, lasttab og stumbleupon som extensions i Firefox. Internett er ubrukelig uten flashblock og adblock, IMHO.

-edit-

Sitat

Jeg bruker en 46" skjerm og full hd. Dermed blir skriften veldig liten i Firefox. I IE8 trengte jeg bare justere størrelsen på skrift osv en gang, mens med Firefox må jeg justere hver gang.

Du kan endre skriftstørrelsen i Firefox også. Husker ikke hvordan det er i Windows, men mener det er under Tools -> Preferences. Velg Content, og der kan du oppgi fontstørrelse. Ellers kan du justere størrelsen på visning ved å trykke Ctrl og -/+ (altså minus og pluss) :D
0

#19 Brukeren er ikke pålogget   lastboss 

• supadupa
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 21-september 08

Skrevet 14 juni 2010 - 19:53

Firefox viser teksten riktig i forhold til DPI-oppløsningen på skjermen din, se i Kontrollpanel->Skjerm->Ett-eller-annet(DPI), prøv f.eks 125% hvis du synes det er vanskelig å lese liten tekst
0

#20 Brukeren er ikke pålogget   Jamandala 

• Røksopp

Skrevet 14 juni 2010 - 20:15

Vis innlegglastboss skrev 14 Jun 2010, 20:53:

Firefox viser teksten riktig i forhold til DPI-oppløsningen på skjermen din, se i Kontrollpanel->Skjerm->Ett-eller-annet(DPI), prøv f.eks 125% hvis du synes det er vanskelig å lese liten tekst

Er klar over dette, og har allerede satt den til 125%. I de fleste tilfeller er dette greit, men enkelte sider vises alikevel som beskrevet.

Når det gjelder feil på min maskin, så er jeg i tvil om det. Fordi dette opplever jeg også på en laptop som kjører XP og som jeg har. Jeg lurer rett og slett på om det er noen sikkerhets oppdateringer som føkker opp, ettersom dette opptrer på både laptopen og stue pcn. Dette er oppdateringen jeg mistenker er synderen:

Akkumulert sikkerhetsoppdatering for Internet Explorer 8 for Windows XP (KB982381)

Skal prøve å avinnstallere den og se...
0

Del dette emnet:  

• (2 Sider) +
  • 1
  • 2
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare