Hvordan lure en urinprøve!
Skrevet 07 januar 2009 - 23:55
Foreldrene mine har desverre tatt meg utallige ganger i å være fjern. Og jeg var så dum som gikk med på en greie med at jeg skulle ta urintester i 4 mnd. Jeg har gått til legen min og bestillt disse testene som jeg skal ta på legevakten. Har ikke da fått noen inkalling enda.
Sluttet og røyke i beggynelsen av desember, og gikk i 18 dager før jeg fyrte opp en liten en. Røyka også på nyttårsaften. Har funnet ut at jeg er for all del ingen gladere person av å ikke røyke, og ønsker å fortsette og røyke 2-3 dager i uka om det hadde vært mulig.
jeg er en VELDIG aktiv person og trener styrke i 1-2 timer 4 ganger i uken! Jogger også de andre dagene jeg ikke trener. Vil si at kostholdet mitt består av bare sunn mat(veldig lite sukker, og sunt fett) Og 3-5liter vann om dagen.
Jeg kan lese om flere personer som røyker ofte og fortsatt tar pisseprøver! Men ingen sier hvordan, eller hvor ofte de røyker. Men bare mange sier at de får en negativ test selv om de røyker.
Jeg ser alle de detox produktene de selger i usa, som maskerer thc i urinen før prøven. Fåes dette på f. eks sjangrila i oslo. Eller kan jeg lage noe lignende selv??
kan også se på en annen tråd at noen skriver dette, Synd jeg bare ikke forstår noenting pga dårlig beskrivelse.== "men jeg pisser 2 ganger i uka. og røyker fordeom, og jeg kjøper den gule sitrongreia man har i te og ymse ting. sånn ca 2 timer før prøven. og den er alltid rein." <-- hva menes med den "gule sitrongreia" Og hvordan inntas den??? drikkes, fake urin, dryppes i urinen?
Ser også dette med fake urin, som høres veldig lovende ut. Kan få en kompis til å pisse i et glass,kondom for meg uten noe problem.
Men er det noen andre måter jeg kan få ført dette ned i glasset på en en kondom?? Jeg tar pisseprøvene frivillig så jeg regner med at de ikke står og sjekker med som en hauk når jeg skal pisse!
Eller er det noen andre måter?
TAKKER FOR ALLE SVAR! Veit jeg burde holde meg unna hasj, men fikk ingen bivirkninger etter å ha røykt vær dag i 2,5 år. Har bare litt sure uvitende foreldre=) peace.
Skrevet 07 januar 2009 - 23:58
Det eneste som fungerer er vann, mosjon og forbrenning!
Skrevet 08 januar 2009 - 00:23
Skrevet 08 januar 2009 - 01:50
Ta deg en pause, spar penga og flytt for deg sjøl :)
Skrevet 08 januar 2009 - 15:10
Skrevet 08 januar 2009 - 16:25
Om du røyker 2-3 ganger i uka blir det nok umulig å teste negativt på en slik test, uansett hva slags mumbojumbo du putter i deg.
Hvor gammel er du? Er du over 18 så trenger du jo ikke gå med på denne testinga. Det høres ut som du fungerer alldeles utmerket selv om du røyker såpass ofte.
Skrevet 08 januar 2009 - 18:08
dissi skrev 8 Jan 2009, 16:25:
Om du røyker 2-3 ganger i uka blir det nok umulig å teste negativt på en slik test, uansett hva slags mumbojumbo du putter i deg.
Hvor gammel er du? Er du over 18 så trenger du jo ikke gå med på denne testinga. Det høres ut som du fungerer alldeles utmerket selv om du røyker såpass ofte.
jeg blir 21 i beggynelsen av 2009(prøver å være litt anonym se).
Men jeg bare lurte på i hvor stor grad det med å drikke mye vann osv maskerer disse testene!
Og et annet spørsmål, jeg har enda ikke fått inkalling til pisseprøve. Og det er sikkert ikke noen fasit på dette, men regner med at de sender de ut en stund i forveien så jeg har noen dager på meg.
Jeg får vel ikke en inkalling i posten f. eks 2 dager før testen! Det virker litt rart.
For hadde jeg hatt 1 uke på meg kunne jeg røyket ofte, og heller ikke røyket 1 gang før prøven...
Ja jeg klarte meg veldig fint med å røyke vær dag og ha et sundt kosthold og ellers bra liv, jeg er også en veldig sosial person selv om jeg røyker. klarte å holde meg til nættingsen.
Og savner følelsen av å ha noe å glede seg til vær dag. Brukte også cannabis til å meditere før la meg til sengs også..
Og nå når jeg ikke røyker er jeg nøtt til å isolere meg inne og ikke være med vennene mine som jeg har vært sammens med vær dag i lang tid.
Dette innlegget har blitt redigert av stianpro: 08 januar 2009 - 18:09
Skrevet 08 januar 2009 - 18:55
Men en ordentlig clensing, mosjon og 3 liter vann hver dag, så er det godt mulig du kan bli clean fortere enn om du kun slutter.
Så tar du prøvene og går 4 mnd, biter i det sure eplet, også tar du det derfra.
Skrevet 08 januar 2009 - 19:26
Mitt råd er at du heller forteller dine foreldre at cannabis er det rusmidlet du foretrekker - og at du sannsynligvis kommer til å røyke til du sitter på gamlehjem. Og at de bare må lære seg å leve med det. Bruk kildelisten i fakta og myter-avdelingen her på NorCan og skriv ut noen gode, opplysende artikler du kan legge på stuebordet. Det er mye snacks der.
Link: http://www.norcan.org/ipb/index.php?show...c=1630&st=0
Skrevet 09 januar 2009 - 02:03
har san te som får bort toxins osv.
Dette innlegget har blitt redigert av stianpro: 09 januar 2009 - 02:05
Skrevet 09 januar 2009 - 02:50
Om du bor hos foreldra dine, aksepter reglene der. Om de ikke passer deg, flytt.
Skrevet 09 januar 2009 - 16:41
Det største problemet er ikke å holde meg unna hasjen i 2-3 mnd, men det er at jeg må sitte inne på ræva forran pcn hele dagen. Blir helt psykisk skadet av det. Har jo ingen venner som ikke røyker.
Skrevet 09 januar 2009 - 16:49
jeg er en VELDIG aktiv person og trener styrke i 1-2 timer 4 ganger i uken! Jogger også de andre dagene jeg ikke trener. Vil si at kostholdet mitt består av bare sunn mat(veldig lite sukker, og sunt fett) Og 3-5liter vann om dagen.
[/quote
Får trene mere da :(
Skrevet 09 januar 2009 - 18:17
Spørru meg, er foreldra dine jævli allrighte som forer deg og gir deg tak over huet, når du egentlig burde lært deg livet på egenhånd.
Hadde jeg fått tilbud om å slippe å betale regninger, husleie og mat om jeg bare droppa hasjrøykinga, hadde det vært et jævla enkelt valg for noen måneder.
Skrevet 09 januar 2009 - 18:45
stianpro skrev 9 Jan 2009, 16:41:
Det største problemet er ikke å holde meg unna hasjen i 2-3 mnd, men det er at jeg må sitte inne på ræva forran pcn hele dagen. Blir helt psykisk skadet av det. Har jo ingen venner som ikke røyker.
Ny hobby. Nye venner.
Lykke til :(
Skrevet 09 januar 2009 - 19:52
stianpro skrev 9 Jan 2009, 16:41:
Du sier "må sitte inne på ræva", som om det var en del av dealen. Jeg har ikke sett det selv, på mange år, men det er blitt meg fortalt at det finnes personer der ute som henger med kompiser, uten å fyre.
"Har jo ingen venner som ikke røyker" Sånn sett er jeg ganske heldig. Alle mine venner røyker også, men av en eller annen grunn aksepterer de det likevell om det er noen som skulle si "Nei takk. Jeg tenkte jeg skulle nyktre en periode." Vi er litt sære sånn sett.
Ta det som en lærerik periode, where you can master the art of saying "No, Thanks. I pass on grass." Hvis du gjør det, så vil du i tillegg ha et bedre utgangspunkt for å ta et oppgjør med foreldrene dine. Du vil ha bevist at du ikke er "avhengig", og at du klarer å gå uten. Jeg syns du burde bruke de månedene du ikke røyker, til å samle informasjon, og informere foreldrene dine om cannabis som rusmiddel. Husk, de vil bare ditt beste. De er bare blitt konfrontert med annen informasjon, enn det du har blitt. Det er viktig å huske på, at roten til deres galskap er kjærlighet og omtanke for barnet sitt. Minn deg selv på dette for å ikke hisse deg opp over deres uvitenhet.
Ikke gå inn i lange dramatiske diskusjoner (i hvertfall ikke for ofte). Det beste er å snike informasjon inn på de mest dagligdagse måter. Som om det var et hvilket som helst annet emne, og ikke anngikk deg personlig. Hvis diskusjonen begynner å opphete seg, så hold roen, vær diplomatisk. Det handler ikke om opprør. Det burde du vært ferdig med på ungdomsskolen. Det handler heller ikke om å ødelegge familieforhold. Det handler om at dere er tre voksne mennesker, med forskjellige syn på hvilke rusmidler som egner seg. Dere kommer ikke nødvendigvis noensinne til å bli enig om hva som egner seg mest. Så, det må ikke være målet. Din jobb ligger i å få dem til å innse at deres mangel på toleranse er mer skadelig enn ditt valg av rusmiddel. Få dem til å innse hvor trivielt og ubetytdelig hasj er, i den store sammenhengen.
Jeg er ganske sikker, på at i sine hjerter, så ville foreldrene dine vært enig i at det viktigste er at dere kan ha det bra i lag, og være glad i hver andre. Det er bare en rekke hendelser i livene deres, hendelser som skole, media og annet, som har fått dem til å tru at det viktigste er at du slutter med hasj og at deres rolle i livet burde være å beskytte deg selv mot deg selv.
Den første jointen etter at foreldrene dine sin lille-våte-facist-drøm er over, kommer til å være verdt det. Da kan du ta trekket, med god samvitighet, og bli skev som en jomfru.
...eventuelt kan du jo bare få noen til å pisse for deg
Dette innlegget har blitt redigert av El_Grecko: 09 januar 2009 - 19:53
Skrevet 09 januar 2009 - 20:18
El_Grecko skrev 9 Jan 2009, 19:52:
"Har jo ingen venner som ikke røyker" Sånn sett er jeg ganske heldig. Alle mine venner røyker også, men av en eller annen grunn aksepterer de det likevell om det er noen som skulle si "Nei takk. Jeg tenkte jeg skulle nyktre en periode." Vi er litt sære sånn sett.
Ta det som en lærerik periode, where you can master the art of saying "No, Thanks. I pass on grass." Hvis du gjør det, så vil du i tillegg ha et bedre utgangspunkt for å ta et oppgjør med foreldrene dine. Du vil ha bevist at du ikke er "avhengig", og at du klarer å gå uten. Jeg syns du burde bruke de månedene du ikke røyker, til å samle informasjon, og informere foreldrene dine om cannabis som rusmiddel. Husk, de vil bare ditt beste. De er bare blitt konfrontert med annen informasjon, enn det du har blitt. Det er viktig å huske på, at roten til deres galskap er kjærlighet og omtanke for barnet sitt. Minn deg selv på dette for å ikke hisse deg opp over deres uvitenhet.
Ikke gå inn i lange dramatiske diskusjoner (i hvertfall ikke for ofte). Det beste er å snike informasjon inn på de mest dagligdagse måter. Som om det var et hvilket som helst annet emne, og ikke anngikk deg personlig. Hvis diskusjonen begynner å opphete seg, så hold roen, vær diplomatisk. Det handler ikke om opprør. Det burde du vært ferdig med på ungdomsskolen. Det handler heller ikke om å ødelegge familieforhold. Det handler om at dere er tre voksne mennesker, med forskjellige syn på hvilke rusmidler som egner seg. Dere kommer ikke nødvendigvis noensinne til å bli enig om hva som egner seg mest. Så, det må ikke være målet. Din jobb ligger i å få dem til å innse at deres mangel på toleranse er mer skadelig enn ditt valg av rusmiddel. Få dem til å innse hvor trivielt og ubetytdelig hasj er, i den store sammenhengen.
Jeg er ganske sikker, på at i sine hjerter, så ville foreldrene dine vært enig i at det viktigste er at dere kan ha det bra i lag, og være glad i hver andre. Det er bare en rekke hendelser i livene deres, hendelser som skole, media og annet, som har fått dem til å tru at det viktigste er at du slutter med hasj og at deres rolle i livet burde være å beskytte deg selv mot deg selv.
Den første jointen etter at foreldrene dine sin lille-våte-facist-drøm er over, kommer til å være verdt det. Da kan du ta trekket, med god samvitighet, og bli skev som en jomfru.
...eventuelt kan du jo bare få noen til å pisse for deg
Kjempe fin post! Jeg har tenkt på det, og ja jeg har overdrevet bruken min av hasj før. Det er akuratt det jeg vil fixe på! Men jeg veit faktisk ikke om jeg klarer 4 mnd, vist du skjønner. Det er nesten et halvt år det, prøv å si det til en som drikker alkohol 2 ganger i uka!
Jeg er ofte ute sammens med vennene mine og takker nei til røykings. Det er ikke noe problem. Men når jeg tenker tanken på at jeg ikke får tatt trekket på 4-5 mnd(har ikke fått inkalling til pisseprøve enda) så endrer tankene seg litt og jeg synes ganske synd på meg selv..
Jeg kunne fått en til å pisset for meg. Men nå har jeg jo hørt alle de skrekkhistoriene med at de står og titter på meg mens jeg pisser osv. Blir litt nervøs.
har vært i flere diskusjoner med stemoren min og hun kommer med mindre og mindre argumenter på hvorfor det er farlig vær gang. Siden hun har sett at jeg ikke har endret meg på noen negative måte i det hele tatt! Men mormor og pappa er det største problemet, mormor tror jeg har sinnsyke problemer i huet og med meg selv siden jeg røyker og ho tror jeg ender opp som narkoman. Pappa synes bare at folk som røyker hasj er TETTE I HUE ikke no mer. Men jeg snakker aldri med pappan min, Muligens 5 ganger i måneden, selv om vi bor i det samme huset.
--------------------
Og det med at folk klager på at jeg er blakk og kan skylde meg selv?? hva veit dere om det? Jeg har faktisk jobbet med dørsalg nesten hele 2008 mens jeg røyket vær dag. Det er ikke et lett yrke, psykisk og fysisk. Men i denne stund er jobb markedet veldig lavt, er ikke mye der ute og søke på..
Nå har dere fått vite litt mer=) Ja jeg er psykisk avhengig av hasj til en viss grad. Klarer 3-7 dager uten, men deretter blir suget veldig veldig sterkt=)
Jeg hører også på reggea halve dagen pga det er den mest fantastiske musikken i værden, synes da jeg. Så det blir IKKE lettere av den grunn, hører hvor digg cannabis er i gjennomsnitt 2-3 ganger i vær sang=) :(
Skrevet 15 januar 2009 - 17:45
Mest sannsynlig blir noen med inn for å se at du ikke jukser. Husk at legene må dekke sin egen stump også; sier de at du er clean eller på nyktringen, så må de kunne gå god for det og det kan de bare hvis de er sikre på at du ikke har smetta ut en kondom med lunkent piss mens du sto med ryggen til.
Eller så kan det hende at jeg bare var uheldig, hadde kvinnelige sykepleiere hver gang. Kanskje de bare var nysgjerrige? ;)

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp