Norsk Cannabisforum: Jobbe i Norcan? Vi trenger folk! - Norsk Cannabisforum

Gå til innhold

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Jobbe i Norcan? Vi trenger folk! Norcan utvider, og trenger flere på laget!

#1 Brukeren er ikke pålogget   BK 

• Cannabis Maestro
  • Vis blogg
  • Vis galleri
  • Gruppe: NorCans ledelse
  • Ble medlem: 28-mai 06
  • Landsregion:I utlandet

Skrevet 30 november 2008 - 02:33

Medstonere av Norges høyeste forum,

Vi skal bli høyere!

I løpet av de neste par ukene vil vi gå inn i en hektisk oppgraderingsfase for neste versjon av NorCan. I denne versjonen er det lagt til rette for en ny og annerledes struktur, som krever flere ressurser enn vi nå kan stille til disposisjon. I denne anledning søker vi erfarne Norcan-medlemmer til å tré inn i stillingene som avdelingsadministratorer.

Avdelingsadministratorer har følgende oppgaver:
  • Moderering i avdelingens fora
  • Moderering i chat'en
  • Ledelse og drifting av avdelingen
  • Utvikling av avdelingen

Vi ønsker å stille 5 administratorer for hver avdeling: Aktivisten, Dyrkerommet, Coffeeshop'en.

Du trenger ikke å ha kunnskap om webutvikling eller lignende, men må ha et brennende hjerte for Norcan, noe fartstid og erfaring fra forumet, og tid til å prioritere din stilling hos oss.

Dette er ikke betalt arbeid, men anses å være en viktig innsats i kampen for legalisering av cannabis. Avdelingsadministratorer har samme rettigheter som støttemedlemmer, og får også gratis inngang på eventuelle fremtidige Norcan-arrangementer (det skal planlegges en god Norcan-fest utpå sommeren...!)

Meld din interesse via PM til meg, Even Ganja, eller Dissident, så legger vi deg til på listen over interesserte. Angi gjerne hvilken avdeling du ønsker å administrere.
Deadline: 6. desember 2008 (merk deg den relativt korte fristen!).
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   Jeff 

• Medlem
  • Gruppe: Rekrutter
  • Ble medlem: 07-november 08

Skrevet 03 desember 2008 - 06:44

I can do 1 avdeling, im flying december 10th to holland and then few days later to norway, have all the time of the world to help out then. (and i have a norwegian keyboard there yayyy)

Regards,
Jeff
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   BK 

• Cannabis Maestro
  • Vis blogg
  • Vis galleri
  • Gruppe: NorCans ledelse
  • Ble medlem: 28-mai 06
  • Landsregion:I utlandet

Skrevet 07 desember 2008 - 00:01

Hepp igjen, alle sammen!

Vi har mottatt svært mange gode forslag til administratorer i Norcan 4, og det har ikke vært enkelt å velge hvem som har fått jobben i denne omgang. Dette er årsaken til at vi fortsatt strever med aktivistavdelingen... Dersom du har et brennende engasjement, og et ønske om å skape en Norcan-avdeling slik du mener den vil fungere best, er 10. desember ny frist for å melde sin interesse. Dersom du allerede har meldt din interesse for denne avdelingen, vil du fortsatt være med i valget, og får melding om avgjørelsen når avgjørelsen er tatt.

Slik blir vår nye dyrkeavdeling:
- bing
- El
- Onkel
- Eirik (når tiden strekker til?)

Og her er coffeeshop'en:
- Reynolds
- DubBud
- Rotten

Idag sitter en liten gjeng på toppen og styrer Norcan uten å ha spesielt inngående kunnskap om hva vi faktisk skal styre. Nå vil hver avdeling styres fullt og helt av sin egen administrasjon, og disse er eksperter på sitt område. Dette skal samle kunnskap, øke nivået, og gjøre Norcan til Norges beste (og fortsatt høyeste) cannabisnettsted.

De høyeste gratulasjoner rettes til de nye administratorene! Det føles trygt å ha dere på laget :rolleyes:

Til dere som ikke ble valgt i denne omgang: Stå fortsatt på, ingen av dere har blitt avfeid, og valget var svært vanskelig å ta. Slik blir det gjerne når mange dyktige kjemper om samme plass.

Det kan også nevnes at vi i fremtiden ønsker å åpne en egen avdeling for medinisk cannabis også, samt industriell bruk (hamp). Dette kommer etterhvert som det skapes en stabil grobunn og interesse for disse emnene.
0

#4 Brukeren er ikke pålogget   Weedar^^ 

• Cannaguru
  • Gruppe: Medlemmer
  • Ble medlem: 15-januar 09

Skrevet 20 februar 2009 - 16:37

be nice admins :D. mkay ^^
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   Onkel 

• Knight Hemplar
  • Gruppe: Støttemedlemmer
  • Ble medlem: 18-oktober 06
  • Landsregion:Langt til skogs!

Skrevet 21 februar 2009 - 08:15

Sitat

Dere trenger folk som ikke er opptatt av å sleike hverandre opp etter ryggen. Ikke missbruker makten sin ved å slenge dritt og ødelegge diskusjoner for så dele ut kort da de får igjen med samme mynt. Dere skal jobbe for å holde diskusjonene saklige, ikke være de første som kommer med usaklige mosomheter.

Heisann. :)

Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Isåfall om du har problemer med et eller annet er det jo fult mulig å raportere til andre også eller ta det opp med ledelsen. Det er selvfølgelig viktig at vi opptrer høflig og vennlig ovenfor hverandre(men dette gjelder alle her på NC, ikke bare admins) men jeg er enig i at admins/ledelsen skal gå foran som et forbilde. Men er det noe direkte du egentlig sikter til?
Som sagt vet jeg ikke grunnen til posten din, men vil gjærne høre hva du har å si.

-Onkel
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   KH 

• Norcans grinete grunnlegger
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 12-februar 05

Skrevet 21 februar 2009 - 12:45

Ikke mat trollene. Dølledøkk har fått en uke tomatferie.

Wikipedia: Hva er et troll?
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   Jojo! 

• supadupa
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 02-oktober 08

Skrevet 21 februar 2009 - 19:21

Ja, det ble hentet ut fra ingensteder. Har ikke hørt noe om noe bråk her på forumet, stille og fredlig her :)
0

#8 Brukeren er ikke pålogget   bing 

• supersuper
  • Ble medlem: 01-februar 05
  • Landsregion:Sør-Norge

Skrevet 21 februar 2009 - 20:03

finfin wiki-link, knut :)
0

#9 Brukeren er ikke pålogget   Onkel 

• Knight Hemplar
  • Ble medlem: 18-oktober 06
  • Landsregion:Langt til skogs!

Skrevet 22 februar 2009 - 09:08

Hehehe, ok Knut... Ser den :)

-Onkel
0

#10 Brukeren er ikke pålogget   Tony 

• Skapsnobb
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 09-oktober 08

Skrevet 22 februar 2009 - 09:52

Heihei! Hva er det som skjer? Blir kritiske poster slettet? Og folk sendt på ufrivillig "tomatferie"? Her lukter jeg en kjempekonspirasjon. Jeg tror vi må sende bud på GreenDream for å komme til bunns i dette!
0

#11 Brukeren er ikke pålogget   Mazar_Kush 

• Stoner
  • Gruppe: Rekrutter
  • Ble medlem: 04-november 08

Skrevet 22 februar 2009 - 13:02

Tony : Leste du egentlig hva som står i linken over her om troll? <_<

hehe. . Uintelligente svar på noen som helst forum er egentlig uønsket, uansett situasjon.
0

#12 Brukeren er ikke pålogget   KH 

• Norcans grinete grunnlegger
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 12-februar 05

Skrevet 22 februar 2009 - 14:00

Vis innleggTony skrev 22 Feb 2009, 09:52:

Heihei! Hva er det som skjer? Blir kritiske poster slettet? Og folk sendt på ufrivillig "tomatferie"? Her lukter jeg en kjempekonspirasjon. Jeg tror vi må sende bud på GreenDream for å komme til bunns i dette!

Det var jeg som trykket feil. Delete-knappen er ved siden av quote-knappen for administratorer. Sånt skjer.
Ingen skade er skjedd da teksten til Dølledøkk er quoted litt lenger ned.
0

Del dette emnet:  

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare