Norsk Cannabisforum: Hasj ut av kroppen - Norsk Cannabisforum

Gå til innhold

• (3 Sider) +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Hasj ut av kroppen

#1 Brukeren er ikke pålogget   x-ce-me 

• Nybegynner
  • Gruppe: Rekrutter
  • Ble medlem: 02-desember 07

Skrevet 07 oktober 2008 - 21:27

Jeg vet at det kan ta opp til 10 uker før thc er ute av blodet/urinen, alt avhengig om hvor hyppig man har røyka. Men hvor lang tid tar det før alt er ute av hodet/hjernen? Det legger jo seg som kjent i fettvevet, og man er gjerne sløv i lang tid etterpå.

Spørsmålet blir vel egentlig; Hvor lang tid tar det før alt er ute av kroppen, og du fungerer helt likedan som før du tok din første blås?. Altså man er i det stadiet der du røyker deg en igjen, og du er rein neste helg igjen..
Jeg har lest at det tar et halvt år før man er 100% "clear" i hodet igjen, og har samme funksjon som før man begynte å røyke..
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   Even Ganja 

• Standardmedlem
  • Vis galleri
  • Gruppe: Medlemmer
  • Ble medlem: 16-oktober 04

Skrevet 07 oktober 2008 - 21:55

Ti uker er NOE overdrevet. Motstandssiden hevder seks uker, jeg har mine tvil.
Det sitter nok i endel, dersom du har stort forbruk. Ventetiden kan kortes ned betraktelig om du drikker mengder med appelsinjuice, eller kjører en c-24 kur, ett produkt de selger på helsekostforretninger.

Jeg vet lite om hva forbruk du har, men det er nok ikke mulig å komme helt til begynnelsen igjen. Melatonin skal virke nøytraliserende og angivelig fjerne toleransen. Men helt tilbake til start er nok en utopi.
"Funksjonen" er der når du røyker også, så hva som tar et halvt år er jeg usikker på. Antar det er motstandsvrøvl.

-ganja+
1

#3 Brukeren er ikke pålogget   x-ce-me 

• Nybegynner

Skrevet 07 oktober 2008 - 22:15

Vis innleggEven Ganja skrev 7 Oct 2008, 22:55:

Ti uker er NOE overdrevet. Motstandssiden hevder seks uker, jeg har mine tvil.
Det sitter nok i endel, dersom du har stort forbruk. Ventetiden kan kortes ned betraktelig om du drikker mengder med appelsinjuice, eller kjører en c-24 kur, ett produkt de selger på helsekostforretninger.

Jeg vet lite om hva forbruk du har, men det er nok ikke mulig å komme helt til begynnelsen igjen. Melatonin skal virke nøytraliserende og angivelig fjerne toleransen. Men helt tilbake til start er nok en utopi.
"Funksjonen" er der når du røyker også, så hva som tar et halvt år er jeg usikker på. Antar det er motstandsvrøvl.

-ganja+
Tja, si daglig røyking i 3-4 år da.. Slutta for en mnd siden. Når du sier at det kan bli vanskelig å komme helt tilbake til start, mener du da i rusvirkning eller funksjon i hodet?
0

#4 Brukeren er ikke pålogget   Even Ganja 

• Standardmedlem
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 16-oktober 04

Skrevet 07 oktober 2008 - 22:19

Hvis du sluttet for en måned siden, har du maks to uker til det ikke er sporbart.
Å komme tilbake til start er ment å være nullstilling av toleransen. Normal funksjon av hodet er ikke særlig hemmet av Cannabis, alt etter hva du selv legger i påstanden. Jeg fungerer som regel bedre med Cannabis i omløpet.

-ganja+
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   x-ce-me 

• Nybegynner

Skrevet 08 oktober 2008 - 09:15

Vis innleggEven Ganja skrev 7 Oct 2008, 23:19:

Hvis du sluttet for en måned siden, har du maks to uker til det ikke er sporbart.
Å komme tilbake til start er ment å være nullstilling av toleransen. Normal funksjon av hodet er ikke særlig hemmet av Cannabis, alt etter hva du selv legger i påstanden. Jeg fungerer som regel bedre med Cannabis i omløpet.

-ganja+

Jeg forstår hva du mener, men jeg selv synes det er lettere å f.eks studere nyktern enn med saker i systemet.. Jeg blir også treig, lat, får usosiale vaner, problemer med å konsentrere meg og dårlig hukommelse. Dette bedrer seg når jeg ikke røyker. Antar man reagerer litt forskjellig på det, samt det kan ha noe med hvor mye man røyker. Kanskje forskjell på hasj og marihuana og ? :D
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   kharon 

• satan
  • Ble medlem: 30-oktober 04

Skrevet 08 oktober 2008 - 12:51

Vis innleggx-ce-me skrev 7 Oct 2008, 22:27:

Spørsmålet blir vel egentlig; Hvor lang tid tar det før alt er ute av kroppen, og du fungerer helt likedan som før du tok din første blås?.

Tror det er individuelt. Og jeg håper for guds skyld at jeg aldri blir som en umotivert, deprimert, partyfiksert og usikker tenåring igjen!! Røyker som besatt for å unngå den skjebnen :D

Men om du lurer på hvor lang tid det tar før jeg er 100% upåvirket så er det når rusen går ut - etter 3-4 timer. Har ingen problemer med å lære og studere fjern. Bortsett fra at jeg blir mer avslappet, kreativ, euforisk og rolig er det lite som hindrer meg. Røyker for det meste grønt. Røykte bare brunt før. For meg tror jeg ikke det ligger i typen røyk, men at mine evner ikke blir negativt påvirket av en eller annen meget merkelig årsak. Jeg har skrevet innleveringer i cannarus og har fått gode karakterer tilbake, så dette er ikke noe jeg innbilder meg. Mine prestasjoner i påvirket tilstand blir (pga mye innleveringer) ofte bedømt og jeg får samme pirket som når jeg leverer noe jeg har vært gjennomedru når jeg har skrevet - jeg må bli flinkere til å presentere mine data i tabeller...

Jeg har røkt i 11 år om ca ei uke og mengde/hyppighet... tja - ingen kommentar :)

Folk er forskjellige og jeg har aldri hørt om noen andre som har gjort lignende stunt som meg mht røykingens lengde, intensitet, hukommelse, studier et.c... er det noen som har lignende erfaringer, send meg gjerne en pm for evt utveksling av erfaringer.
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   x-ce-me 

• Nybegynner

Skrevet 14 oktober 2008 - 09:00

Nå har jeg snakket med et par som har testa seg tidligere, den ene pissa positivt 2 mnd etter siste blås, og den andre 3 mnd. Dette er kanskje skjeldent men tydeligvis ikke umulig, Even?
0

#8 Brukeren er ikke pålogget   Hazy 

• supersuper
  • Ble medlem: 03-april 06

Skrevet 14 oktober 2008 - 09:24

Hvis han tessta positivt etter 3mnd.kan man lage eget studie på den fyren.
0

#9 Brukeren er ikke pålogget   Father Time 

• Stoner
  • Ble medlem: 07-mai 08

Skrevet 14 oktober 2008 - 09:29

Vis innleggx-ce-me skrev 14 Oct 2008, 10:00:

Nå har jeg snakket med et par som har testa seg tidligere, den ene pissa positivt 2 mnd etter siste blås, og den andre 3 mnd. Dette er kanskje skjeldent men tydeligvis ikke umulig, Even?

Du har ikke forvekslet med hårprøver?
0

#10 Brukeren er ikke pålogget   x-ce-me 

• Nybegynner

Skrevet 14 oktober 2008 - 10:25

Nei, det var snakk om urinprøver, ja. Han ene som påsto 3 mnd kan jeg ikke vite sikkert at snakker sant, men han andre satt inne i 2 mnd og når han kom ut testa han positivt, uten å ha røyka noe inne.
0

#11 Brukeren er ikke pålogget   Yusuf 

• supersuper
  • Ble medlem: 10-juli 05

Skrevet 14 oktober 2008 - 11:21

Cannabis er ikke mulig og påvise i blod 8 Timer etter inntak dette er 100% vitenskapelig bevist.
0

#12 Brukeren er ikke pålogget   Father Time 

• Stoner
  • Ble medlem: 07-mai 08

Skrevet 14 oktober 2008 - 11:38

Vis innleggYusuf skrev 14 Oct 2008, 12:21:

Cannabis er ikke mulig og påvise i blod 8 Timer etter inntak dette er 100% vitenskapelig bevist.

Gjelder dette bare for røyking, eller for all annen inntak også?
0

#13 Brukeren er ikke pålogget   x-ce-me 

• Nybegynner

Skrevet 14 oktober 2008 - 15:12

Jeg mente her hovedsaklig urinprøver, og ikke rester av THC men sporstoffer av det.
0

#14 Brukeren er ikke pålogget   kharon 

• satan
  • Ble medlem: 30-oktober 04

Skrevet 14 oktober 2008 - 16:27

Vis innleggx-ce-me skrev 14 Oct 2008, 16:12:

Jeg mente her hovedsaklig urinprøver, og ikke rester av THC men sporstoffer av det.

Kan jo være at han karen har treg metabolisme eller noe. Jeg vet om et annet tilfelle der det ble avlevert pisseprøve etter en særdeles tåkete helg og der den gikk igjennom uten utslag... kan være fuckup fra labben eller noe rart noe, men poenget mitt er at det kan variere. "naturlig varians" kan være så mangt.
0

#15 Brukeren er ikke pålogget   alfahunn 

• Stoner
  • Ble medlem: 20-juni 08

Skrevet 24 oktober 2008 - 22:44

Jeg har røkt i 11 år om ca ei uke og mengde/hyppighet... tja - ingen kommentar

Folk er forskjellige og jeg har aldri hørt om noen andre som har gjort lignende stunt som meg mht røykingens lengde, intensitet, hukommelse, studier et.c... er det noen som har lignende erfaringer, send meg gjerne en pm for evt utveksling av erfaringer.

...tenker nok det samme selv, og har og venner i høye stillinger som er slik. ja, det eeeer mulig med daglig røyk sammen med studier og seriøse jobber.. meeen, oss det gjelder må jo holde kjeft om det pga 'fordommer' mot 'folk som oss' :)

-tror ikke cannabis kan spores i mndvis som noen påstår. i fettvevet, ja mulig, men ikke i urin hvertfall-
0

#16 Brukeren er ikke pålogget   Marrakesh 

• supadupa
  • Ble medlem: 26-februar 06

Skrevet 25 oktober 2008 - 14:46

Raskeste måten å få metabolittene ut av fettvevet ditt er:

1 stk Høne
3 stk røkelses pinner
1 stk kniv
og 1 stk tro på julenissen fordi det jævlig fint lite du kan gjøre og er du redd for å bli busta så gi F i å røyke.

IKKE leik leken hvis du ikke kan tåle steken!
0

#17 Brukeren er ikke pålogget   Rotten 

• Karlsson, Karlsson, världens bästa Karlson
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 25-april 07

Skrevet 25 oktober 2008 - 20:00

Vis innleggMarrakesh skrev 25 Oct 2008, 15:46:

IKKE leik leken hvis du ikke kan tåle steken!

Word!
0

#18 Brukeren er ikke pålogget   GartnerGuri 

• Stoner
  • Ble medlem: 29-november 07

Skrevet 27 oktober 2008 - 00:15

ingefær te
0

#19 Brukeren er ikke pålogget   Kirby 

• supersuper
  • Vis blogg
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 04-august 08
  • Landsregion:I utlandet

Skrevet 27 oktober 2008 - 00:41

Modern nevnte at thc kan sitte i kroppen en god stund, og at det kan bli utløst til og med et år senere hvis du for eksempel får et adrenalin kick som får blodet til å pumpe.. For eks løpe fra snuten ^ ^ bli fjern midt i løpinga er kjipt hehe :P
0

#20 Brukeren er ikke pålogget   El 

• Hasjhue
  • Vis galleri
  • Gruppe: Støttemedlemmer
  • Ble medlem: 28-mai 06

Skrevet 27 oktober 2008 - 08:27

Vis innleggKirby skrev 27 Oct 2008, 00:41:

Modern nevnte at thc kan sitte i kroppen en god stund, og at det kan bli utløst til og med et år senere hvis du for eksempel får et adrenalin kick som får blodet til å pumpe..

Hmh, det tror ikke jeg noe på vaffal...
0

Del dette emnet:  

• (3 Sider) +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare