Side 1 av 1
Swecan.org borte?
Skrevet 08 oktober 2008 - 23:59
Jeg prøver så godt det lar seg gjøre å følge med våre søsken i Skandi-highly-navia, men har ikke lykkes med å få opp Swecan i dag.
Noen (Knut?) som vet om det er skjedd dem noe?
-ganja+
Noen (Knut?) som vet om det er skjedd dem noe?
-ganja+
Skrevet 09 oktober 2008 - 06:04
Ai... SweCan fungerer ikke nå heller. Jeg prøvde å sende dem en e-post, men den kom aldri frem. Prøvde også å "pinge" dem, men pakkene fant ikke adressen. Noe er galt.
Vennligst varsle oss dersom noen har informasjon om hva som skjer i Sverige. Dette kan være alvorlig.
Vennligst varsle oss dersom noen har informasjon om hva som skjer i Sverige. Dette kan være alvorlig.
Skrevet 09 oktober 2008 - 12:24
Er quoten hentet fra DCF, Dormie?
Eller for å spørre på den velmenende måte; er det en pålitelig kilde?
-ganja+
Eller for å spørre på den velmenende måte; er det en pålitelig kilde?
-ganja+
Skrevet 09 oktober 2008 - 13:52
The Dallas Christmas Festival er ikke involvert denne gang. Sitatet er fra Swecans IRC-topic, så: Ja, det er en pålitelig kilde.
M.a.o.: Noi in -- noi out. ^_^
M.a.o.: Noi in -- noi out. ^_^
Dette innlegget har blitt redigert av dormouse: 09 oktober 2008 - 13:58
Skrevet 09 oktober 2008 - 14:02
Det har hendt at serveren til Swecan har vært nede tidligere og dette har vært maks to dager.
Serveren til Swecan står i Nederland.
Serveren til Swecan står i Nederland.
Skrevet 09 oktober 2008 - 17:18
Even though it doesn't flucking matter...! :D
Bra at ingenting alvorlig har skjedd med våre gode naboer. Da er de back on track om et par dager, tenker jeg!
Bra at ingenting alvorlig har skjedd med våre gode naboer. Da er de back on track om et par dager, tenker jeg!
Skrevet 10 oktober 2008 - 06:46
Nå forsvant de igjen...
Er ofte en hodepine å migrere servere sånn uten å ha fysisk tilgang. Jeg husker godt når vi oppgraderte til Nye NorCan. Vi var jo nede i flere uker... Forhåpentligvis går det raskere med de blågule :D
Er ofte en hodepine å migrere servere sånn uten å ha fysisk tilgang. Jeg husker godt når vi oppgraderte til Nye NorCan. Vi var jo nede i flere uker... Forhåpentligvis går det raskere med de blågule :D
Skrevet 27 oktober 2008 - 17:31
Hvor kraftig maskin trenger du for å kjøre en slik server da? Mtp at veldig mange har fiber hos söta bror...
Del dette emnet:
Side 1 av 1

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp