Dette er for at folk som er nye skal slippe å bli redde/nervøse når ting står på som verst de 1-3 første dagene etter slutt.
Det er ingenting som er verre enn å bruke masse unødvendig tid til å grunne å tenke etter "hva kan være galt?" "er jeg normal?" "holder jeg på å bli gal?" osv.. sånne spørsmål ser jo ut til å gå igjen ganske ofte.
Så slipper man unødvendig noia.
Hadde opprinnelig tenkte å forseslå at dere kom med erfaringer, så etter en stund når vi begynner å få mange, oppdatere første post å lage en sånn høvelig godt formatert oversikt som er lett leselig, men nå går det jo ikke å redigere poster her da, så det blir dødfødt da det blir en lang uoversiktlig tråd som man må lese seg igjennom.
Forseslår derfor at vi bruker denne tråden til å samle inn alt vi kan av kroppslige/psykiske reaksjoner du har opplevd som følge av "røykeslutt" . Så kan jeg, eller hvemsomhelst som gidder gå igjennom det som kommer frem i tråden formatere det til en mer brukervennlig oversiktstråd. noe ala en FAQ
Som kjent er det jo individuelt hvilke symptomer man opplever, likevel vil noen være like, for så og si alle.
Hva er dine erfaringer?
edit: Hvordan går det med wiki'en ?
Dette innlegget har blitt redigert av FlippFlapp: 26 februar 2010 - 05:41

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp