Pusteproblemer og tett spiserør trist
Skrevet 30 august 2009 - 16:39
Skrevet 01 september 2009 - 22:28
Skrevet 07 september 2009 - 11:28
jeg bare håper å finne ut av grunnen til at det blir sånn. han trenger virkelig å roe seg ned av og til:p
Skrevet 07 september 2009 - 12:45
Jeg har forresten en venninne som får utslett på hendene når hun mekker, men har ingen problemer med selve røykingen. Det ser skikkelig fjernt ut når hun sitter og mekker med gummihansker. :fear:
Skrevet 07 september 2009 - 14:05
Jeg tenket akkurat det samme. Kan helt klart høres ut som en form for angst.
Skrevet 07 september 2009 - 16:39
Skrevet 07 september 2009 - 17:06
Skrevet 07 september 2009 - 18:17
bakverk bakverk n1 (av II verk) noe som er bakt; kaker (I,1) finere b-
Skrevet 07 september 2009 - 20:58
Skrevet 07 september 2009 - 21:24
Og staten er meget nøye i sin hjernevasking. Man må enten være anarkistisk anlagt fra før, eller tillate Cannabis å virke nok ganger til at man selv forstår det *litt* større bilde.
Det er ikke få personer jeg har kontakt med som sliter litt i begynnelsen, det være seg å finne personlig frihet via THC eller bare det å snakke om det.
Staten burde vært saksøkt, og om Karma er med meg hele veien, så blir de det.
Hva du enn gjør, la det alltid være din samboers eget valg å ville fyre litt. Ikke tving ham, hvorenn godt du måtte ville ham. Det er faktisk ikke alle som har egenskapen å like Cannabis, utrolig nok...
-ganja+
Skrevet 07 september 2009 - 22:02
Viss en ikke får "den" opp foreksempel førstegang i senga , så er det lite kjangs for at samme fyren får den opp neste gang han prøver. pga han tenker han ikke får det til, og er redd for og ikke få det til, så er det ganske stor kjangs for og ikke få det til :P Så viss typen din trur og er redd for at han får pusteproblem og tett spiserør pga. cannabis, så er det nok at han sitter og tenker på det heile tiden, og det forsterkes med at hasjen/marijuanaen + tobakken kan være litt hard mot longene, OG at ein blir ganske tørr i kjeften av maryjane :fear:
Edit: sorry for dårlig forklart/skreve, men : ;)
Skrevet 07 september 2009 - 23:35
Skrevet 08 september 2009 - 06:41
Har selv opplevd å få "trangt spiserør". For en del år siden hadde jeg noe ordentlig potent gress. Etter et på par tette fikk jeg i blandt problemer med å svelge maten. Husker jeg nevnte det for en kompis. Han lo av meg. Fyrte selvfølgelig en ekstra feit på fyren, ga han et par smurte brødskiver. Da han skulle svelge sin første bit fikk han "klarer ikke å svelge maten trynet". Husker den 3 min lattisen vi fikk godt for å si det sånn.
Lykke til :fear:
Skrevet 10 september 2009 - 03:59
parampam skrev 8 Sep 2009, 07:41:
Jepp (:
Når man er full, så har man den der "gi faen"-holdningen og tenker veldig lite på konsekvenser osv.
Første gangen jeg prøvde, så fikk jeg ingen effekt. Absolutt nada.
Men andre gangen jeg prøvde, så følte jeg heller ingenting, til det hadde gått nesten 10 minutter.
Da slo det inn, og jeg flirte ihvertfall 5 min nonstop - det må være den heftigste rusen jeg har fått av Cannabis, absolutt.
Jeg har prøvd tjall som har vært så god at du ikke engang kan presse det sammen.
Til og med det slo ikke min andre gang i kontakt med Cannabis.
Som jeg erfarer, så gir ikke Cannabis meg paranoia - den bare gjør min paranoia mer intens.
Paranoiaen er alltid der, det er bare Cannabis som gjør den sterkere.
Skal ikke gre alle med samme kam, men personer som bryr seg veldig mye om hva andre mener, sier og tror om den personen, vil mest sannsynlig få paranoia.
//Cult~

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp