møkkhasj Har du blitt solgt farlig hasj?
Skrevet 25 mai 2005 - 14:29
Har du blitt solgt noe som ikke var som det skulle, og hvor ofte skjer slikt? Hvordan kan man unngå farlig hasj?
Skrevet 25 mai 2005 - 14:44
Og i politiet har de aldri gjort beslag av hasj som hadde noe annet i... (Så det i et intervju med en i narkotikaavdelingen på normal eller razzia.)
Håper dette hjelper. :D
Edit: Mulig jeg tar feil med det med beslag... Rett meg hvis det er tilfelle. :P
btw dårlig for business og bli kjent for å selge hasj med noe dritt i..
Skrevet 25 mai 2005 - 14:49
og hvis du ikke får teste varene er ikke dette noen du vil handle med.
er viktig å ha ett godt forhold til dealeren din, gjerne bli igjen når du kjøper og røyk litt med dealeren din, noe som også er greit er å gi dealeren din litt av hasjen din hvis du kjøper store mengder, f.eks du kjøper 100 gram, røyk en feit en sammen med dealeren din og knekk av en 2-3 gram til dealeren din, det kan også hjelpe deg med å få tak i bedre kvalitet også, og bedre priser, for dealere ELSKER sånne folk :D
EDIT: prøv også å ta en liten bit på størrelse med ett fyrstikkhode og tenn på denne, den burde begynne å brenne på første forsøk, andre er heller ikke så værst, men ikke SÅ bra.
røyken bør være helt hvit og når den er brent opp skal det være hvit/grå aske igjen, og helst litt olje rundt der piecen ble brent.. dette er selvfølgelig et godt tegn.
EDIT 5 ganger, haha, ikke post når du er skev :P
Skrevet 25 mai 2005 - 16:20
Og det var jaggu meg bra saker også :D. Det smuldra drit fort opp når vi varma det, sikkert fordi det var så ferskt. Ble nesten pulver med en gang.
Men ble ikke skikkelig skeiv på det :/ røyka vel ikke nok.
Skrevet 25 mai 2005 - 19:20
Men lykke til da mann <_<
Jeg har hatt mye god shit og noe dårlig i min deale periode, men den værste shitten jeg kjøpte mekka jeg rundt 1,5g i ett kammer til bongen. trakk hele dritten, og satt nyktern etter det.. :) det kalles møkka tjall..
TheHappyChemical: Mener du at du kan mekke en joint med 0,1g og bli små fjern? Det tror jeg aldri kan bli tilfelle hos meg. Må ihvertfall ha 0,25 (minst) og da blir det enkel rizla joint uten filter. Kan ikke være stort da.
Herbie-
Skrevet 25 mai 2005 - 21:59
Skrevet 25 mai 2005 - 22:40
0.5 pr. joint er standard for meg, å effekten varierer selvfølgelig, fra Ok stein, til "jeg kjøper aldri fra den dealer`n igjen".
Skrevet 26 mai 2005 - 06:29
Skrevet 26 mai 2005 - 10:07
Skrevet 26 mai 2005 - 11:48
Tiden og antall trekk forut vil alltid manipulere toleransenivået. Frykt ikke dog, de jobber jo med å genfucke frem hyperpotent Cannabis.
Det er vanskelig å unngå å bli innrøyket.
Askorbinsyre/C-vitamin er viktig for å "vaske" thc-lageret, melatoninet likeså.
Aller, aller viktigst er uansett å IKKE nyte Cannabis såpass at det glir ut av sitt område. Om Cannabis mister sin effekt, er det lenge siden du startet et massivt merbruk/misbruk.
Man skal kose seg med Cannabis. Cannabis er antistress, så om du finner stress er du på feil vei.
Det er fullt mulig å bli helt mongo på 0.1, men da snakker vi om uhyre sjeldne tilfeller. Igjen spiller mye inn, men om man er riktig heldig, så snubler man over en skjebneplante, en mutant som har akkurat hva som trengs for å lobotomere seg selv i et kvarter. Intet er ofte bedre...
Men heeelt tilbake til oppstarten av denne tråden, så står én setning jeg MÅ utheve:
Sitat
Det eneste rette svaret her, er å la være.
Hasj er aldri ufarlig. Du kan sikkert dyrke frem den vidunderligste rus du kan tenke deg å oppbevare på glass, men iogmed at hasj er det produktet det er, kommer det alltid med en eller annen risiko.
TheHappyChemical: Njaaa, jeg ville vel heller sagt motsatt, nesten selvsagt..., aldri slutt å poste slik. Det er oppstått endelk fine ord her inne, skapt av Cannabis' virkning alene. Så sant tråder holdes og hva som sies er interessant, ser jeg ingen problemer i poster postet under påvirkning.
Alkoholvrøvl er jeg mindre begeistret for, samt skryteposter.
Å bruke tusenogfjørten smileys og snuble over tastaturet med lite annet enn kopierte meninger fra Britney Spears å melde, vil medføre stor harme. Fra nevnte Spears.
Kos dere i kommende helg, jeg kan bare grønnlig håpe alt går bra, og at plantene er rene av vilje.
Stå på!
-ganja+
Skrevet 26 mai 2005 - 14:41
Even Ganja: si meg, er det SÅ usannsynlig å bli høy som mount everest av 0.1 gram veldig god hasj ? se på budder f.eks, i ett gram har du nok til å bli superstein over 40 ganger. men så snakker ikke jeg om budder, skulle ønske jeg gjorde det.
du har hørt om one-hit-shit, eller ?
#13 Gjest: SlemPrest420
Skrevet 26 mai 2005 - 15:25
Skrevet 26 mai 2005 - 15:33
SlemPrest420 skrev 26 May 2005, 15:25:
imponerende, kanskje på tide å ta en liten pause ? haha, morsom da :D
#15 Gjest: Prof. Baltazar
Skrevet 26 mai 2005 - 16:27
Ett gram med god hjemmesikt (ice) kan slå ut 50 mann!
Skrevet 27 mai 2005 - 06:46
Hightower:Jeg misunner deg noe så råe bomber.. :D
Noen her som har prøvd ut Isolator? Eller hvordan det skrives...?
Skrevet 27 mai 2005 - 08:52
TheHappyChemical skrev 26 May 2005, 15:41:
du har hørt om one-hit-shit, eller ?
Heh. Du, jeg mente vel at det ér mulig, men det skjer ikke så ofte, ja?
Prøver da å si at jeg har selv opplevd ultrapotent piece, men de er ekstremt sjeldne.
I Amster er landet et helt annet. Her kan du sikkert bli fjern uten å tenke på mengde...
-ganja+
Skrevet 08 juni 2005 - 16:13
Skrevet 21 juni 2005 - 15:30
Noen som vil flytte til Bodø å dyrka eget og lage super-beis til folket? :(

Logg inn
Opprett bruker
Hjelp