Norsk Cannabisforum: Stum av puffin' - Norsk Cannabisforum

Gå til innhold

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Stum av puffin'

#1 Brukeren er ikke pålogget   Mc_Eight 

• Gruppe: Rekrutter
  • Ble medlem: 09-mars 07

Skrevet 20 januar 2009 - 21:22

Hallo folkens!

Jeg er en 21 år gammel kar som nå har røyket cannabis siden sommeren 2006. jeg røyket cannabis daglig i 1 år og noen måneder fram til jeg fikk rævva i gir og fiksa meg jobb. Jeg røyka for det meste bong i den tiden og jeg hadde det dritfett, syns det var jævla kult å røyke med gode kompiser og bare chillen med musikk og filmer etc...

Når jeg begynte å jobbe (oktober 2007) så trappet jeg selvfølgelig veldig ned, selvom jeg fortsatt røyket regelmessig. Men nå i det siste så har jeg begynt å bli skikkelig stum etter å ha røyket, vel, ikke etter å ha røyket en joint eller et bongtrekk, men all røykinga etter det og jeg må si det er grisekjipt! Jeg føler jeg liksom ikke har en dritt å snakke om, selvom om det var helt omvendt før. Jeg tok det opp med en kompis og han snakka om at jeg bare ble stum fordi jeg var stein, men selv flere timer etter å ha røyket så er jeg like stum!

Jeg tror jeg har ganske sunn psyke, jeg får ikke masse negative tanker og shit når jeg er stein, men det jeg lurer på er om det er en psykose ellerno som driver å bygger seg opp i hue mitt? Jeg er liksom ikke hypp på å slutte å røyke for reven har gjort at jeg har begynt å se verden på en helt annen måte...

Takk for alle svar : )
(sorry hvis dette var skikkelig forvirrende skrivd, føler egentlig at jeg ikke er noe god til å formulere meg over nett:P)

MVH
Mc_Eight
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   IndicaSundt 

• Stoner
  • Gruppe: Medlemmer
  • Ble medlem: 12-januar 08

Skrevet 20 januar 2009 - 21:44

Hei!
Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver, jeg blir også nokså stum etter jeg har røyka til tider.
Tror det har med å gjøre at tankene tar over, de blir viktigere enn konversasjon på en måte.
Kan også ha sammenheng med for tett røyking eller det samme "røyke-mønsteret" man kan få-det vil si at man røyker i de samme situasjonene for ofte, break out- ta med deg bønna til nye steder og utforsk!
Kanskje ikke det beste svar, men mine tanker/erfaringer rundt emne..
Ønsker deg alt godt, tror ikke du er i ferd med å få psykose hvertfall! :P
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   Mc_Eight 

Skrevet 20 januar 2009 - 22:05

Hehe, godt å høre at det mest sannsynlig ikke er psykose på gang hvertfall :P

Jeg har trappet veldig mye ned dog, har og flyttet til Oslo uten å kjenne så mye folk bortsett fra de på jobben så jeg sitter mye alene. Har og røyket endel alene, men da er det jo litt vanskelig å vite hvordan formen er siden jeg snakker jo ikke med noen da, hehe...

Men jeg pleier somregel å dra "hjem" til gutta i helgene og da blir det veldig ofte røykings. Jeg får bare prøve å ikke røyke så mye, for jeg trenger ikke mye for å bli fjern, i forhold til gutta (som røyker hver dag) hvertfall. Jeg kan legge til at jeg får veldig heroin-stemme og, men det kan jo ha noe med at jeg blir jævla sløv :)

Men uansett, takk for svar, ble litt klokere hvertfall! : )
0

#4 Brukeren er ikke pålogget   bb1984 

• supersuper
  • Ble medlem: 18-januar 07

Skrevet 21 januar 2009 - 11:24

Vis innleggMc_Eight skrev 20 Jan 2009, 22:05:

Jeg kan legge til at jeg får veldig heroin-stemme

Da skjønner jeg at du blir stum hehe.

Men seriøst det er jo ganske vanlig at man holder litt kjeft av og til når man røyker. Cannaen er et introspektivt rusmiddel, er det ikke?
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   Hazy 

• supersuper
  • Ble medlem: 03-april 06

Skrevet 21 januar 2009 - 12:24

Er nok ikke veldig uvanlig og bli litt taus.Blir selv veldig innesluttet og stille hvis jeg røyker mye.Liker bedre og ta noen få trekk jeg.Da blir jeg høy som en ørn.Gla og sosial.Oså derfor jeg fåretrekker sativa.Dessuten kan du nok ta psykose bekymringa med ro.Folk som blir psykotiske er ofte for syke til og være klar over det ;)
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   Father Time 

• Stoner
  • Ble medlem: 07-mai 08

Skrevet 21 januar 2009 - 13:03

Hmm, kan ikke si meg enig med dere. Kanskje dere bare har snakket ut om alt som dere interesserer dere for? ;)

Etter jeg startet å fyre så har jeg bare begynt å snakke mer og mer.
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   Hazy 

• supersuper
  • Ble medlem: 03-april 06

Skrevet 21 januar 2009 - 13:11

Vis innleggFather Time skrev 21 Jan 2009, 13:03:

Hmm, kan ikke si meg enig med dere. Kanskje dere bare har snakket ut om alt som dere interesserer dere for? ;)

Etter jeg startet å fyre så har jeg bare begynt å snakke mer og mer.

Med hasj ja.Ikke pot,men det er meg.Pot er mange ganger sterkere enn hasjen som ofte er på markedet.
0

#8 Brukeren er ikke pålogget   Run Like Logan 

• Nybegynner
  • Ble medlem: 08-november 08

Skrevet 21 januar 2009 - 20:31

Tja, joda. Jeg var ganske sånn rett før sommeren i fjor, så jeg gjorde noe med det. Så jeg begynte å litt tvinge meg til å fortelle historier når jeg fyrer, leve meg litt inn i dem. Om jeg bare setter i gang så får jeg fort det sosiale behovet som får meg til å snakke med folk når jeg er fjern. Eller prøv å krangle om trivielle ting med vennene dine, musikk, annanas på pizza, filmsitater og anna piss. Sånne ting som det er lett å være morsom om og hisse seg opp over, uten at det betyr noe ordentlig. Alltid gøy.
0

#9 Brukeren er ikke pålogget   KH 

• Norcans grinete grunnlegger
  • Vis galleri
  • Gruppe: Støttemedlemmer
  • Ble medlem: 12-februar 05

Skrevet 22 januar 2009 - 01:03

Kan det være at det er en stund siden du har lært deg nye ting som det er interessant å snakke om?

Selv opplever jeg at samtalene blir mer interessante etter at jeg har tatt til meg ny lærdom og nye impulser.

Hør Niels Christies appell på GMM 2001:

Lenke:
http://www.youtube.c...h?v=x5p7rRwkG00
0

#10 Brukeren er ikke pålogget   meathead 

• Medlem
  • Ble medlem: 03-desember 08

Skrevet 23 januar 2009 - 05:54

Spørsmålet er vel litt hvor stum blir du egentlig? ;P Hvis du bare sitter å slapper av og ikke sier noe, så er det jo ikke noe problem. Hvis du røyker med de samme gutta hver gang daglig begynner det vel å gå tom for diskusjonstemaer etter en stund også vil jeg anta, bare en vill antakelse, men prøver resonnere litt over hvorfor det kan være som det er med deg ;p

Så lenge du svarer når folk spør deg om ting så er det vel ikke noe større problem.

Smoke on ;D
0

#11 Brukeren er ikke pålogget   Mc_Eight 

Skrevet 27 januar 2009 - 00:09

Nå er det jo slikt at jeg bare røyker med kompisene de helgene jeg er på besøk. Røyka jo daglig med han ene, som er bestekompisen, men når jeg er der og røyker mye så får jeg rett og slett ikke en dritt å snakke om, selvom det kan ha godt flere uker siden sist vi så hverander. Men kanskje det har noe med omgivelsene å gjøre, og interesser selvfølgelig, for jeg er jævla glad i musikk (hip-hop) og jeg liker jo seff å snakke om det f.eks, men de gutta er ikke særlig interessert i det emnet... Pluss at de gutta røyker hver dag og trenger jo mer shit for å bli fjern/holde seg fjern, men siden jeg røyker så sjeldent som jeg gjør så kan jeg røyke en joint og være fjern i flere timer (varierer jo veldig da utifra hvordan varene er). Men etter å ha vært der nå i helgen så tror jeg faktisk stumheten kommer fordi jeg blir dritstein... Jeg røyker rett og slett for mye når jeg er der. Men uansett, takk for alle svar lads, det hjalp mye : )
0

Del dette emnet:  

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare