:rolleyes: :lol: White Widow and cheap Vodka is not to be neglected,,,, ehhhhh jadda, saa var gamle gubben paa farta igjen, ha, ha, ha ha en skikkelig skeiv kveld allesammen i Norge,,, kyss og klem fra Spania,, :) :o
Side 1 av 1
Yeah, La Vida
Skrevet 21 juli 2011 - 13:02
Yaaay Pollen is here :smokey: Hvordan går det i sola? Her ligger gradene på rundt 35 hver dag nå.. Er altfor mye til å være Juli, og August er jo den verste mnd..!
Hvordan trives plantene i dette været da? Mine som står ute i skogen har blitt spist opp av maur eller blitt for tørste :( Hadde 10 stk ute..
Kirby
Hvordan trives plantene i dette været da? Mine som står ute i skogen har blitt spist opp av maur eller blitt for tørste :( Hadde 10 stk ute..
Kirby
Skrevet 21 juli 2011 - 14:31
:redeyes: De trives bra. Staar paa terrassen under hvit , finmaska plastikk netting som "filtrerer" sol lyset akkurat passe nok , pluss at den beskytter dem fra helikopter kameraet,,,, :clown: :clown: Har tre gradestokker der ute i sola ,som gaar til 50 grader , men kvikksoelvet er langt over det. Har proevd aa la dem staa i sol steiken hele dagen, og det virka ikke saa bra. :mellow: Hadde besoek av noen groenne aamer som spiste litt av bladene , men dem har jeg blitt kvitt,,,(tror jeg) : :unsure: Naa skal jeg ta meg en igjen, for jeg har ikke funnet ut hva jeg skal gjoere i dag . Men i morra saa skal jeg kanskje finne paa noe. :clown:
Skrevet 21 juli 2011 - 14:38
Ja jeg putta det ut i sola jeg også, og gradestokken ble ødelagt.. Siste jeg så var 53.1 grad i sola.. Ekke så rart de blir stressa og tørre denne sesongen når varmen kom forrige mnd :P De jeg har i hagen står i et hjørne hvor sola kommer opp ca 8 og gir dem skygge fra ca 1, utover det er det bare deilig temp for dem resten av dagen :)
Enjoy your day Pollen!
Kirby :smokey:
Enjoy your day Pollen!
Kirby :smokey:
Del dette emnet:
Side 1 av 1

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp

Start et nytt emne
Svar

Multisitat