Hasj=gi faen?
Skrevet 27 januar 2009 - 22:05
Tenker da på ting som man kanskje ikke burde drite så mye i, slik som skole/jobb osv.
Skrevet 27 januar 2009 - 22:15
Driver med mitt siste år på Videregående nå. Har aldri konset eller lagt så mye arbeid i skolen som dette året her. Startet å røyke helt i slutten av tiende klasse.
Føler heller ikke at Cannabis har hindret skolegangen min. I alle fall ikke dette skoleåret.
Vist jeg tar en joint på kvelden så hjelper det meg til å sovne tidligere (får mer søvn) og jeg sover bedre. Resultat: Blir mer opplagt, motivert og uthvilt til skolen dagen etter :)
Edit: Tilføye noe :)
Dette innlegget har blitt redigert av Phobos: 27 januar 2009 - 22:36
Skrevet 27 januar 2009 - 22:25
Jeg er bare gladere og mer uthvilt.
Hilsen MSc student :)
Skrevet 27 januar 2009 - 23:43
Java skrev 27 Jan 2009, 22:05:
Tenker da på ting som man kanskje ikke burde drite så mye i, slik som skole/jobb osv.
Jah veldig.
Jeg tok en halvveis utdannelse mens jeg røyka. Har hadt en pause en stund nå, begynte å ta opp fag og jobb igjen, så ting går egentlig jævla greit fortiden.
Probleme nå er at jeg ikke gir faen i ting det bare er sunt å drite i :D
Skrevet 28 januar 2009 - 00:39
Vanligivs tar jeg Fukitol hvis ting går traurig. Men jeg syns cannabis tar vekk bivirkningene :D
Skole er vel like greit med som uten. Ikke lite jeg kommer stein på forelesning men hvem bryr seg eller hva?
Skrevet 28 januar 2009 - 02:24
Personlig greier jeg ikke å røyke ofte da studiet mitt krever opp til 90t lesing i uka. Men det blir da en i ny og ne. I feriene kan jeg skeie helt ut med flere gram om dagen.
Skrevet 28 januar 2009 - 12:13
Min erfaring er at den foredler og utvikler dine egenskaper, og jeg skulle virkelig ønske dette utelukkende begrenset seg til de gode.
Dog, en drittsekk blir ikke mindre drittsekk av å nyte Cannabis. H*n BØR få mer problemer med sitt vanskelige virke, men det er ikke alle som tar hensyn til naturens signaler. Forhenværende møkkskolt George Bush kan vel knapt nevnes postitivt, uavhengig av sitt Cannabisbruk.
Likevel, ved å nyte Cannabis har man endel forutsetninger for å kunne gjøre sitt beste bedre. Øvelse gjør mester, og mesterlig øvelse gir flotte avlinger.
Ergo; dersom du gir faen i dine gjøremål, så er det DU som gir faen. Å skylde på Cannabis er å drive motstandstaktikk.
Middelet som tilsettes er ikke direkte årsak til følgene som oppstår. Helheten bør vurderes.
Og aksepteres.
-ganja, statsautorisert narkoman+
Skrevet 28 januar 2009 - 15:16
Hvis jeg drikker meg dritings og setter meg bak rattet og ender opp med å kjøre ut, er det jeg som gjør det, men jeg hadde mest sannsynlig ikke gjort det hvis jeg ikke var påvirket.
Skrevet 28 januar 2009 - 15:21
Java skrev 28 Jan 2009, 15:16:
Hvis jeg drikker meg dritings og setter meg bak rattet og ender opp med å kjøre ut, er det jeg som gjør det, men jeg hadde mest sannsynlig ikke gjort det hvis jeg ikke var påvirket.
Du hadde kanskje ikke kjørt utenfor, men det er DU som setter deg full bak rattet. Kan ikke skylde på alkoholen for det.
Skrevet 28 januar 2009 - 15:34
Skrevet 28 januar 2009 - 17:22
Claq Qui skrev 28 Jan 2009, 15:21:
Det har jo aldri vert snakk om å skylde på no.
java spørte om noen erfaringer, u c?
Personlig greier jeg skole og jobb en god del bedre etter jeg tok en pause fra cannabis.
Men dette er det vell forskjellig fra person til person. Men alle for vell redusert hukommelse med stort forbruk.
sheebas
Skrevet 28 januar 2009 - 18:41

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp