Side 1 av 1
phyisk prega av cannabis
Skrevet 30 desember 2008 - 19:38
Er det noen som vet om det blir betraktelig større riskio for phsykiske lidelser hvis man røyker mye mer enn ("vanlig, par ganger i uka)? Jeg røyka 1-6 ganger dagen, igjennomsnitt 1 gang per dag i 3 år, slutta iforigårs. Og hvordan har det gått for dere som har hadt phsykiske problemer i perioden dere røyka til etter dere slutta? gikk selv på en phyisk smell for at par dager siden, fikk ikke sove pga urolighet, deprisjon og rastløshet. Har hatt sovepiller i en dag nå, de funka bra så nå føler jeg meg bedre, men angsten for at jeg skal oppleve det igjen kommer og går i løpe av dagen.
Så hadde vert kult med noen erfaringer her
Så hadde vert kult med noen erfaringer her
Skrevet 30 desember 2008 - 20:53
du gikk på " en psykisk smell" samtidig med at du slutta å røyke?
å bli rastløs og ha vanskelig for å sove er normalt når man kutter ut røyken en stund, og er slett ingen "psykisk smell" som du trenger ta sovepiller for. la pillene ligge, og la det gå et par dager til du, så blir alt bedre.
nå sikter jeg ikke til deg egentlig, men er det virkelig kommet så langt i sytesamfunnet at man har psykiske problemer hvis man ikke får sove skikkelig noen netter og man føler seg litt neddafor? djeeez
å bli rastløs og ha vanskelig for å sove er normalt når man kutter ut røyken en stund, og er slett ingen "psykisk smell" som du trenger ta sovepiller for. la pillene ligge, og la det gå et par dager til du, så blir alt bedre.
nå sikter jeg ikke til deg egentlig, men er det virkelig kommet så langt i sytesamfunnet at man har psykiske problemer hvis man ikke får sove skikkelig noen netter og man føler seg litt neddafor? djeeez
Dette innlegget har blitt redigert av Loke Bong: 30 desember 2008 - 20:54
Skrevet 30 desember 2008 - 21:34
Hvis du har røyket seks om dagen i tre år og har sluttet brått, har du grunn til å syte i tre uker. Det er helt normalt!
Skrevet 31 desember 2008 - 02:16
Knut skrev 30 Dec 2008, 21:34:
Hvis du har røyket seks om dagen i tre år og har sluttet brått, har du grunn til å syte i tre uker. Det er helt normalt!
Jeg veit, men probleme er at dette skjedde første gang en halvtime\time etter jeg tok meg en nattings. Jeg hadde ikke mer igjen så vet ikke ossen jeg hadde blitt om jeg hadde røyka en til. Seks om dagen var ikke så ofte, pleide og hvere mellom 2-5.
Har veldig lyst på noen svar her
Skrevet 31 desember 2008 - 02:22
Sitter noen ganger med en ugrei følelse når den siste biten går opp i røyk. Det er blitt en litt for god venn. Det er jo ikke meningen at jeg skal føle savn når du ikke er der?
Det å være uten, føles egentlig veldig greit, det er bare uvant.
Gm
Gm
Skrevet 31 desember 2008 - 03:25
GanjaMan skrev 31 Dec 2008, 02:22:
Sitter noen ganger med en ugrei følelse når den siste biten går opp i røyk. Det er blitt en litt for god venn. Det er jo ikke meningen at jeg skal føle savn når du ikke er der?
Gm
Gm
Helt enig. Jeg føler meg mye bedre nå, føler jeg er istand til å glede meg over ting. må innrømme at jeg blei med på et par jonaser som paserte meg ista, og jeg som trodde jeg greide gruppepress lett, men er jo trossalt nyttersaften :D så det blir et forsett
Skrevet 31 desember 2008 - 19:00
Merker aldri noe de gangene jeg reiser på ferie.Har vært borte lenge mange ganger.Tror det sitter i hodet på mange.
Skrevet 31 desember 2008 - 20:23
Hazy skrev 31 Dec 2008, 19:00:
Merker aldri noe de gangene jeg reiser på ferie.Har vært borte lenge mange ganger.Tror det sitter i hodet på mange.
Når man er på ferie har man vanligvis noe å drive med. Jeg tror det er det som er det vanligste problemet; man sitter hjemme, uten å ha noe annet å gjøre enn å tenke på å fyre opp, eventuelt å faktisk fyre opp.
Del dette emnet:
Side 1 av 1

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp