Side 1 av 1
Northgrowreklame?
Skrevet 11 august 2009 - 12:03
Jeg skulle just til å kjøpe en stillegående kanalvifte da jeg kom over denne posten av Miguss.
Det virka jo forsåvidt greit, men da jeg tok en kikk på alle postene Miguss hadde hatt, viste det seg at samtlige på en eller annen måte var reklame eller informasjon for northgrow.no, i beste $cientologistil.. Videre viser det seg jo at Miguss og Northgrow deler samme skrivefeil (beklager om noen dylkeisiktere føler seg truffet).
Jeg vet ikke om den slags reklame er tillatt her på norcan, men det svekker hvertfall Northgrows troverdighet for min del..
Noen som har tips til en stillegående kanalvifte som IKKE bestilles fra Northgrow?
Det virka jo forsåvidt greit, men da jeg tok en kikk på alle postene Miguss hadde hatt, viste det seg at samtlige på en eller annen måte var reklame eller informasjon for northgrow.no, i beste $cientologistil.. Videre viser det seg jo at Miguss og Northgrow deler samme skrivefeil (beklager om noen dylkeisiktere føler seg truffet).
Jeg vet ikke om den slags reklame er tillatt her på norcan, men det svekker hvertfall Northgrows troverdighet for min del..
Noen som har tips til en stillegående kanalvifte som IKKE bestilles fra Northgrow?
Skrevet 12 august 2009 - 09:27
xyzzy skrev 11 Aug 2009, 12:03:
Jeg skulle just til å kjøpe en stillegående kanalvifte da jeg kom over denne posten av Miguss.
Hvorfor provoserer det deg at Misguss er veldig fæn av Northgrow...?
Å spekulere i at denne Misguss og Northgrow er den samme personen, får deg til å virke som en konspirasjonsteoretiker, imo...
Skrevet 12 august 2009 - 10:19
Takk EL,våkna opp å så dette, vi er 2 stk i NorthGrow jeg heter Lars,min partner heter Kristian, vi ønsker ikke å reklamere i norcan,da må det evt bli ved en bedriftavtale med Norcan.
Og du som trenger er stealth vifte, hvis du kontakter WeedShop.no, så kan de sikkert selge deg en vifte:)
da de har en god del vifter.
vi ønsker bare å gjøre det lettere for folk å få tak i kvalitets utstyr i Nord-Norge/Norge!
mvh:Lars
"Dette er ikke ment som reklame"
Og du som trenger er stealth vifte, hvis du kontakter WeedShop.no, så kan de sikkert selge deg en vifte:)
da de har en god del vifter.
vi ønsker bare å gjøre det lettere for folk å få tak i kvalitets utstyr i Nord-Norge/Norge!
mvh:Lars
"Dette er ikke ment som reklame"
Dette innlegget har blitt redigert av Larsianer: 12 august 2009 - 10:29
Skrevet 13 august 2009 - 14:13
Konspirasjonsteoretiker? Jaja, når en bruker er registrert og KUN har innlegg som favoriserer en leverandør, blir jeg kritisk..
Vil heller bli kalt konspirasjonsteoretiker enn å være naiv..
Skrevet 13 august 2009 - 15:21
Sitat
Konspirasjonsteoretiker? Jaja, når en bruker er registrert og KUN har innlegg som favoriserer en leverandør, blir jeg kritisk..
Du har jo bare 2 poster du og, og det er klager. er du her bare for å skape støy da?
-Onkel
Dette innlegget har blitt redigert av Onkel: 13 august 2009 - 15:22
Skrevet 13 august 2009 - 23:46
Onkel skrev 13 Aug 2009, 16:21:
Du har jo bare 2 poster du og, og det er klager. er du her bare for å skape støy da?
-Onkel
-Onkel
Han er vel en ny (og kanskje litt skeptisk fyr) som er ute etter kanalvifte? ^_^
Etter å ha lest hva Miguss har skrevet så er jeg selv litt skeptisk til hva som egentlig er misjonen hans. 17 poster, og alle er "reklame" for northgrow. Kan godt skjønne xyzzy's reaksjon.
Skrevet 14 august 2009 - 00:12
Det er bra at du er våken og rapporterer mistanke om lovbrudd på NorCan, xyzzy ^_^
Jeg har gjort noen nærmere undersøkelser, og kontaktet Larsianer for å høre hans syn på saken. Det ser ikke ut til å være bare tilfeldigheter med Miguss sine poster og NorthGrows virke på NorCan...
Takk igjen, Miguss!
Jeg har gjort noen nærmere undersøkelser, og kontaktet Larsianer for å høre hans syn på saken. Det ser ikke ut til å være bare tilfeldigheter med Miguss sine poster og NorthGrows virke på NorCan...
Takk igjen, Miguss!
Del dette emnet:
Side 1 av 1

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp