Flere ganger hører vi om dette med psykiske lidelser og Schizofreni når det gjelder Cannabis.. Det er liksom det standpunktet de fleste Anti cannabis forkjemperne bruker i sin sak mot en legalisering..
Min lille teori om Psykiske lidelser osv:
Jeg skal ikke sitte og nekte på at enkelte mennesker kan fort få psykiske lidelser o.l av og røyke Cannabis, det er jo veldig greit.. Men kriminaliseringa av Cannabis, tror jeg er med på og øke den statestikken men nærmere 50% i favør med staten, og anti cannabis folk..... Med den kriminaliseringa av Cannabis som er nå, så fører det til at MANGE av de som røyker litt Cannabis, sitter alene, og de begynner og tenke på hvordan samfunnet(Familie og venner) ser ned på de enkelte, der har du mer en nok oppskrift til hvordan MANGE for unødvendige psykiske plager.. En stund etter jeg begynte og røyke Cannabis så begynte jeg og få endel små psykiske problemer, turte ikke og se enkelte venner og familiemedlemmer i øyne osv, så da bestemte jeg meg for og prøve og gi litt mer "faen" i andres holdning til Cannabis, så jeg gikk litt mer ut i "samfunnet" og gadd ikke lenger og nekte vis folk spurte om jeg holdt på med Cannabis, så og si hele familie treet mitt(de som fortsatt lever) vet at jeg bruker Cannabis nå, og de fleste aksepterer dette... Fleste av vennene mine veit jeg røyker, ihvertfall de vennene som står meg nær... Og etter jeg gikk ut med den holdningen om og drite i hva andre rundt i samfunnet syntes om Cannabis, så tenker jeg ikke så mye lenger på hva andre syns om meg når jeg bruker Cannabis, og har ikke de psykiske porblemene lenger jeg hadde før...
Men psykiske problemmer kan oppstå med Cannabis bruk, men kriminialiseringa av Cannabis er veldig behjelpelig med og få flere unødevendige ofre i den statestikken,det mener jeg....
På høy tide og legalisere før flere der ute for unødvendige psykiske problemer...
Side 1 av 1
Ja, Cannabis kan føre til psykiske lidelser... men krimnialiseringa av Cannabis hjelper ikke på statestikken akkurat.
Skrevet 05 september 2009 - 19:19
meget enig med deg der. Paranoian er jo veldig mye fordi purken kan dukke opp...
Skrevet 05 september 2009 - 19:20
Hasj kan fort bli farlig når, man må benenkte at man faktisk bruker det til sine nærmeste.....
Skrevet 05 september 2009 - 19:30
det er sant... slipper heldigvis å ha noia for den der, iom at jeg bor 120 mil fra mine nærmeste:p
har godflaks med den jah!
Skrevet 05 september 2009 - 19:41
paine skrev 5 Sep 2009, 19:30:
det er sant... slipper heldigvis å ha noia for den der, iom at jeg bor 120 mil fra mine nærmeste:p
hehehe, like greit noen ganger :) Men snuten bor aldri langt nok unna, desverre.. :)
Dette innlegget har blitt redigert av vIc2r: 06 september 2009 - 11:22
Del dette emnet:
Side 1 av 1

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp