Dette innlegget har blitt redigert av Jamandala: 09 oktober 2008 - 19:18
I just feel for it. My favorite metal record this days.
Skrevet 09 oktober 2008 - 19:18
Skrevet 09 oktober 2008 - 22:39
Dette innlegget har blitt redigert av Jamandala: 09 oktober 2008 - 23:54
Skrevet 10 oktober 2008 - 02:37
Jamandala skrev 9 Oct 2008, 23:39:
Yup, hva skjedde her, egentlig?
Jeg har vært i en lengre diskusjon i Rogalands Avis, og oppdaget såvidt en mr. Ganja-topic. Ettersom tastaturet allerede glødet i avisens retning, valgte jeg å fullføre denne debatten, for så å komme tilbake til din topic, Jammie. Når jeg så gjorde, var den borte.
Hva har skjedd, som medførte sletting?
-ganja+
Skrevet 10 oktober 2008 - 10:44
Og jeg må vel ha lov til å editere postene mine så ofte jeg vil. Trodde dette var ment som en "hang out" for likesinnede . Og jeg har for det meste postet i Coffee shopen, hvor jeg har forstått at det skal være rom for litt morsomheter og ikke så altfor høytidelige dyrker poster og politikk osv.
Det var et spørsmål til deg Ganja som ble stengt og slette før du i det hele tatt fikk svart, og da kunne jeg tenke meg å høre grunnen til dette. Og tydeligvis har ikke du blitt informert om dette. Ohh shit, der editerte jeg igjen.
Dette innlegget har blitt redigert av Jamandala: 10 oktober 2008 - 11:47
Skrevet 10 oktober 2008 - 12:01
Men det er ikke det som er poenget her i dag. Det var at jeg ble sensurert uten grunn etter min mening.
Og da spør jeg fordi min følelse i dag er at jeg har blitt sensurert fordi jeg er den jeg er.
Og da mistenker jeg at dette er fordi jeg i noen poster har antydet at jeg er en heavy metal fan, og at den forholdsvis nye skater generasjonen, som ved flere anledninger har vært kjent for å være fiendtlig innstilt over for heavy metal kulturen har vært moderator.
Jeg reagerte med at da er det ikke plass for meg her i og med at det ikke er respekt for min yttringsfrihet. Jeg bøyer meg ikke for slikt og trekker meg ut av diskusjonene her.
Skrevet 10 oktober 2008 - 12:45
Jamandala skrev 10 Oct 2008, 13:01:
Jeg reagerte med at da er det ikke plass for meg her i og med at det ikke er respekt for min yttringsfrihet. Jeg bøyer meg ikke for slikt og trekker meg ut av diskusjonene her.
I dunno nothin' bout any skater culture or nothin', men jeg tviler sterkt paa at moderator (hvem enn det var) driver med musikkrasisme. Saa vidt jeg vet er det flere her inne som liker metal og mange som liker andre ting. Er det en ting jeg er blitt ganske sikker paa naar det gjelder norCan saa er det at det ikke er en spesifikk gjennomgaaende stoner kultur som regjerer her. Det er folk her som er saa forskjellige som natt og dag.
But if you've you'd ever been to my town, you'd see night and day ain't that different at all.
Forresten, hvis du trekker deg ut av diskusjonene, saa vil jo det vaere aa boye seg. Saa det syns jeg ikke at du boer gjoere. Nei, bli her og fight for your right to metal. Og hvis det skulle finnes noen muzikk nazis her som gir deg trouble saa er jeg sikker paa at vi er mer enn nokk tree-hugging-hippies-with-love-for-every-one her inne til aa gjoere det klart at slik diskrimminering vil vi ikke ha noe av.
Skrevet 10 oktober 2008 - 12:55
Story of a Mermaid
I am getting a feeling. Somewhere in the base of my spine, there's a litlle mermaid whispering to me: "It was Bing. Bing was it, that shut the post." Now, I offcourse ain't one to point fingers, and pass out blame. But this mermaid, she seems to be. And her finger is pointing at Bing
So I tell her, I say;
"Mermaid, pointing your finger ain't gonna help. Instead why don't you swim out of my spine, and up Bings and teach him tolerance. Cause he sure is a smart guy, I know that to be true. So he sure shouldn't have a problem learning campassion from you"
And mermaid responds:
"Will do"
So Bing, my brother from a different mother.
If you hear a voice from the base of your spine
Don't be alarmed, everythings fine
Dette innlegget har blitt redigert av El_Grecko: 10 oktober 2008 - 12:57

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp

Start et nytt emne
Svar
Multisitat