Jeg får plutselig opp bare en,og en post jeg. Litt tungvint å måtte klikke på alle postene nederst på siden,hvis jeg vil lese alle nye innlegg. Noen som vet hva som kan ha skjedd?
Side 1 av 1
Får lest bare en,og en post
Skrevet 03 september 2009 - 17:01
øverst til høyre på første post i tråden: Options -> Display modes -> Standard :thumbsup:
Dette innlegget har blitt redigert av norsmurf: 03 september 2009 - 17:01
Skrevet 04 september 2009 - 09:26
Litt stresstanke for meg, jeg makter ikke lese mer enn én og én post ad gangen uansett.
Siden tanken ble fostret måtte jeg jo prøve, og la tre forskjellige vinduer over laptop'en, men til tross for diverse fremgangsmåter maktet jeg ikke lese flere poster samtidig...
-ganja, ikke helt standard+
Siden tanken ble fostret måtte jeg jo prøve, og la tre forskjellige vinduer over laptop'en, men til tross for diverse fremgangsmåter maktet jeg ikke lese flere poster samtidig...
Skrevet 04 september 2009 - 09:43
Even Ganja skrev 4 Sep 2009, 10:26:
Litt stresstanke for meg, jeg makter ikke lese mer enn én og én post ad gangen uansett.
Samme her Even, er det weeden eller er det potten som gjør det tru? eller er det aldern?
Skrevet 04 september 2009 - 23:47
Jeg har fått sterke indikasjoner fra FMR om at dette er grunnet misbruk av hasjplantene.
Selv tror jeg det er på grunn av teknisk svikt.
-ganja+
Selv tror jeg det er på grunn av teknisk svikt.
-ganja+
Del dette emnet:
Side 1 av 1

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp