Norsk Cannabisforum: Paranoid weed - Norsk Cannabisforum

Gå til innhold

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Paranoid weed

#1 Brukeren er ikke pålogget   pok 

• Medlem
  • Vis galleri
  • Gruppe: Medlemmer
  • Ble medlem: 14-april 09

Skrevet 07 september 2009 - 19:44

Hei jeg har nylig skaffet meg noe bra hjemmedyrket pot. Problemet er at jeg blir veldig paranoid når jeg røyker det. Høye dunkelyder som for eks. at noen smeller med en dør eller banker på døra. gjør at jeg skvetter til, I går måtte jeg slå av alle lysene i leiligheten min og legge meg i senga, jeg taklet det ikke mer.
Hjelp er det noe galt med potten jeg røyker eller? burde jeg heller blande i litt hasj i tillegg får og få en mer bedøvet rus? what does I do?
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   Ganjalf 

• Trendnisse
  • Vis blogg
  • Ble medlem: 02-november 05

Skrevet 07 september 2009 - 19:53

Jeg vil kanskje gjette at shiten er for tidlig høsta. Å prøve å blande med hasj høres ut som en plan, men kanskje litt mindre enn du røyka igår? :fear:
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   yoppl 

• Medlem
  • Gruppe: Rekrutter
  • Ble medlem: 02-september 09

Skrevet 07 september 2009 - 20:01

Hørt mangen som har fått "noia" nor dem sm0ker aleine, kanskje dette som kombinerer med uvanlig (for deg) bra weed? :fear:
0

#4 Brukeren er ikke pålogget   pok 

• Medlem
  • Vis galleri

Skrevet 07 september 2009 - 21:01

ja tror dere kan være inne på noe begge 2, ble unansett mye kraftigere rus enn med vanlig hasj når jeg røyker. Kan nesten sammenligne det med første gangen man fikk skikkelig effekt av å røyke, blir så latterlig fucked up på så latterlig lite.
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   parampam 

• Medlem
  • Ble medlem: 16-mai 05

Skrevet 08 september 2009 - 06:47

Høres ut som dyrkinga har vært vellykka :fear: Med mindre du røyker virkelig prima tjall kan overgangen til godt hjemmedyrka gress være veldig stor. Hvilken strain er det snakk om?
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   Isakk 

• Medlem
  • Ble medlem: 07-mai 09

Skrevet 08 september 2009 - 06:57

Vis innleggpok skrev 7 Sep 2009, 20:44:

Hei jeg har nylig skaffet meg noe bra hjemmedyrket pot. Problemet er at jeg blir veldig paranoid når jeg røyker det. Høye dunkelyder som for eks. at noen smeller med en dør eller banker på døra. gjør at jeg skvetter til, I går måtte jeg slå av alle lysene i leiligheten min og legge meg i senga, jeg taklet det ikke mer.
Hjelp er det noe galt med potten jeg røyker eller? burde jeg heller blande i litt hasj i tillegg får og få en mer bedøvet rus? what does I do?

Blir du .. anspent og får ikke noe av den rusen vi er ute etter og? Og vil bare bli klar i hue igjenn ?

Spør fordi jeg har opplevd noe av det samme :o
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   Demonslayer 

• Chemofil
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 21-oktober 04

Skrevet 08 september 2009 - 07:16

En enkel løsning er å kutte ned på mengden du røyker om gangen. Jeg har merket at dosering ofte er en kritisk faktor i noia.
0

#8 Brukeren er ikke pålogget   Jamandala 

• Røksopp
  • Gruppe: Støttemedlemmer
  • Ble medlem: 30-september 08

Skrevet 08 september 2009 - 09:43

jeg har også erfaring med at dosering er en viktig faktor når det gjelder noia. Det at man røyker aleine mener jeg ikke skal ha noe å si. Har oftest fått noia når jeg røyker sammen med andre. Er det snut noia du har? Den er vanlig tror jeg.
0

#9 Brukeren er ikke pålogget   Tony 

• Skapsnobb
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 09-oktober 08

Skrevet 08 september 2009 - 09:53

Jeg tror du har fått tak i en hybrid som heller mot sativa-siden rusmessig. Dersom du er vant med hasj kan det være stor overgang til sativarusen som setter seg mer i hodet enn kroppen. En vanlig tabbe er å røyke til du føler deg stein i kroppen, så kommer hoderusen snikende og tar overhånd.
Blanding med hasj funker bra for å dempe denne effekten siden du da får i deg mindre av poten, men jeg vil råde deg til å eksperimentere deg frem til riktig dosering gjennom å røyke lite og heller fylle på til ønsket effekt er oppnådd.
0

#10 Brukeren er ikke pålogget   pok 

• Medlem
  • Vis galleri

Skrevet 08 september 2009 - 12:31

Vis innleggIsakk skrev 8 Sep 2009, 07:57:

Blir du .. anspent og får ikke noe av den rusen vi er ute etter og? Og vil bare bli klar i hue igjenn ?

nai. har ikke nødvendig vis lyst og bli klar i hue igjenn, likte rusen veldig godt før noiaen tok overhånd, da var det bare scary. Vet ikke helt om jeg blir anspent, er mer sånn at fantasien og noiaen løper amok. naboen sto utenfor og snakket med noen de hadde på besøk, jeg inbiller meg at det er huseieren som har funnet ut at jeg røyker og vil kaste meg ut. I tillegg så ser jeg at flere familiemedlemer prøver og ringe meg på telefonen min

spurte ikke hva slags strain det var, er ikke meg som kjenner fyren egentlig.

Sitat

En enkel løsning er å kutte ned på mengden du røyker om gangen. Jeg har merket at dosering ofte er en kritisk faktor i noia.

Sitat

jeg vil råde deg til å eksperimentere deg frem til riktig dosering gjennom å røyke lite og heller fylle på til ønsket effekt er oppnådd.

sound like a plan
0

#11 Brukeren er ikke pålogget   yoppl 

• Medlem
  • Ble medlem: 02-september 09

Skrevet 08 september 2009 - 13:48

Vis innleggpok skrev 8 Sep 2009, 12:31:

nai. har ikke nødvendig vis lyst og bli klar i hue igjenn, likte rusen veldig godt før noiaen tok overhånd, da var det bare scary. Vet ikke helt om jeg blir anspent, er mer sånn at fantasien og noiaen løper amok. naboen sto utenfor og snakket med noen de hadde på besøk, jeg inbiller meg at det er huseieren som har funnet ut at jeg røyker og vil kaste meg ut. I tillegg så ser jeg at flere familiemedlemer prøver og ringe meg på telefonen min

spurte ikke hva slags strain det var, er ikke meg som kjenner fyren egentlig.

sound like a plan

Kanskje noen i familien din sto på døra og ville besøke deg? :o
haha, og dei ser at lysa går av, og hører en kar som springer rundt i huset og inn på rommet sitt og smeller døra. :lol2:
0

#12 Brukeren er ikke pålogget   Tony 

• Skapsnobb
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 09-oktober 08

Skrevet 09 september 2009 - 13:10

Vis innleggpok skrev 8 Sep 2009, 13:31:

Vet ikke helt om jeg blir anspent, er mer sånn at fantasien og noiaen løper amok. naboen sto utenfor og snakket med noen de hadde på besøk, jeg inbiller meg at det er huseieren som har funnet ut at jeg røyker og vil kaste meg ut. I tillegg så ser jeg at flere familiemedlemer prøver og ringe meg på telefonen min

Klassisk noia. Du mangler bare at du tror du har pissa på deg så har du et skolebokeksempel.
0

#13 Brukeren er ikke pålogget   noiseless 

• Superstoner
  • Ble medlem: 13-april 07

Skrevet 09 september 2009 - 15:02

fett å få på.
0

#14 Brukeren er ikke pålogget   Demonslayer 

• Chemofil
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 21-oktober 04

Skrevet 09 september 2009 - 15:02

Vis innleggTony skrev 9 Sep 2009, 14:10:

Klassisk noia. Du mangler bare at du tror du har pissa på deg så har du et skolebokeksempel.

Eller at du tror at hjertet har stoppet. Dette har jeg opplevd på sopp, men ikke på weed.

Dette innlegget har blitt redigert av Demonslayer: 09 september 2009 - 15:04

0

#15 Brukeren er ikke pålogget   Cultum 

• Stoner
  • Ble medlem: 08-september 09

Skrevet 10 september 2009 - 03:42

Vis innleggTony skrev 9 Sep 2009, 14:10:

Haha, jeg har hatt den følelsen en gang, men så var jeg i et veldig ubehagelig selskap.

Men har hørt fra en kompis at hvis man ikke tørker dem skikkelig, og heller ikke curer dem.
Så har man mye lettere for å få paranoia enn hva man ville gjort om man hadde det.

//Cult~

Dette innlegget har blitt redigert av Cultum: 10 september 2009 - 03:44

0

Del dette emnet:  

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare