Welcome Guest ( Log In | Register ) Søk i forumet ·

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic

Vaporizer

Reguler
Nybegynner
Group Icon
Group: Medlemmer

Member No.: 6,041

Post #21 post 14 Apr 2010, 20:29
Da blir det 190grader C fremover, så får jeg se hva forskjellene er på rus og følelse smile.gif Prøver vel meg på enda lavere temperaturer når vi har litt mer grønt i hus, så det går an å eksperimentere litt mer uten at jeg føler at jeg "sløser" tongue.gif Bruker som tidligere sagt en Volcano Digit og er meget fornøyd med det (skjønner hvorfor folk synes den er treig tho) smile.gif
Go to the top of the page
+Quote Post
Raziel
no avatar
Group Icon
Group: Rekrutter

Member No.: 372

Post #22 post 7 May 2010, 06:39
Jeg har kjøpt denne Vapor Genie fra USA.
Den er genial! Den er liten som ei pipe, veldig enkel å bruke. Og funker knallbra!
Kostet bare 300,- inkludert frakt når jeg kjøpte den. I tillegg får du gratis rister og piperensere og munnstykker fra dem smile.gif
+Quote Post
vin&grønt
supersuper
Group Icon

Member No.: 2,621

Post #23 post 7 May 2010, 08:02
QUOTE(Raziel @ 7 May 2010, 06:39) *
Jeg har kjøpt denne Vapor Genie fra USA.
Den er genial! Den er liten som ei pipe, veldig enkel å bruke. Og funker knallbra!
Kostet bare 300,- inkludert frakt når jeg kjøpte den. I tillegg får du gratis rister og piperensere og munnstykker fra dem smile.gif

Denne er jo bare ei dårlig pipe som blir solgt som vaporiser og har overhode ingenting med vaporiser å gjøre. http://www.vaporgenie.com/
Hele vitsen med en vaporiser er jo å holde temperaturen på ca 180 -200 for å slippe å trekke ned de uskadelige stoffer og hvordan i all verden skal du klare det med denne pipa.
Det er kun et fåtall av de som kalles vaporiser som har noen helsemessige fordeler.
+Quote Post
fløtemyse
Group Icon

Member No.: 3,873

Post #24 post 7 May 2010, 14:32
Fikk min Volcano digi (easy valve) fra cropshop.no for 4500,- ink frakt, bestiller du fra www.storz-bickel.com ska de ha 498,00 EUR plus at det blir 25% moms. også en buttik i oslo som selger den for 5500,- så det er lurt å sjekk priser
+Quote Post
Luff
no avatar
Group Icon

Member No.: 4,515

Post #25 post 8 May 2010, 03:12
Har selv en Vaporgenie og kan anbefale den på det sterkeste. Slår lett billige elektriske vaporisere. Ideen er at det keramiske filteret du trekker flammen gjennom lar deg justere hvor varm weeden blir. Det krever litt øving å få til, men du lærer deg å få en passe mengde med damp etterhvert. Minusspoeng får den allikevel for å fungere dårlig med standard brunt, så du bør ha tilgang på grønt. Fungerer dårlig ute når det blåser også.

Alt i alt litt mer enn bare en "dårlig pipe". Likte den så godt at jeg bestilte en ny en da jeg ødela min. Sparer det fort inn igjen på hvor lite tjall du trenger for å bli fjern.

De har også en glassvariant som mange foretrekker fremfor dyre elektriske vaporisere (så lenge de røyker alene iallfall). Har ikke prøvd denne så vet ikke om den er verdt alle pengene eller om den bare er oppskrytt.
+Quote Post
Tony
Skapsnobb
Group Icon

From: The land of the lounge lizards
Member No.: 5,070

Post #26 post 8 May 2010, 04:17
QUOTE (The_Duke @ 14 Apr 2010, 16:53) *
Kan du forklare meg litt nærmere? Vil den alltid skille ut skadelige stoffer selv om den er godt brukt?

Jeg kan ikke nok om fysikken bak til å svare deg og det er flerfoldige år siden jeg researchet emnet så jeg husker ikke detaljene men jeg ble skremt nok til å straks blåse 1500 spenn på en skikkelig varmluftpistol til min Vrip etter å ha lest litt om mulige skadevirkninger av metallioner i lungene.
+Quote Post
Reguler
Nybegynner
Group Icon

Post #27 post 11 May 2010, 22:13
ok, har hatt et lite uhell her etter en ferie, noen som vet hvordan grønt med litt mugg på funker i vape? er det no go eller kan det funke ? blink.gif
+Quote Post
Tony
Skapsnobb
Group Icon

Post #28 post 11 May 2010, 22:33
Ikke vape muggen weed. Lag olje.
+Quote Post
Reguler
Nybegynner
Group Icon

Post #29 post 11 May 2010, 22:48
var det som var planen, men måtte bare spørre.. kjipern da! bra med olje, men det blir ikke i dag alikevel, så da er vi vel offisielt tom for første gang på leenge ;p hehe smile.gif
+Quote Post
Spacer
Medlem
Group Icon

From: Lillestrøm
Member No.: 2,619

Post #30 post 11 May 2010, 22:59
QUOTE (Reguler @ 12 Apr 2010, 23:05) *
Takk for link! Det ser ut som de anbefaler 185 grader C der.
På volcanovaporizer sin hjemmeside kommer de med denne temp-guiden, og der er det ingen av eksemplene som viser til høyere enn 190grader C. temperaturer.

Var på Greenhouse coffeeshop i Amsterdam. Der hadde de den nøyaktig stilt inn på 185 grader celcius wink.gif

This post has been edited by Spacer: 11 May 2010, 23:00
+Quote Post
Tony
Skapsnobb
Group Icon

Post #31 post 12 May 2010, 00:01
Temperaturen er en smakssak. Nybegynnere liker ofte at tempen er så høy at det nesten oppstår antennelse siden dampen da blir mest lik røyk, etterhvert som man blir dreven senker man gjerne tempen litt og oppnår renere effekt og enda større helsegevinst.
+Quote Post
MichMartin
no avatar
Nybegynner
Group Icon

Member No.: 7,126

Post #32 post 20 May 2010, 08:06
Vaporizere som man varmer med lighter tror jeg kommer til å bli mer av. Har sett tillegg du kan kjøpe til både pipe og bong.
http://www.youtube.com/watch?v=qXLFFJi-4E0

This post has been edited by MichMartin: 20 May 2010, 08:42
+Quote Post
eilkim
Stoner
Group Icon

From: min mors mage
Member No.: 4,348

Post #33 post 27 May 2010, 22:26
Nah tror nå heller det går andre veien. iogmed tempraturen er umulig å kontrolere med en lighter.

Kim. smokey.gif
+Quote Post
lulu
Medlem
Group Icon

Member No.: 7,850

Post #34 post 28 Jul 2010, 00:19
Ingen på norcan som har erfaringer med Vapezilla?

Vurderer å investere, denne får mer skryt enn volcano og Vapir one på sider jeg har tittet på. Men til en såpass stiv pris vil jeg gjerne ha noen bekreftelser på at vapezilla er det beste på markedet. Ble kåret til beste vap i HTCC 05.

Hvis noen har testet vapezilla og gjerne andre vaps, hadde det vært fint med en brukervurdering av apparaturene
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Fast ReplyReply to this topicStart new topic

RSS Lo-Fi Version Time is now: September 5 2010 - 05:04