Jeg klarer ikke aa skjoenne hvorfor denne hellige planten, skal ta vekk mine droemmer. Paa alle andre omraader har den hjulpet meg til aa faa kontakt med min aandelige side. Etter de droemmene jeg har hatt de siste dagene ser jeg at ogsaa droemmer kan fungere som aandelig foede, saa hvorfor kjaere cannabis, hvorfor? :lol:
Det eneste jeg kan tenke meg er at man opparbeider karma i soevne tilstand ogsaa (ettersom droemmer er saa virkelige, saa er det vel logisk aa annta at handlinger gjort i droemmevirkeligheten bygger opp karma paa samme maate som i den "vanlige" virkeligheten), saa ved aa fjerne droemmene dine, hjelper kanskje cannabis deg til aa opparbeide mindre karma. noen som har noen tanker om denne teorien?
Mente det sto noe i cannabible (1 eller 2) om hva forfatteren gjorde for aa kunne fortsette aa nyte urten daglig (eller tilnaermet daglig) uten aa miste REM soevnen sin. Det maa vel vaere noen her som har disse boekene. I saa fall hadde det vaert flott om dere kunne poste det avsnittet her, da jeg ikke har tilgang paa biblene selv for tiden.
Dette innlegget har blitt redigert av El_Grecko: 10 september 2008 - 13:51

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp