Norsk Cannabisforum: I just feel for it. My favorite metal record this days. - Norsk Cannabisforum

Gå til innhold

I just feel for it. My favorite metal record this days.

#1 Brukeren er ikke pålogget   Jamandala 

• Røksopp
  • Gruppe: Støttemedlemmer
  • Ble medlem: 30-september 08

Skrevet 09 oktober 2008 - 19:18

I just want to tell you, brothers and sister of the higher sosiety, that to day i found another point of wiev by the fackt that a cd went down my mail box. If you`r into psyhcotic waltz , you are near. Devon Grawes the singer from this bands new project Dead Soul Tribe. Incredible progessiv metal when you are on higher ground if you now what I mean :D The albums name? The January tree. Hail to all the brothers of mind and metal!!

Dette innlegget har blitt redigert av Jamandala: 09 oktober 2008 - 19:18

0

#2 Brukeren er ikke pålogget   macca 

• Superstoner
  • Gruppe: Medlemmer
  • Ble medlem: 14-juni 07

Skrevet 09 oktober 2008 - 19:40

Takk for tipset. Påvei. Får se. :D
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   Jamandala 

• Røksopp

Skrevet 09 oktober 2008 - 20:02

Vis innleggmacca skrev 9 Oct 2008, 20:40:

Takk for tipset. Påvei. Får se. ^_^

Følte bare for å si noe på norsk. :D
0

#4 Brukeren er ikke pålogget   Jamandala 

• Røksopp

Skrevet 09 oktober 2008 - 22:39

Bare et par ord om den posten Ganja som ble av en eller annen grunn stengt. Ikke noe der var ment som angrep eller noe, men respekterer at den ble stengt, til den som stengte :D Men kan så klart slutte å poste helt da.

Dette innlegget har blitt redigert av Jamandala: 09 oktober 2008 - 23:54

0

#5 Brukeren er ikke pålogget   bing 

• supersuper
  • Ble medlem: 01-februar 05
  • Landsregion:Sør-Norge

Skrevet 09 oktober 2008 - 22:48

yo, du kan editere poster, trenger ikke dobbelposte :D
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   Even Ganja 

• Standardmedlem
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 16-oktober 04

Skrevet 10 oktober 2008 - 02:37

Vis innleggJamandala skrev 9 Oct 2008, 23:39:

Bare et par ord om den posten Ganja som ble av en eller annen grunn stengt. Ikke noe der var ment som angrep eller noe, men respekterer at den ble stengt, til den som stengte :D Men kan så klart slutte å poste helt da.

Yup, hva skjedde her, egentlig?
Jeg har vært i en lengre diskusjon i Rogalands Avis, og oppdaget såvidt en mr. Ganja-topic. Ettersom tastaturet allerede glødet i avisens retning, valgte jeg å fullføre denne debatten, for så å komme tilbake til din topic, Jammie. Når jeg så gjorde, var den borte.
Hva har skjedd, som medførte sletting?

-ganja+
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   Jamandala 

• Røksopp

Skrevet 10 oktober 2008 - 10:44

Vet da faen jeg. Har bare aldri vært utsatt for slik sensur. Trodde det var ytringsfrihet. Var litt høy i går, og stilte et, etter min mening, morsomt spørsmål om Stavanger og Rogaland og Plutselig var tråden stengt fordi jeg hadde dobbelt postet? Hakke peiling på hva det innebærer en gang! Men Det er ikke så farlig. Det var ikke noe spørsmål om kjøp og salg av ulovlig substans heller. Jeg ble mildt sagt sur! Ikke noen forklaring, ingen PM med advarsel eller noe, bare to svar : en med anvisning til en føkkings turist side og en med antydning om at jeg hadde dobbelt postet. Jeg vet ikke om jeg er tjent med å være en del av et system der man blir sensurert for lederenes(moderatorenes) luner og personlige meninger. Er det ikke tak høyde på dette forumet? Er jeg ikke "frika" eller kul nok? Skriver jeg ikke i rett ånd, eller hva er det?Er det denne evindelige skater filosofien og fiendskap mot folk med Heavy Metal tilbøyeligheter som gir utslag her?

Og jeg må vel ha lov til å editere postene mine så ofte jeg vil. Trodde dette var ment som en "hang out" for likesinnede . Og jeg har for det meste postet i Coffee shopen, hvor jeg har forstått at det skal være rom for litt morsomheter og ikke så altfor høytidelige dyrker poster og politikk osv.

Det var et spørsmål til deg Ganja som ble stengt og slette før du i det hele tatt fikk svart, og da kunne jeg tenke meg å høre grunnen til dette. Og tydeligvis har ikke du blitt informert om dette. Ohh shit, der editerte jeg igjen.

Dette innlegget har blitt redigert av Jamandala: 10 oktober 2008 - 11:47

0

#8 Brukeren er ikke pålogget   bb1984 

• supersuper
  • Gruppe: Rekrutter
  • Ble medlem: 18-januar 07

Skrevet 10 oktober 2008 - 11:43

Jeg synes du har krav på et skikkelig svar fra moderator.
0

#9 Brukeren er ikke pålogget   Even Ganja 

• Standardmedlem
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 16-oktober 04

Skrevet 10 oktober 2008 - 11:48

Yup, still meg gjerne spørsmålet igjen, her eller i PM.
Jeg håper den som slettet tråden kan si mer om hvorfor...

-ganja+
0

#10 Brukeren er ikke pålogget   Jamandala 

• Røksopp

Skrevet 10 oktober 2008 - 12:01

Som sagt, jeg var litt higher enn normalt i går kveld. Og stilte et spørsmål om Rogaland og Stavanger og om det kommer noe annet godt enn "Ingen ting" fra Rogaland. Ment med en spøkefull undertone.

Men det er ikke det som er poenget her i dag. Det var at jeg ble sensurert uten grunn etter min mening.

Og da spør jeg fordi min følelse i dag er at jeg har blitt sensurert fordi jeg er den jeg er.

Og da mistenker jeg at dette er fordi jeg i noen poster har antydet at jeg er en heavy metal fan, og at den forholdsvis nye skater generasjonen, som ved flere anledninger har vært kjent for å være fiendtlig innstilt over for heavy metal kulturen har vært moderator.

Jeg reagerte med at da er det ikke plass for meg her i og med at det ikke er respekt for min yttringsfrihet. Jeg bøyer meg ikke for slikt og trekker meg ut av diskusjonene her.
0

#11 Brukeren er ikke pålogget   El_Grecko 

• Superstoner
  • Ble medlem: 13-september 06

Skrevet 10 oktober 2008 - 12:45

Vis innleggJamandala skrev 10 Oct 2008, 13:01:

Og da mistenker jeg at dette er fordi jeg i noen poster har antydet at jeg er en heavy metal fan, og at den forholdsvis nye skater generasjonen, som ved flere anledninger har vært kjent for å være fiendtlig innstilt over for heavy metal kulturen har vært moderator.

Jeg reagerte med at da er det ikke plass for meg her i og med at det ikke er respekt for min yttringsfrihet. Jeg bøyer meg ikke for slikt og trekker meg ut av diskusjonene her.

I dunno nothin' bout any skater culture or nothin', men jeg tviler sterkt paa at moderator (hvem enn det var) driver med musikkrasisme. Saa vidt jeg vet er det flere her inne som liker metal og mange som liker andre ting. Er det en ting jeg er blitt ganske sikker paa naar det gjelder norCan saa er det at det ikke er en spesifikk gjennomgaaende stoner kultur som regjerer her. Det er folk her som er saa forskjellige som natt og dag.
But if you've you'd ever been to my town, you'd see night and day ain't that different at all.

Forresten, hvis du trekker deg ut av diskusjonene, saa vil jo det vaere aa boye seg. Saa det syns jeg ikke at du boer gjoere. Nei, bli her og fight for your right to metal. Og hvis det skulle finnes noen muzikk nazis her som gir deg trouble saa er jeg sikker paa at vi er mer enn nokk tree-hugging-hippies-with-love-for-every-one her inne til aa gjoere det klart at slik diskrimminering vil vi ikke ha noe av.
0

#12 Brukeren er ikke pålogget   El_Grecko 

• Superstoner
  • Ble medlem: 13-september 06

Skrevet 10 oktober 2008 - 12:55

Vis innleggbing skrev 9 Oct 2008, 23:48:

yo, du kan editere poster, trenger ikke dobbelposte :D

Story of a Mermaid

I am getting a feeling. Somewhere in the base of my spine, there's a litlle mermaid whispering to me: "It was Bing. Bing was it, that shut the post." Now, I offcourse ain't one to point fingers, and pass out blame. But this mermaid, she seems to be. And her finger is pointing at Bing
So I tell her, I say;
"Mermaid, pointing your finger ain't gonna help. Instead why don't you swim out of my spine, and up Bings and teach him tolerance. Cause he sure is a smart guy, I know that to be true. So he sure shouldn't have a problem learning campassion from you"
And mermaid responds:
"Will do"

So Bing, my brother from a different mother.
If you hear a voice from the base of your spine
Don't be alarmed, everythings fine

Dette innlegget har blitt redigert av El_Grecko: 10 oktober 2008 - 12:57

0

#13 Brukeren er ikke pålogget   Jamandala 

• Røksopp

Skrevet 10 oktober 2008 - 13:25

:D

Dette innlegget har blitt redigert av Jamandala: 14 oktober 2008 - 11:17

0