NORCAN-TREFF I KROATIA 3. August i Split
Skrevet 23 juni 2009 - 17:57
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b4/Split_2004.jpg/800px-Split_2004.jpg
Lengter du etter å møte likesinnede cannabisentusiaster i eksotiske omgivelser? I sommer har du en gyllen mulighet!
1. uke i august arrangerer NorCans ledelse et treff på sørkysten av Kroatia. Planen er rett og slett å ha det gøy!
Muligheter:
* Chille på stranda
* Nyte herlig og billig mat
* Split Summer Festival (konserter, opera, drama)
* Øyhopping (Hvar, Vis, m.m)
* Scooter-leie
* Ekskursjoner til flotte nasjonalparker
...og mye mer. Det er bare fantasien som setter grenser.
Hver enkelt deltager er selv ansvarlig for å skaffe seg et sted å bo. Det finnes flust av private leiligheter som kan leies for rundt 150-200kroner natta. Dette ordner du ved oppmøte, det står en rekke private utleiere ved havna. Du får øye på dem med en gang, det kryr av dem.
Vi blir ikke å følge noe program, alt improviseres etterhvert som vi blir kjent med hverandre.
Oppmøte: Mandag 3. august ved havna i Split. Klokkeslett: 1620
Varighet: Så lenge vi orker.
Flybilletter:
Norwegian
www.travellink.no
Det er selvfølgelig gode muligheter for å få tak i noe å røyke på. For de som er interessert i andre psykedelia - det ordner seg nok der også.
Skrevet 23 juni 2009 - 20:48
Forventer referat og bilder (kanskje til og med film) av denne utflukten!
:)
Skrevet 24 juni 2009 - 15:34
MER INFO!!! det er i ett annet land for faen
evt kom med noen linker... når DERE arrangerer det så skal JEG sleppe og google
Dette innlegget har blitt redigert av bjørk: 24 juni 2009 - 15:37
Skrevet 24 juni 2009 - 17:21
Jeg har vært der mange ganger, og det har aldri vært et problem å finne seg et sted å bo.
Om du ikke liker slik spontanitet, finnes det alternativ:
www.hotels.com
www.hostels.com
Det er lettere å ordne overnatting i Split enn i hvilken som helst norsk storby.
Og; Ikke vær så sint, da...
Skrevet 24 juni 2009 - 21:51
Jeg er 90% sikker på at jeg kommer siden det ikke kræsjer med andre ferieplaner og jeg har lenge hatt lyst til å dra til Kroatia siden jeg har et par venner som kommer derfra.
Når har folket bestilt hjemreise?
Skrevet 24 juni 2009 - 21:58
Selv har jeg ikke bestilt hjemreise, da jeg ikke bor så fryktelig langt unna... :P
Skrevet 24 juni 2009 - 22:05
jeg viste ikke atte det var såååå enkelt, så derfor reagerte jeg litt
spontanitet er bra, jeg har reist til utlandet opp til 5mnd på 1ukes varsel
Skrevet 25 juni 2009 - 06:06
Skrevet 25 juni 2009 - 10:57
Jeg reiser 1.aug for kr 814,- Hjemreisen blir nok langt dyrere, men siden jeg ikke har andre planer før begynnelsen av september og kanskje kommer til å loffe litt rundt en stund venter jeg med å bestille hjemreisen.
Skrevet 25 juni 2009 - 11:18
Hvis du vil loffe litt rundt: Det går båt over til Italia flere ganger om dagen for en billig penge, og du kan også ta tog nordover, og f.eks reise hjem via Budapest, Wien eller Praha.
Å reise sørover er jo også en mulighet. Hellas er ikke langt unna, og om du har tålmodighet, tar det 40 timer med tog til Istanbul.
Skrevet 25 juni 2009 - 11:46
Hadde vært awesome, men blir nok litt i dyreste laget å ta seg enda mer fri.
Dette innlegget har blitt redigert av norsmurf: 25 juni 2009 - 11:46
Skrevet 25 juni 2009 - 11:57
dissi skrev 25 Jun 2009, 12:18:
Hvis du vil loffe litt rundt: Det går båt over til Italia flere ganger om dagen for en billig penge, og du kan også ta tog nordover, og f.eks reise hjem via Budapest, Wien eller Praha.
Å reise sørover er jo også en mulighet. Hellas er ikke langt unna, og om du har tålmodighet, tar det 40 timer med tog til Istanbul.
Høres flott ut, Jeg har nok nomadeblod i meg for jeg liker å reise rundt uten særlig planlegging. Lenge siden jeg har gjort det riktignok pga familieforpliktelser, men nå er jeg blitt ungkar og spellemann igjen og det skal jeg virkelig nyte i sommer.
Skrevet 27 juni 2009 - 06:29
Det krasjer dessverre med en tur til england. Men god tur til dere som stikker nedover :)
Skrevet 29 juni 2009 - 07:04
Skrevet 29 juni 2009 - 20:27

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp