Soapbar Vet DU når du kjøper?
Skrevet 09 juli 2008 - 00:34
Idag satt jeg her å surfet etter noe lesestoff og kom over dette med soapbar igjen.
http://www.thegooddrugsguide.com/gallery/images/can_soap.jpg
http://bp1.blogger.com/_k9pd8rBHx0U/RwwFIQLC9GI/AAAAAAAAADA/JARI_s_ld4c/s320/3Chunk_soap.jpg
http://cannabis-soapbar.blogspot.com/
En ting er at det er mange som røyker dette, men vet de egentlig om hva de røyker? Hva kan evt. skadevirkningene være? hva kan vi gjøre for å informere de ang. denne kyniske utnyttelsen?
Dagens samfunn kritiserer og sier hasj og marihuana er skadelig, mulig det om man sier soapbar er hasj. Vi må nå ut til folk, jeg tror det er mye dårlig informasjon de sitter på. Også mener jeg dette er kanskje en av tingene aktivistene må ta med i sin kampanje. Ikke rart om folk føler seg ekkel etter noen gram av dette:
Lim
Maling
Avføring
Motorolje
Henna
Ketamin
Tabletter
Kaffe
Plastikk
Skopuss
Voks
Osv... Lista er lang, men dette er bare en påminnelse av hva du kan ha røyket.
En kampanje? små flyere? Vi må nå ut til folk og fortelle om noe som er langt farligere en å røyke den faktiske cannabis. I soapbar er Cannabis bare en ingrediens.
Jaja, jeg vet at svaret er å dyrke selv :smokey: men det er mange som ikke kan gjøre det av forskjellige grunner.
http://www.druglibra...oapbar_hash.htm
-Onkel
Skrevet 09 juli 2008 - 19:38
Jeg har en følelse av at mange skadevirkninger av hasj faktisk er skadevirkninger av dårlig hasj med alskens tilsatt dritt. Men så lenge folk kjøper crap, kommer det til å finnes. Er det penger å tjene er det alltids noen kyniske jævler som er villig til å gjøre hva det måtte være for å tjene litt spenn. Fuck that!
Men ja, hvorfor ketamin, av alle mulige ting, skal benyttes er et mysterium. Da er faktisk brukt motorolje enklere å forstå :P
Skrevet 09 juli 2008 - 21:42
Skrevet 10 juli 2008 - 15:09
bb1984 skrev 10 Jul 2008, 11:56:
Det brukes på mennesker også, gjerne for kortere kirurgiske inngrep. Fordelen med ketamin er at respirasjonen ikke svekkes, som ved andre anastetikum.
Ketamin er forresten psykoaktivt og disassosiativt, og kan vel settes i samme gruppe som lystgass, pcp, dxm og et par til jeg ikke helt husker
Skrevet 10 juli 2008 - 15:14
Det er et av få psykedeliske stoffer som faktiske er avhengighetsskapende, også kjent som stuck in the K-hole.
Det finnes folk som får noe vettugt ut av å innta ketamin, selv om jeg har en aning om at det faktum at det først og fremst blir brukt som hestebedøvelse får folk flest til å tenke seg om både en og to ganger.
For mer info:Erowid: Ketamin
Skrevet 10 juli 2008 - 17:50
Det meste av hasjen en får tak i er det vel noe juks og fanteri med vil jeg tro. Om enn bare litt papp.
Det som dem selger langs elva er jo ikke så pent å se eller lukte på, men jeg har blitt rimelig fjern på småflis. Røyka engang noe mørk hasj fra elva som gjorde at jeg blei fryktelig skjelven og rista helt ned i eggstokkane. Muffins!
Skrevet 10 juli 2008 - 20:26
Skrevet 10 juli 2008 - 21:07
Mener jeg har lest noe om at det er egne bander i England som kjøper inn masse billig hasj, og blander det ut med all mulig dritt for å lage "soapbars"...
Norge har faktisk en av de beste markedene i europa angående hasjkvalitet, tro det eller ei...et stikkord - kjøpekraft...
Skrevet 10 juli 2008 - 21:23
Forutsatt at El har rett, så klart.
Skrevet 10 juli 2008 - 21:55
Er ikke grunnen til de store puckmengdene i Storbritania, at det er en og samme mafia som står for nesten all importen av hasj, og dermed ikke har konkurranse?
Mener å ha lest at såpehasj er ganske god marrokansk hasj som blir pakket ut og blandet med dritt i spania og presset på nytt før det blir pøst ut til Nord-Europa. Mye av hasjen fra marokko går gjennom Spania, der skal hasjen vistnok være veldig god.
Skrevet 11 juli 2008 - 11:43
Rotten skrev 10 Jul 2008, 21:23:
Det finnes selvfølgelig mye dritt på gatenivå, men såvidt meg bekjent er det ikke mengder av soap på gatene i Oslo...det meste av dårlig hasj langs elva, er vel bare det - dårlig hasj, og ikke soap...
lightertyven skrev 10 Jul 2008, 21:55:
Pga den lave kjøpekraften i Spania, blir som oftest den beste hasjen sendt til land med dypere lommebøker...
Hvorfor kjøper folk dårlig hasj er et spørsmål jeg stiller meg selv...det er bedre å være nykter, enn å betale 150kr for skallebank og kvalmefølelse...
Skrevet 11 juli 2008 - 21:04
Det er ikke noe som taler for at hasj skal være tilsatt noe av disse greiene.
Dette er virkelig som å høre en gjeng gamle tanter være hysterisk over alt denne fæle narkomotikaen inneholder..
Skrevet 11 juli 2008 - 21:58
Her forleden var det en kompis som hadde kjøpt noe ute på byen i hy og hast opplegg, og den stinka diesel. Ikke nødvendigvis at den har blitt blanda med vilje, men i hele tatt selge dette videre uten noe som helst omtenkelighet fatter jeg bare ikke.
-Onkel

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp