PM's
Skrevet 05 desember 2008 - 09:49
Any Mods. out there ? Please,,,
Skrevet 05 desember 2008 - 12:32
Skrevet 05 desember 2008 - 12:58
Skrevet 05 desember 2008 - 14:05
Hvis lugubre krefter(f.eks ungdomsorganisasjoner mot rus) skulle være ute etter å sverte Norcans gode navn og omdømme, hadde det vært ypperlig å vise til konkrete tilfeller der de blir tilbudt narkotika.
Derfor bør alle slike henvendelser rapporteres til mod.
Stay vigilant, norcannere!
edit: leifern
Dette innlegget har blitt redigert av bb1984: 05 desember 2008 - 18:00
Skrevet 05 desember 2008 - 17:12
Skrevet 05 desember 2008 - 18:59
Slikt er strengt ulovlig, og setter Norcan i stor fare. Det setter også dere i fare. Meld fra til oss umiddelbart dersom dere mottar slike PM'er, så skal vi sørge for å stenge disse ute, og fjerne PM'ene.
Dersom vi ikke klarer å oppføre oss, blir alternativet å fjerne PM-funksjonen. Dette har vært oppe til diskusjon før, og det tar meg kun to sekunder å fikse.
Skrevet 05 desember 2008 - 21:16
Skrevet 06 desember 2008 - 04:22
Skrevet 06 desember 2008 - 13:06
Det er jo en veldig forståelig situasjon, men regler er regler her inne. Kontakt kan selvsagt opprettes, men noe dealing med ulovligheter ser også vi oss nødt for å stoppe. Det skal ikke mer enn en feil avtale til for å gi onkel det som trengs for å nedlegge NorCan.
Kjøp, selg, røyk, spis, gjør-hva-f*en-du-vil med Cannabis, men helst ikke på NorCan. Dette nettforumet er for å opplyse folk, og vår misjon er underlagt er massivt behov.
Alternativet er statens vrøvl, eller et annet forum som nokså sikkert også vil bli lagt ned om man prøver å deale over forumet.
-ganja+
Skrevet 06 desember 2008 - 13:18
Skrevet 06 desember 2008 - 14:05
Even Ganja skrev 6 Dec 2008, 13:06:
Det er jo en veldig forståelig situasjon, men regler er regler her inne. Kontakt kan selvsagt opprettes, men noe dealing med ulovligheter ser også vi oss nødt for å stoppe. Det skal ikke mer enn en feil avtale til for å gi onkel det som trengs for å nedlegge NorCan.
Kjøp, selg, røyk, spis, gjør-hva-f*en-du-vil med Cannabis, men helst ikke på NorCan. Dette nettforumet er for å opplyse folk, og vår misjon er underlagt er massivt behov.
Alternativet er statens vrøvl, eller et annet forum som nokså sikkert også vil bli lagt ned om man prøver å deale over forumet.
-ganja+
Er en uting dette, jeg ser det nå. Men hvor går grensa? Feks hvis jeg sier: Hei, fikk tak i noe god tjall på Grønland i dag, og nå er jeg skev, osv, fooli`n around in high spheres here, hehe, det må være lov vel.
Skrevet 06 desember 2008 - 14:34
Skrevet 08 desember 2008 - 13:49
Slikt er strengt ulovlig, og setter Norcan i stor fare. Det setter også dere i fare. Meld fra til oss umiddelbart dersom dere mottar slike PM'er, så skal vi sørge for å stenge disse ute, og fjerne PM'ene.
Dersom vi ikke klarer å oppføre oss, blir alternativet å fjerne PM-funksjonen. Dette har vært oppe til diskusjon før, og det tar meg kun to sekunder å fikse.
Det bør vel holde att den som får en slik pm,enten overser den eller svarer høflig att det ikke er tillatt.Er vel ingen som kan stenge norcan selv om noen prøver seg på ulovligheter når dem ikke får napp.Sikkert noen enkle sjeler som ikke forstår slikt.Er vel bedre og lære dem reglene,enn og kaste dem ut uten advarsel.Synes det er litt vel strengt.Mange her har møtt nok fordømmelse av venner og familie.Litt takhøyde bør vi vel ha.Jeg har ikke for vane og angi folk,og vil heller ikke att det skal forventes av meg her inne.Dessuten trussel om og fjerne pm virker litt nazi.Er vel ikke bare du som bestemmer det,selv om du kan litt data.
Skrevet 08 desember 2008 - 13:58
Hvis en eller annen gæren fanatiker der ute skulle være ute etter norcan(hvilket det antageligvis er mange av), finnes det ikke et bedre argument for å stenge sjappa enn å vise til konkrete salg som skjer via PM.
Skrevet 08 desember 2008 - 14:02
bb1984 skrev 8 Dec 2008, 13:58:
Hvis en eller annen gæren fanatiker der ute skulle være ute etter norcan(hvilket det antageligvis er mange av), finnes det ikke et bedre argument for å stenge sjappa enn å vise til konkrete salg som skjer via PM.
Joda,men de som får napp blir ikke tysta på.Man kan uansett bare registrere ett nytt bruker navn hvis man får fyken.Hjelper lite vil jeg tro.
Skrevet 09 desember 2008 - 03:07
Det finnes et titalls andre kanaler man kan bruke dersom man er så lite etablert at man må bruke internett til slike aktiviteter.
Fortsett å varsle oss om oppfordringer og lignende! Det er ikke et spørsmål om arroganse, men om sikkerhet.

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp