Hasj og damedrag (utseende, atferd o.l.)
Skrevet 29 august 2008 - 06:38
For det første ødelegger hasj søvnkvaliteten din, svært mye. Har faktisk hørt at du ikke opplever så mye av den dype søvnen ( Ram eller Rem? ) under påvirkning av THC. Jeg tror bare på dette til en viss grad. Hvis man ikke hadde fått noe av den dype søvnen på sikt, hadde det ikke tatt lang tid før man hadde blitt gal. Men at hasj kødder litt med denne søvnen, tviler jeg ikke på. Det er sikkert noen som kjenner seg igjen. Mange av dere er sikkert avhengig av nattis, kanskje en solid en, sånn at man nesten ikke husker hva som skjedde etter siste trekket, til man sovner. Man våkner om morgenen, og er temmelig skakkskev. Så kommer man seg litt, først etter et par kopper kaffe på jobben.
Men så kommer man hjem fra jobb, og er stuuuuptrøtt. Er det noen som er enige med meg i at ettermiddagsluren er ubeskrivelig fantastisk? Enda bedre enn å sove om nettene? Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg pleier ikke å røyke før ettermiddagsluren. Sammenheng?
Jeg så et bilde av meg selv, en lørdag etter at jeg hadde røykt som faen kvelden i forveien, men sovet godt ut. Jeg fikk bakoversveis da jeg så bildet. Jeg så HELT JÆVLIG ut. En mer sliten 25-åring skulle man faen lete lenge etter. Blikket var sløvt, og huden i ansiktet helt matt. Og jeg hadde helt merkelige rynker i pannen. Og nei, det var ikke selve bildet. Jeg fikk det påpekt av damen min også. Natten i forveien hadde jeg laget musikk, og røykt mye hasj. Men jeg hadde også sovet ut.
Noen som har sluttet å røyke, som har fått tilbakemelding om at de ser bedre ut? Lurer også på hvor mye bedre utbytte jeg vil få av trening, nå som jeg har sluttet med tobakk og hasj. Trener volum, 4 dager i uken, og belønner meg vanligvis med noen jointer på kvelden. Vil jeg vokse mer når jeg har sluttet å røyke?
( Jeg er ikke ute etter å sette hasj og hasjrøykere i dårlig lys. Det får bli opp til enhver å avgjøre hva hasj er. Jeg prøver bare å gjøre avvenningen min litt lettere, ved å fokusere på de tingene som åpenbart er negativt med hasj. Dette er ikke tidspunktet for å tenke på eventyr-turen min til Christiania, for å si det sånn ) :D
Skrevet 29 august 2008 - 08:57
Er vel stor forskjell på hvordan man blir seende ut om man røyker kun til fest, eller hver dag vil jeg tro.
Men damedraget økte betraktelig etter at jeg ordna meg dreads da. ;) Kanskje det kan brukes for å kompansere for dårlig drag pga slitent utseende? :D
Skrevet 29 august 2008 - 09:48
Piff skrev 29 Aug 2008, 07:38:
REM (Rapid Eye Movement)- er det søvnstadiet hvor en er nærmest våken tilstand, og det er da man drømmer. Så søvnen er langt fra dyp. Hvis man ser sliten ut så er det mer sannsynlig at man har vært borti noe helt annet enn cannabis i løpet av årene.
Skrevet 29 august 2008 - 09:55
Ta deg en joggetur og spis en salat, istedet for å ta deg en bong og spis ostepop...
Skrevet 29 august 2008 - 10:14
Hvor vanskelig det er å stå opp kommer mye ann på når du røyker denne nattingsen din tror jeg.
Når det er sagt tror jeg ikke overdrevent bruk av cannabis fører noe godt med seg..ikke i mtt tilfelle iaffal.
PS: kommer jo helt ann på hvilke damer du vil ha draget på også. :D
Skrevet 29 august 2008 - 11:46
Men jeg anbefaler ikke mdma som drug of choise for aa score med damer. Mdma tar du en gang eller to, bare for aa laere at du har det i deg aa vaere lykkelig, uansett eksterne omstendigheter, men for at det skal funke i det lange loep, maatte du vaert hyped up hver gang du skulle moete damer... og det ville ikke funket i det lange loep. Tror lsd og cubensis og flein, er de tingene som har hjulpet meg best med aa faa riktig utstraaling. Men igjenn, damedrag er ingen grunn til aa ta, eller la vaere aa ta mind altering (/mind revealing) drugs.
blablablablablabla :P
Dette innlegget har blitt redigert av El_Grecko: 29 august 2008 - 11:51
Skrevet 29 august 2008 - 11:48
if it works, it really works
Skrevet 29 august 2008 - 12:29
El_Grecko skrev 29 Aug 2008, 12:59:
haha, ja ikke sant :P
personlig sover jeg mye bedre etter en nattings enn til vanlig. bruker riktignok lengre tid på å sovne, siden tankene flakser overalt, men det gjør ingenting. er jo derfor jeg røyker nattings :)
Skrevet 29 august 2008 - 13:19
Man ser jo litt sliten ut om man røyker mornings eller mye kvelden før.Men et par piper hver kveld gjør ikke at jeg ser sliten ut.Kan føle meg litt sliten og tom i hodet ved mye røyking.Blir ganske tiltaksløs.
Damerdrag er det vel ikke så mange som har,de fleste skryter alltid om hvor lett de får dame og hvor fin de er,men de tar som oftest til takke med den værste buruglen når byen stenger.
Jeg blir litt antisosial av mye røyking,mer enn vanlig.Så for meg er det umulig og sjekke damer edru,men jeg har aldri hatt det store draget uansett.
Skrevet 29 august 2008 - 18:27
Ta deg en joggetur og spis en salat, istedet for å ta deg en bong og spis ostepop...
Er du vittig?! Skal love deg at jeg er blant en av de sunneste hasjrøykerne du noen gang har møtt. Trener 4 ganger i uken, og spiser 6 SUNNE måltider for dagen, inkludert daglig konsum av havregryn, fisk, olivenolje, frukt osv.
Les hva jeg skriver, før du kommer med fordomsfulle påstander. Spiser sjeldent snop, og røyker i hvertfall ikke bong!
Så der bommet du nok litt :)
Fjerde dagen uten tobakk og hasj folkens. :P
Takk for alle gode svar.
Skrevet 29 august 2008 - 21:51
Skrevet 30 august 2008 - 09:19
Jeg tror alkohol og tobakk har mye mer å si for hvordan du blir seende ut enn det cannabis har. Har du ikke brukt alkohol og tobakk de siste 7 årene?
Dette innlegget har blitt redigert av Mazar: 30 august 2008 - 09:20
Skrevet 30 august 2008 - 18:17
Jeg synes det er sexy, men det er jo smak og behag.
Skrevet 31 august 2008 - 14:18
ps - tilbud om nattings hadde gått rett hjem hos meg iaffall :smokey: - men mulig jeg faller inn under burugle-kategorien?
Skrevet 31 august 2008 - 14:43
Skrevet 01 september 2008 - 10:37
Mazar skrev 30 Aug 2008, 10:19:
Jeg tror alkohol og tobakk har mye mer å si for hvordan du blir seende ut enn det cannabis har. Har du ikke brukt alkohol og tobakk de siste 7 årene?
Var den til meg? Hva skal man egentlig bruke alkohol til da? hehe :) Nei, måten du fremstiller spørsmålet på, får det til å høres ut som livet mitt kun har bestått av fylla og hasjrøyking. Jeg har riktignok røykt hasj daglig, de siste 7 årene, med pauser her og der, på noen beskjedne uker. Alkohol holder jeg stort sett til helgene. Men det kan nevnes at jeg ikke røykte fra morgen til kveld. Men nattisen var jeg dønn avhengig av, og det er jo den som er relevant i forhold til nattesøvn og søvnkvalitet.
Holder meg fremdeles på avholdsmatten nå :)
Dette innlegget har blitt redigert av Piff1: 01 september 2008 - 10:37

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp