Side 1 av 1
Appellanters ord til alles etterretning.
Skrevet 14 november 2008 - 14:20
High, godtfolk.
Her jeg svever hurtig oppunder skyene i stua dropper det stadig forskjellige inntrykk og impulser til videre formidling og foredling.
Det er demonstrasjon på Stortinget i morgen, jeg håper du har fått med deg det og enda mer håper jeg du han anledning til å stille støttende opp, både på eventen og i etterdønningene. Dette BØR være tegnet politikerene tar, men jeg vet vel ikke hvor seriøse de egentlig ér. Det er et merkelig moment at forbudet har vedvart i all den tid det faktisk har.
Likevel, det kom en tanke for meg her i går kveld, jeg skal appellere fra/for NorCan, og bruker dermed denne noe forsinkede melding på å spørre akkurat deg:
På vegne av NorCan og stonere flest, er det noe du vil ha sagt til folket og folkets representanter?
Jeg kan galant bruke anledningen til å få din mening ut, samt at det vil være til videre inspirasjon for meg.
I hasten;
-ganja+
Her jeg svever hurtig oppunder skyene i stua dropper det stadig forskjellige inntrykk og impulser til videre formidling og foredling.
Det er demonstrasjon på Stortinget i morgen, jeg håper du har fått med deg det og enda mer håper jeg du han anledning til å stille støttende opp, både på eventen og i etterdønningene. Dette BØR være tegnet politikerene tar, men jeg vet vel ikke hvor seriøse de egentlig ér. Det er et merkelig moment at forbudet har vedvart i all den tid det faktisk har.
Likevel, det kom en tanke for meg her i går kveld, jeg skal appellere fra/for NorCan, og bruker dermed denne noe forsinkede melding på å spørre akkurat deg:
På vegne av NorCan og stonere flest, er det noe du vil ha sagt til folket og folkets representanter?
Jeg kan galant bruke anledningen til å få din mening ut, samt at det vil være til videre inspirasjon for meg.
I hasten;
-ganja+
Skrevet 14 november 2008 - 15:25
For meg er det vigtig at få frem, hvor mange "vanlige"/produktive mennesker får sine liv/livskvallitet lagt i ruiner av forbudet.
Det er jo "vanlige"/produktive mennesker vi appelere til.
Det er jo "vanlige"/produktive mennesker vi appelere til.
Skrevet 14 november 2008 - 17:13
Helt sant, Albert.
Skal flettes inn på merkelig vis.
-ganja, med høy reisefeber+
Skal flettes inn på merkelig vis.
-ganja, med høy reisefeber+
Skrevet 14 november 2008 - 21:25
Uansett hva du måtte finne på å si, Ganja-man, så blir det jævlig bra!
Har på følelsen du finner på noen ekstra appellerende fraser under nattingsen i togkupeen i natt. :smokey:
Lykke til imorgen!
Har på følelsen du finner på noen ekstra appellerende fraser under nattingsen i togkupeen i natt. :smokey:
Lykke til imorgen!
Skrevet 14 november 2008 - 21:58
For min del er mye av poenget at dette rusmidlet er så utbredt blant folk flest, at det er helt absurd å forby noe som 50 % av landets befolkning har drevet med i større eller mindre grad.
Edit: Glemte å si lykke til!
Edit: Glemte å si lykke til!
Dette innlegget har blitt redigert av Homer: 14 november 2008 - 22:00
Skrevet 14 november 2008 - 22:03
Jeg syns debatten i dag ofte avsporer ved å handle for mye om skadevirkningene. Vi har fått dokumentert en høy bruk blandt menn i Oslo, og dette vitner om et enormt svart marked. Det kan være så farlig det vil når halvparten av byens unge menn kjøper produkter av folk som blåser i helsa deres. Hvem skal supplere den enorme etterspørselen? Kan staten stå passiv og se på dette?
Jeg resirkulerer mine spm fra landstinget-topicet :smokey:
Lykke til!
Jeg resirkulerer mine spm fra landstinget-topicet :smokey:
Sitat
Gjelder personlig frihet til (rusdefinert)rekreasjon kun alkohol og sigaretter?
Hvordan kan det forsvares å straffe mennesker som bruker rusmidler på medisinsk grunnlag?
Når 1 av 4 voksne menn har prøvd cannabis avdekker dette et enormt behov - hvem bør stå for distrubusjonen, det offentlige eller kriminelle nettverk?
Hvordan kan det forsvares å straffe mennesker som bruker rusmidler på medisinsk grunnlag?
Når 1 av 4 voksne menn har prøvd cannabis avdekker dette et enormt behov - hvem bør stå for distrubusjonen, det offentlige eller kriminelle nettverk?
Lykke til!
Skrevet 14 november 2008 - 22:14
Det er jo sånn at vi alle her inne er for legalisering for de vi liker denne rusen, og ikke ønsker å måtte oppsøke kriminnelle miljøer for å få litt lørdags kos. Vi ønsker å leve ett normalt og sosialt liv som alle andre. Men vi hører jo til stadighet hvor usosiale vi er, også i denne radio debatten.
For min egen del og mange med meg har de nok rett i dette. Men er ikke dette forde cannabis er ulovlig og vi lukker litt våre hjem for andre da vi til tider har ganske mye å skjule som lukt mm. Vi kan heller ikke ta dette med i sosiale lag der det festes helst med alkohol. Jeg personlig hadde mye oftere tatt meg en tur ut vis jeg kunne få¨lov å feste med rusen min slik de andre gjør med alkoholen sin. Men nei, sitter hjemme og lukker døra og drar for gardina, vil jo ikke bli tatt. Vi er dømt til å gjemme oss å bli usosiale.
Skulle ønske jeg kunne leve et helt strait liv jeg å!
For min egen del og mange med meg har de nok rett i dette. Men er ikke dette forde cannabis er ulovlig og vi lukker litt våre hjem for andre da vi til tider har ganske mye å skjule som lukt mm. Vi kan heller ikke ta dette med i sosiale lag der det festes helst med alkohol. Jeg personlig hadde mye oftere tatt meg en tur ut vis jeg kunne få¨lov å feste med rusen min slik de andre gjør med alkoholen sin. Men nei, sitter hjemme og lukker døra og drar for gardina, vil jo ikke bli tatt. Vi er dømt til å gjemme oss å bli usosiale.
Skulle ønske jeg kunne leve et helt strait liv jeg å!
Dette innlegget har blitt redigert av buska: 15 november 2008 - 10:41
Skrevet 15 november 2008 - 11:29
Noen må ta opp disse utspillene i sin tale; http://www.norcan.or...showtopic=12589
At politiet vil samle de narkomane foran stortinget bør nevnes, og desperasjonen i situasjonen dette vitner om - det har gått langt nok
GI OSS REFORM! REGULER
At politiet vil samle de narkomane foran stortinget bør nevnes, og desperasjonen i situasjonen dette vitner om - det har gått langt nok
GI OSS REFORM! REGULER
Del dette emnet:
Side 1 av 1

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp